TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Ferry Corsten Live @ TLV 28.09..... והפעם לנוער ;)
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
אלכס הנה המספר של אורי בובליל יש לי אותו כבר ממזמן
אז יכול להיות שהמספר שלו הוחלף אבל תנסה אולי הוא עוד אקטואלי.
054606235
סבבה אחי תודה על המספר
מישהו יודע אולי אם מתכוונים לייחצן את המסיבה בחיפה?
רק עכשיו שמתי לב שה28 יוצא יום שלישי...
ה28 זה סוכות במקרה?או איזה חג אחר?כי אם לא אז נדפקנו חחח
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. רק עכשיו שמתי לב שה28 יוצא יום שלישי... ה28 זה סוכות במקרה?או איזה חג אחר?כי אם לא אז נדפקנו חחח |
אם זה סוכות אז יש מצב אני יהיה בבית...
אבל אמור לצאת רק רבעוש... אם זה יום שלישי גם ככה אני לא בבית...
מה שכן... המסיבה עם טייסטו הייתה ממש בזיונית מבחינת קהל ואני ממש לא מוכן לסבול את זה שוב...
הלוואי יהיה מסיבה של נקסט או משהו באותו סופשבוע ושאני לא יהיה בעזה בטעות בהקפצה@#$!% 
תגידו אנשים המסיבה בטוח לנוער?
כי ידידה שלי עכשיו הפליצה שזה 23+
מה זה הבלבולי שכל האלה 
המסיבה של נקסט זה יום אחרי.
| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON המסיבה של נקסט זה יום אחרי. |
| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON המסיבה של נקסט זה יום אחרי. |
סדר בסלט
פרי מגיע לארץ-נקודה
מופיע ב2 אירועים.
הראשון לנוער
ב28/9 בTLV
הפקת בולבול או איך שלא קוראים לו
השני כראה ב DOME יום למחרת ב
29/8
הפקת NXT
אני אישית יחפש את פרי, באחד המלונות בת"א ככל הנראה
דיוויד אינטרקונטל 
שלכם אלי
בנוסף מתי מתחילה מכירת הכרטיסים ..???
ואללה תודה אחי ;]
מישהו פה מוכר כרטיסים או שמוקדם לדבר על זה 
| quote: |
| Originally posted by Spitz ואללה תודה אחי ;] מישהו פה מוכר כרטיסים או שמוקדם לדבר על זה |
למישהו יש עידכון?

אוקיי חבר'ה היום דיברנו אני וחבר שלי עם המארגנים והוא סגר איתנו שאנחנו היחצנים בחיפה ככה שכל מי שגר שאזור חיפה יוכל לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת דרכי
עוד לא קיבלנו את המחירים ואת השעות של ההסעות כי רק היום סגרנו איתו אבל פרטים לגבי מחיר אני אוכל להביא לכם בקרוב מאד
בכל מקרה,תדעו שאם אתם צריכים כרטיסים במכירה מוקדמת(שהיא זולה בהרבה מאשר קניייה במקום)אז תיצרו קשר איתי בימים הקרובים
או באייסיקיו
95521044
או בנייד שלי
0525363886
אחרי המסיבת פתיחה של ה
ILTA
יש לי חשק לעוד מסיבות של מוזיקה אייכותית, אבל מה לעשות זה בטיאלוי וזה הולך לישרצוץ במליין ילדים בגיל השפרצה וערסים מסריחים וגם הצפיפות שם הולכת להיות משהו דפוק לגמרי אז נראה לי שאני אוותר הפעם...
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ אחרי המסיבת פתיחה של ה ILTA יש לי חשק לעוד מסיבות של מוזיקה אייכותית, אבל מה לעשות זה בטיאלוי וזה הולך לישרצוץ במליין ילדים בגיל השפרצה וערסים מסריחים וגם הצפיפות שם הולכת להיות משהו דפוק לגמרי אז נראה לי שאני אוותר הפעם... |
דוגרי אתה סתם תפסיד
דווקא במסיבות הגדולות משקיעים בסלקציה ולא מכניסים הרבה ערסים
תמיד יהיה קצת אין מה לעשות והצפיפות לרוב לא כזאת נוראה
חוץ מזה תמיד יש אזורים שהם פחות צפופים ובלי ערסים ככה שאם תסתובב קצת במועדון בטוח תמצא איזה פינה טובה
הוא מספיק גדול תאמין לי חחח
טוב עידכון קצר
אני אמור לקבל את ההזמנות והכרטיסים ואת המידע לגבי מחירים ביום רביעי ככה שנראה לי שביום חמישי כבר אני אוכל לתת לכם מידע מלא 
אוקיי חברים יש לי חדשות רעות
דיברתי עם אחד שהיה אמור לקבל כרטיסים והוא אמר לי שביטלו ת'מסיבה


































| quote: |
| Originally posted by YuVaL אוקיי חברים יש לי חדשות רעות דיברתי עם אחד שהיה אמור לקבל כרטיסים והוא אמר לי שביטלו ת'מסיבה ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
מי יתקלט חוץ מפרי?
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. איזה בולשיט!!!אתמול חבר שלי דיבר עם המארגנים והם אמרו לו שאנחנו נקבל עוד יומיים כרטיסים אז אל תזיין בשכל שביטלו את זה |
אמן טוכנר יחמם
אבל הסיכויים לזה לא גבוהים...
למה יש לי תחושה מוזרה?
עוד כשבוע וחצי צריכה להיות מסיבה
ואין עוד פרטים
משהו פה מוזר וגם מסריח........
העם רוצה פרטים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.