TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch
Pages (3): « 1 2 [3]
Dr staat egt een super lineup daaro maar k ga dr nie heen..
Zo rijk ben ik ook weer niet 
IMPULZ is voledig uitverkocht!!!!
Ik kreeg zojuist een mail binnen van UDC (bellie weet wat het is
) waarin dat stond, dus dan zal het toch wel waar zijn.
Ik ga iig niet.
Wie gan er wel????
IK 
IK OOK!
Hmmm de threadstarter gaat helaas niet, schande eigenlijk, maar goed, 4 van de vijf mensen waarmee ik zou gaan heeft afgezegd en ook nog es iemand waarmee ik had afgesproken via internet gaat nie. Dus sorry, eentje minder
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmmm de threadstarter gaat helaas niet, schande eigenlijk, maar goed, 4 van de vijf mensen waarmee ik zou gaan heeft afgezegd en ook nog es iemand waarmee ik had afgesproken via internet gaat nie. Dus sorry, eentje minder |
| Originally posted by tango Correctie, IK GA WEL! Wie nog meer? grtz, TNG |
Hahahahaha beter hoor!!
Kijk ik vanmiddag effe mn mail zien ik ineens een Gefeliciteerd berichtje.Ik denk zal wel weer een of anders bullshit iets zijn.blijkt dit er staan!!
Beste Beatfreax-bezoeker,
Van harte gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor Impulz Indoor in de Brabanthallen in Den Bosch op 1 december.
Line-up:
Montana, C1, Litheron (live), Michel de Hey, Speedy J, Steve Rachmad, Christian Smith, Paco Osuna, Lemon 8, David Moreno, Mark van Dale, Erick E, Seb Fontaine, Johan Gielen, Jean, MC Marxman, Benny Rodrigues, Alan Barratt, Tony Thomas, Mar T, Yousef, Roog, Oliver, MC Nova, Tom Harding, JP, Yoji Biomehanika, Rachel Auburn, Lisa Lashes, Anne Savage, Fausto, Cris C, Dave Randall, Rossi, Billy Black, Acapulco Side Show
De kaarten liggen deze week bij je in de bus. Veel plezier!!
Beatz & Greetz,
Beatfreax.nl Crew
Hehehe dus Bellie is op Impulz!!
GREETZ!!
Stinkerd
, gefeliciteerd gozer, wat hebbie daar voor moeten doen?
Re: Hahahahaha beter hoor!!
| Originally posted by Bellie Kijk ik vanmiddag effe mn mail zien ik ineens een Gefeliciteerd berichtje.Ik denk zal wel weer een of anders bullshit iets zijn.blijkt dit er staan!! [b]Beste Beatfreax-bezoeker, Van harte gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor Impulz Indoor in de Brabanthallen in Den Bosch op 1 december. |
!
| Originally posted by TranceFool Stinkerd , gefeliciteerd gozer, wat hebbie daar voor moeten doen? |

jij fakking mazzelaar
ik ben zkers van de partei heb er kei veel zin.
ik doe fel blauwe broek aan, bordo rood shrtije en haren zilver gespoten. je kan me bijna niet over het hoofd zien met me 2 m02.
dus als je me ziet, klop ff aan