TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Digitale Kameras
Pages (3): « 1 2 [3]
Ik heb dus zelf nen Canon EOS 350 D spiegelreflex camera... superding! Kunde echt goeie fotos mee maken enige nadeel is de grootte he. Daarom nog de nieuwe Casio EX-S600 aanschaffen, iets wreed klein en compact en steviger dan een Ixus (Ixus een keer laten vallen en die is al rap kapot
)
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Nu we het toch over camera's hebben, weet iemand hoe de beste manier is om in donkere ruimtes foto's te nemen, gewoon ISO value of 600+ zetten of zo hoog mogelijk en dan zonder de flash fotoke nemen niet? |

)
| Originally posted by Tomorrow Traxx Ge moet wel oppassen als ge de ISO waarde te hoog instelt, want dan ontstaat der (bij digitale camera's) te veel ruis op uwe foto! (bij film krijgt ge ne grovere korrel!) ![]() |
Ik heb me vandaag de Sony Cybershot DSC-S600 online gekocht.
^ Die zag ik vandaag nog ergens in een reclameblaadje staan, ik dacht voor 160� 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Die zag ik vandaag nog ergens in een reclameblaadje staan, ik dacht voor 160� |
Misschien ook eens overwegen om deze zomer zo'n cameraatje aan te schaffen
Ik ben niet z� veeleisend anyway, dus zo'n toestel zou ideaal zijn 
Ixus 55 gekocht en tevreden van, doet zen job meer als goed.

den ixus 65 vandaag besteld.
Ondertussen mijn Sony Cybershot DSC-S600 wat getest en tis een geweldig toestel. Ik ben er zeer tevreden over 
Mijnen hond:
http://i73.photobucket.com/albums/i226/Cygnus751/CopyofDSC00028.jpg