TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
half uurtje trommel kan ermee door maar daarna moeten die stokken goed verstopt worden

haha
Ben er ook zeker geen fan bij, alleen bij sommige tracks (Mojado feat. Mr. Sam - Naranja bv) is het wel vet! Maar zeker niet voor de hele nacht 
Ik vind de combinatie live drum/gitaar - dance muziek opzich wel cool.
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon Ik koop kaarten voor Armada Night en niet voor Safri Uno in Concert.. |
Originally posted by jp |
Wel jammer dat Perry en Armin tegelijkertijd draaien. Bovendien vind ik de volgorde in de Main ook een beetje vreemd, ik snap wel dat het een beetje aan de hand van de 'draai-ervaring' en bekendheid is vastgesteld, maar muzikaal gezien is er niet echt een lijn in te ontdekken.
Natuurlijk present!
Ik krijg immers nog twee cola, he Chris 
Kent iemand eigenlijk nog ander werk van Brain Cross dan zijn remix van bwd?
Tis 99 % zeker dat ik toch niet ga, oktober wordt te duur, huissie, twee keer Berlijn en Pvd in het Paard.
Relaxte lineup! I'l be there!!!
| Originally posted by Mindphaser Relaxte lineup! I'l be there!!! |
| Originally posted by Partyhardy! Mindphaser is altijd van de party! |
| Originally posted by FunkySimon heeft iemand nog die filmpies van de vorige keer op de oceandiva? |
Ik ga ook
kan niet wachten! Wel jammer dat sommige luitjes maar zo kort draaien, ... zoals Signum! zo vaak draaien ze niet toch? (heb ze nog nooit ergens anders zien staan!)
ps. iemand vertelde me dat Signum LIVE was? Het staat nergens op nternet, zal dus zeker ook wel niet waar zijn? Al lijkt het me wel vet!
| Originally posted by NoisyNeil Ik ga ook kan niet wachten! Wel jammer dat sommige luitjes maar zo kort draaien, ... zoals Signum! zo vaak draaien ze niet toch? (heb ze nog nooit ergens anders zien staan!)ps. iemand vertelde me dat Signum LIVE was? Het staat nergens op nternet, zal dus zeker ook wel niet waar zijn? Al lijkt het me wel vet! |
| Originally posted by NoisyNeil Wel jammer dat sommige luitjes maar zo kort draaien, ... zoals Signum! zo vaak draaien ze niet toch? (heb ze nog nooit ergens anders zien staan!) |
| Originally posted by ahp2002 enne, er zijn weer gastenlijstplekken te winnen op trance.nu |
2 questions:
1.) are there still tickets left?
2.) Someone from the zeeland area is going to amsterdam and may take me to amsterdam and back??
thanks, alex
| Originally posted by XeCUTionER 2 questions: 1.) are there still tickets left? 2.) Someone from the zeeland area is going to amsterdam and may take me to amsterdam and back?? thanks, alex |
Ook maar een kaartje gehaald. 
ligt de boot ver van het centraal station vandaan?
500 meter richting glimmende gebouw aan het water (rechts met je rug tegen de noordingang
kan je daar je auto nog een beetje kwijt ergens?
Wel jammer voor Perry dat ie gelijk met Armin draait. Mij maakt het niet uit, Perry is lekker toch veel cooler
| Originally posted by franzelare kan je daar je auto nog een beetje kwijt ergens? |