TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto - Parade Of The Athletes (Magik Muzik LP 04)
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X je wordt niet zomaar bekend hoor ... |
| Originally posted by Pumaz Nee je hebt er goeie marketing voor nodig |
| Originally posted by Meltoz Euh... Moe da nu altijd in e thread van Tiësto As ge't dan zoveel beter kunt, waarom stonde gij da ni op de openingsceremonie? |
Kvind hem toch wel hard gaan voor op de OS...
Paar mooie liedjes bij ja, dat wel
ik vond nyana anders ook wel een fijne cd hoor. goede tracklist voor al de 2de cd, en van dat slecht mixen heb ik niet veel gehoord.
maar wie beslist wanneer het slecht is? ik denk da sommige nogal snel zeggen dat het slecht gemixed is. ik kijk/luister liever naar de tracklist, maar als het een serieuse trainwreck is, ja dan moet het ook wel gezegd worden.
| Originally posted by eieregooie Nee hehe, maar ik weet het wel weer... Rollerball - Albioni |
Knap geheuge!!!
| Originally posted by Meltoz Ei, je had echt volledig gelijk hoor me deze Knap geheuge!!! Ben nu naar die "Parade of the Athletes" aan't luisteren en kijk nu nog meer uit naar de release op vinyl, super tot nu toe |
| Originally posted by pooley traffic gepasseerd zeker? *fluit* |
| Originally posted by Tiger777 Allé jong, voor de verandering mag die der toch ook eens tussenstaan, anders is't altijd hetzelfde! |
| Originally posted by pooley hihi, /me legt een zipblokske opt vuur. en moete gij geen rund gaan kalveren? veterinaire in spe :- |
| Originally posted by Tiger777 Gelieve mij dus niet te doen denken aan allerlei handelingen die ik ga moeten uitvoeren op koeien. |

yep!
| Originally posted by pooley traffic gepasseerd zeker? *fluit* |
Heb naar't begin geluisterd en dan feilloos geskipt naar het volgende nummer
Vind het wel e lekker cd'tje
true