TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by dbl hur mycket pengar g�r det p� typ.... med allt d�.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan t�nkas spendera p�... funderar p� om man skulle ta o f�rs�ka h�nga med.. och om infected kommer spela s� finns det chans att jag kan f� med mig en polare ocks� n�mligen ![]() men det e ju det att man m�ste ju ha pengar ocks�.. baaaaah |
haha... n� men fan de m�ste du.
| Originally posted by dbl hur mycket pengar g�r det p� typ.... med allt d�.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan t�nkas spendera p�... funderar p� om man skulle ta o f�rs�ka h�nga med.. och om infected kommer spela s� finns det chans att jag kan f� med mig en polare ocks� n�mligen ![]() men det e ju det att man m�ste ju ha pengar ocks�.. baaaaah |

�hhh dylan drazen skulle de boka, hade varit s� satans najs
jag tycker v�l iofs att Infected smeker s� jag �r j�vligt glad �ver att de ska lira d�r
ska bli kalaskul med denna kryssningen...
wtf ... jag k�nner att jag m�ste �ka ...
Jag bokar vilket fall som helst! Skulle det kosta 1500:- skulle jag �nd� �ka! S� kul �r det med DESSA kryssar!
Mondaybar sviker en aldrig! 
B-hytt f�r mig med!!!!
| Originally posted by SWE_TRANCE Tro fan du ska med, som steve s�ger s� g�r man i stort sett med vinst ![]() Vi blir ett g�ng upp fr�n Bor�s, s� vi f�r v�l ordna n�t tillsammans. Du vet ju hur bra jag styrde upp det till TC2Y |
| Originally posted by dbl mjoooo.. funkade ju heeel fint till tc2y ju.. e riktigt j�vla sugen p� att h�nga med allts�.... f�r fan ta o f�rs�ka kolla �ver penga flowet nu.. hehe jag ska med allts�... e ju bara resan till das boot som beh�ver fixas egentligen.. borde ju va r�tt lugnt annars |

| Originally posted by SteveTranz4ever Du vet vad jag skrev... du f�r inte posta en g�ng till i denna tr�d om du inte ska �ka med... detta betyder allts� att du ska med ! Bra ![]() L�tt att du spar in pengarna, hoppa ett par helger p� krogen med polarna s� har du hela resan insparat |

Daniey hade hittat detta p� Orkdieas boknings kalender
http://www.clubunity.org/orkidea/index.php?page=gigs
Trevligt trevligt... Orkidea gillar jag. Har sett/tr�ffat han 4 g�nger nu och han spelar riktigt bra !!!!! Ut�ver det �r det en riktigt trevlig och sympatisk m�nniska....
| Originally posted by SteveTranz4ever Daniey hade hittat detta p� Orkdieas boknings kalender http://www.clubunity.org/orkidea/index.php?page=gigs Trevligt trevligt... Orkidea gillar jag. Har sett/tr�ffat han 4 g�nger nu och han spelar riktigt bra !!!!! Ut�ver det �r det en riktigt trevlig och sympatisk m�nniska.... |
Jag ska garanterat med.. hur blir det med gruppbokningen steve? jag kan nog fylla en hytt utan problem 
Hur de blir... ja jo de blir... men det �r f�rtidigt f�r att b�rja boka �n s� det �nda jag kan h�nvisa till �r den info jag skrivit om tidigare 
Eftersom jag st�r p� r�tt god fot med Orkidea s� t�nka jag snacka med han ang. om han �ven vill k�ka tillsammans med oss i v�r SWETA-meetup till att b�rja med
det l�ter kanon det d�r du st�v�
snart kommer linan!!!
har surfat runt o letat, undra vem det stora namnet �r...
n�n som redan varit med en g�ng, eller n�n helt ny...
nu e de klart...
Luciakryssen
PSYKTRANZ! O Mauro...
seri�st, va ingen direkt kraft i den linan, trodde det skulle bli n�got riktigt stort namn.
Shure picotto e v�l relativt stor men som mbar gick ut innan s� k�ndes det snarare som det skulle komma en sn�ppet tyngre dj faktiskt
Okej man kan allts� boka redan fr�n den 4e oktober
VILKA SKA MED P� GRUPPBOKNING ????
Kolla runt nu f�r tusan !!!
Hytter bokade f�re den m�ndag 11 oktober skall betalas senast fredag 15 oktober !!!!!!!!!!!
N�r vi v�l har bokade platser s� g�ller det att betalningen kommer in i tid annars faller dom platserna bort d� jag inte t�nker l�gga ut pengar.
MAILA MIG SNARAST M�JLIGT p� [email protected] med �mnesraden Luciakryss 2004 bokning s� skickar jag tillbaks uppgifter ang. ins�ttning av pengar osv.
Ska vi sattsa p� B-hytt ? 695:-
Det hade jag f�rra �ret, man bor mellan d�ck 5-6, jag brukar se till s� jag hamnar p� 6 d� det �r d�cket under dansgolven.
Jag ska ringa tjejen p� Silja imorgon som jag snackade med sist och h�ra efter lite grejjer...
Steve + 3
MAURO PICOTTO
FY FAAAAAAAAAAN VAD UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seri�st var det inget som tilltalade mig d�r ...
| Originally posted by jofawe seri�st var det inget som tilltalade mig d�r ... |
Fan... Infected och Picotto... Grym h�rligt!

| Originally posted by Vizay e kanon att det finns n�got f�r alla, visst men det inneb�r ocks� att man f�r mindre av det man tycker om eftersom det andra m�ste f� plats ocks�. |
| Originally posted by jofawe du �r skittr�kig Peter :P Men jag gillar inte psy f�r fem ruttna �ren, det ger mig inget. Och det �r lite surt att pr�jsa 700kr f�r att sitta i hytten � lyssna p� mp3liraren ... eller hur? Sen tilltalar inte Picotto mig heler s�d�r, det b�sta han spytt ur sig �r Back to Cali och Komodo .. |
Picotto....niiiiiicccceeee 
Steve bring on your TeeVee 
| Originally posted by jofawe Sen tilltalar inte Picotto mig heler s�d�r, det b�sta han spytt ur sig �r Back to Cali och Komodo .. |
Picotto �r kung, nuff said