TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe album tiesto
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by MaGiK54 on Oct-19-2004 15:37:

Isset al bekend wanneer deze cd te koop is.


Posted by NoisyNeil on Oct-19-2004 15:43:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Isset al bekend wanneer deze cd te koop is.


Ik heb hem net gekocht, dus hij is al te koop MaGiK


Posted by MaGiK54 on Oct-19-2004 15:47:

Morgen dan maar ff kijken in de Mediamarkt aangezien ik daar morgen moet zijn voor Alladin


Posted by Magic83 on Oct-19-2004 15:49:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Morgen dan maar ff kijken in de Mediamarkt aangezien ik daar morgen moet zijn voor Alladin


Ben er toevallig vanmiddag geweest (MM Den Haag), niet eens speciaal voor die CD. Maar hij lag er wel, en voor 9,99 kon ik hem niet laten liggen Gelijk zin in 30 oktober


Posted by NoisyNeil on Oct-19-2004 16:40:

quote:
Originally posted by Magic83
Ben er toevallig vanmiddag geweest (MM Den Haag), niet eens speciaal voor die CD. Maar hij lag er wel, en voor 9,99 kon ik hem niet laten liggen Gelijk zin in 30 oktober


9,99? Naaierij zeg, bij MediaMarkt Almere heb ik er net 13,99 voor betaald, ...

Mocht iemand me aankijken voor mierenneukerij haha, ben ook maar arm studentje


Posted by eXos on Oct-19-2004 16:44:

Beste mindere muziek eigenlijk die Parade Of The Athlete. Zijn draaikeuze is beter dan z'n eigen producties.

Sorry, kon het niet echt indrukwekkend vinden!

Vond Black Hole Special Collectors Edition 1 een stuk beter


Posted by Ding Chavez on Oct-19-2004 16:47:

quote:
Originally posted by eXos
Beste mindere muziek eigenlijk die Parade Of The Athlete. Zijn draaikeuze is beter dan z'n eigen producties.


Kun je nagaan, wil ie eigenlijk alleen nog maar eigen producties gaan draaien


Posted by Supreme Theory on Oct-20-2004 14:37:

en is de orgginele cd nou beter gemixed of blijft het treurig?


Posted by NoisyNeil on Oct-20-2004 16:38:

quote:
Originally posted by Supreme Theory
en is de orgginele cd nou beter gemixed of blijft het treurig?


Het mixen is vrij simpel gedaan, er is een overgang die gewoon te kut is:

7. Olympic Flame
8. Lethal Industry

Hij (heeft hij het uberhaupt zelf gemixt?) heeft hem er zo abrupt ingegooid, de eerste keer schrik je gewoon als je het hard heb staan omdat je het totaal niet verwacht gewoon, ... beetje jammer!

Ik vind trouwens, 'Heroes' echt een bruut nummer, ... alleen zou ik die breakbeat hebben geruild voor een stevige trancebeat want ik vind die breakbeat echt slecht
De 2de keer dat het melodietje in die track komt (dus niet meer die string aan 1 maar echt met dat motiefje) zou die breakbeat echt uit moeten want dat stukje is echt onwijs bruut


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.