TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Dj Alpha on Oct-18-2001 13:01:

Dr staat egt een super lineup daaro maar k ga dr nie heen..
Zo rijk ben ik ook weer niet

Posted by raoel on Nov-25-2001 21:55:

IMPULZ is voledig uitverkocht!!!!

Ik kreeg zojuist een mail binnen van UDC (bellie weet wat het is ) waarin dat stond, dus dan zal het toch wel waar zijn.

Ik ga iig niet.
Wie gan er wel????

Posted by Remy D on Nov-25-2001 22:06:

IK

Posted by Opti on Nov-25-2001 23:26:

IK OOK!

Posted by TranceFool on Nov-26-2001 08:53:

Hmmm de threadstarter gaat helaas niet, schande eigenlijk, maar goed, 4 van de vijf mensen waarmee ik zou gaan heeft afgezegd en ook nog es iemand waarmee ik had afgesproken via internet gaat nie. Dus sorry, eentje minder

Posted by tango on Nov-26-2001 16:39:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm de threadstarter gaat helaas niet, schande eigenlijk, maar goed, 4 van de vijf mensen waarmee ik zou gaan heeft afgezegd en ook nog es iemand waarmee ik had afgesproken via internet gaat nie. Dus sorry, eentje minder

Correctie, IK GA WEL!

Wie nog meer?

grtz,
TNG

Posted by TranceFool on Nov-26-2001 17:02:

quote:
Originally posted by tango

Correctie, IK GA WEL!

Wie nog meer?

grtz,
TNG

sorry d8 dat ik deze thread had gestart, maardat was die met de poll. Tango gaat wel gewoon, maar ikke niet dus.

Posted by Bellie on Nov-26-2001 17:50:

Hahahahaha beter hoor!!

Kijk ik vanmiddag effe mn mail zien ik ineens een Gefeliciteerd berichtje.Ik denk zal wel weer een of anders bullshit iets zijn.blijkt dit er staan!!

Beste Beatfreax-bezoeker,

Van harte gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor Impulz Indoor in de Brabanthallen in Den Bosch op 1 december.

Line-up:
Montana, C1, Litheron (live), Michel de Hey, Speedy J, Steve Rachmad, Christian Smith, Paco Osuna, Lemon 8, David Moreno, Mark van Dale, Erick E, Seb Fontaine, Johan Gielen, Jean, MC Marxman, Benny Rodrigues, Alan Barratt, Tony Thomas, Mar T, Yousef, Roog, Oliver, MC Nova, Tom Harding, JP, Yoji Biomehanika, Rachel Auburn, Lisa Lashes, Anne Savage, Fausto, Cris C, Dave Randall, Rossi, Billy Black, Acapulco Side Show

De kaarten liggen deze week bij je in de bus. Veel plezier!!

Beatz & Greetz,
Beatfreax.nl Crew

Hehehe dus Bellie is op Impulz!!

GREETZ!!

Posted by TranceFool on Nov-26-2001 17:53:

Stinkerd , gefeliciteerd gozer, wat hebbie daar voor moeten doen?

Posted by Blik on Nov-26-2001 17:55:

Re: Hahahahaha beter hoor!!

quote:
Originally posted by Bellie
Kijk ik vanmiddag effe mn mail zien ik ineens een Gefeliciteerd berichtje.Ik denk zal wel weer een of anders bullshit iets zijn.blijkt dit er staan!!

[b]Beste Beatfreax-bezoeker,

Van harte gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor Impulz Indoor in de Brabanthallen in Den Bosch op 1 december.

godver, jij wint oook echt kaarten van elk feest ofzo

Posted by Bellie on Nov-26-2001 20:09:

!

quote:
Originally posted by TranceFool
Stinkerd , gefeliciteerd gozer, wat hebbie daar voor moeten doen?

Hehe thnx...ik moest vraag beantwoorden:Wat is de laatste cd die steve rachmad heeft uitgbracht...
dat was een eitje:In The Mix.
En ik had voor High Energy ook kaarten gewonnen.alleen ging dat niet door.Voor Massive had ik gratis kaarten gehad van een gozer die bij id&t werkt.En voor IC krijg ik van hem ook kaartjes...hehehe betur hoor!!

GREETZ!!

Posted by Yarnie on Nov-26-2001 20:34:

jij fakking mazzelaar

Posted by basvh on Nov-26-2001 20:43:

ik ben zkers van de partei heb er kei veel zin.

ik doe fel blauwe broek aan, bordo rood shrtije en haren zilver gespoten. je kan me bijna niet over het hoofd zien met me 2 m02.
dus als je me ziet, klop ff aan

Pages (3): « 1 2 [3]