TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Ferry Corsten Live @ TLV 28.09..... והפעם לנוער ;)
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Sep-02-2004 06:31:

אלכס הנה המספר של אורי בובליל יש לי אותו כבר ממזמן
אז יכול להיות שהמספר שלו הוחלף אבל תנסה אולי הוא עוד אקטואלי.
054606235


Posted by DJ Alex E. on Sep-02-2004 19:45:

סבבה אחי תודה על המספר
מישהו יודע אולי אם מתכוונים לייחצן את המסיבה בחיפה?


Posted by DJ Alex E. on Sep-03-2004 16:38:

רק עכשיו שמתי לב שה28 יוצא יום שלישי...
ה28 זה סוכות במקרה?או איזה חג אחר?כי אם לא אז נדפקנו חחח


Posted by Elior on Sep-03-2004 16:41:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
רק עכשיו שמתי לב שה28 יוצא יום שלישי...
ה28 זה סוכות במקרה?או איזה חג אחר?כי אם לא אז נדפקנו חחח


29 זה ערב סוכות...
לפי מה שהבנתי זה חופש


Posted by Hell_Copter on Sep-03-2004 18:03:

אם זה סוכות אז יש מצב אני יהיה בבית...
אבל אמור לצאת רק רבעוש... אם זה יום שלישי גם ככה אני לא בבית...
מה שכן... המסיבה עם טייסטו הייתה ממש בזיונית מבחינת קהל ואני ממש לא מוכן לסבול את זה שוב...
הלוואי יהיה מסיבה של נקסט או משהו באותו סופשבוע ושאני לא יהיה בעזה בטעות בהקפצה@#$!%


Posted by Spitz on Sep-04-2004 18:30:

תגידו אנשים המסיבה בטוח לנוער?
כי ידידה שלי עכשיו הפליצה שזה 23+
מה זה הבלבולי שכל האלה


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Sep-04-2004 18:50:

המסיבה של נקסט זה יום אחרי.


Posted by Hell_Copter on Sep-04-2004 19:16:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
המסיבה של נקסט זה יום אחרי.


בעזרת השם אני יצא!!!!!!!!!
אמן אמן אמן אמן!!!!!


Posted by Spitz on Sep-04-2004 19:19:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
המסיבה של נקסט זה יום אחרי.


אז המסיבה של פרי בטי אל וי זה לנוער :?
אני מבולבל


Posted by black mammmba on Sep-05-2004 00:45:

סדר בסלט

פרי מגיע לארץ-נקודה
מופיע ב2 אירועים.

הראשון לנוער
ב28/9 בTLV
הפקת בולבול או איך שלא קוראים לו

השני כראה ב DOME יום למחרת ב
29/8
הפקת NXT


אני אישית יחפש את פרי, באחד המלונות בת"א ככל הנראה
דיוויד אינטרקונטל

שלכם אלי

בנוסף מתי מתחילה מכירת הכרטיסים ..???


Posted by Spitz on Sep-05-2004 11:19:

ואללה תודה אחי ;]
מישהו פה מוכר כרטיסים או שמוקדם לדבר על זה


Posted by DJ Alex E. on Sep-06-2004 15:21:

quote:
Originally posted by Spitz
ואללה תודה אחי ;]
מישהו פה מוכר כרטיסים או שמוקדם לדבר על זה


אמור להיות לי מידע בנושא בימים הקרובים אני אעדכן אתכם


Posted by black mammmba on Sep-08-2004 18:00:

למישהו יש עידכון?


Posted by DJ Alex E. on Sep-09-2004 17:16:

אוקיי חבר'ה היום דיברנו אני וחבר שלי עם המארגנים והוא סגר איתנו שאנחנו היחצנים בחיפה ככה שכל מי שגר שאזור חיפה יוכל לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת דרכי
עוד לא קיבלנו את המחירים ואת השעות של ההסעות כי רק היום סגרנו איתו אבל פרטים לגבי מחיר אני אוכל להביא לכם בקרוב מאד
בכל מקרה,תדעו שאם אתם צריכים כרטיסים במכירה מוקדמת(שהיא זולה בהרבה מאשר קניייה במקום)אז תיצרו קשר איתי בימים הקרובים
או באייסיקיו
95521044
או בנייד שלי
0525363886


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-10-2004 04:47:

אחרי המסיבת פתיחה של ה
ILTA
יש לי חשק לעוד מסיבות של מוזיקה אייכותית, אבל מה לעשות זה בטיאלוי וזה הולך לישרצוץ במליין ילדים בגיל השפרצה וערסים מסריחים וגם הצפיפות שם הולכת להיות משהו דפוק לגמרי אז נראה לי שאני אוותר הפעם...


Posted by YuVaL on Sep-10-2004 10:04:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אחרי המסיבת פתיחה של ה
ILTA
יש לי חשק לעוד מסיבות של מוזיקה אייכותית, אבל מה לעשות זה בטיאלוי וזה הולך לישרצוץ במליין ילדים בגיל השפרצה וערסים מסריחים וגם הצפיפות שם הולכת להיות משהו דפוק לגמרי אז נראה לי שאני אוותר הפעם...


אחי, אין מצב... אתה שם
תאמין לי..... גם אני חשבתי ככה בהתחלה
אבל וואלה לא יודע
הייתי גם באסטריד וגם ביוהן חיליאן וזה לא היה ככה... אתה תתפלא שדווקא איכותי שם!!

קיצר תבוא אחי כי אתה תפסידד


Posted by DJ Alex E. on Sep-10-2004 15:40:

דוגרי אתה סתם תפסיד
דווקא במסיבות הגדולות משקיעים בסלקציה ולא מכניסים הרבה ערסים
תמיד יהיה קצת אין מה לעשות והצפיפות לרוב לא כזאת נוראה
חוץ מזה תמיד יש אזורים שהם פחות צפופים ובלי ערסים ככה שאם תסתובב קצת במועדון בטוח תמצא איזה פינה טובה
הוא מספיק גדול תאמין לי חחח


Posted by DJ Alex E. on Sep-14-2004 12:48:

טוב עידכון קצר
אני אמור לקבל את ההזמנות והכרטיסים ואת המידע לגבי מחירים ביום רביעי ככה שנראה לי שביום חמישי כבר אני אוכל לתת לכם מידע מלא


Posted by YuVaL on Sep-14-2004 17:43:

אוקיי חברים יש לי חדשות רעות
דיברתי עם אחד שהיה אמור לקבל כרטיסים והוא אמר לי שביטלו ת'מסיבה


Posted by Elior on Sep-14-2004 17:57:


Posted by DJ Alex E. on Sep-15-2004 00:23:

quote:
Originally posted by YuVaL
אוקיי חברים יש לי חדשות רעות
דיברתי עם אחד שהיה אמור לקבל כרטיסים והוא אמר לי שביטלו ת'מסיבה



איזה בולשיט!!!אתמול חבר שלי דיבר עם המארגנים והם אמרו לו שאנחנו נקבל עוד יומיים כרטיסים אז אל תזיין בשכל שביטלו את זה


Posted by Shahar on Sep-15-2004 01:50:

מי יתקלט חוץ מפרי?


Posted by YuVaL on Sep-15-2004 02:57:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
איזה בולשיט!!!אתמול חבר שלי דיבר עם המארגנים והם אמרו לו שאנחנו נקבל עוד יומיים כרטיסים אז אל תזיין בשכל שביטלו את זה


לא יודע, ככה אמרו לי, אחד שגם היה אמור לקבל כרטיסים
בעזרת השםםם שלא יתבטל!!!!

בטח גם פלינר הכוסית הזאת יתקלט.... יתן לנו סט מסחרי שימרח לנו את הנשמה עם קקי...

הייתי מת שטוכנר יחמם


Posted by DJ Alex E. on Sep-15-2004 10:53:

אמן טוכנר יחמם
אבל הסיכויים לזה לא גבוהים...


Posted by black mammmba on Sep-18-2004 18:36:

למה יש לי תחושה מוזרה?
עוד כשבוע וחצי צריכה להיות מסיבה

ואין עוד פרטים
משהו פה מוזר וגם מסריח........

העם רוצה פרטים


Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.