TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טירונות...!
Pages (3): « 1 2 [3]
טוב תשמעו
אין יותר שוק ממה שהולך בניצנים....
אני לא אתחיל לספר כל מני סיפורים על כל מני דפרניקים ומה הם עושים בשביל לראות קבן, כי אני בטוח שכולנו היינו שם
אני רק רוצה לציין, שממחלקה של מעל 70 אנשים, אני, החנון, האיש מחשבים... קיבל הכי הרבה שעות ביציאה (4)
מה עשיתי אתם שואלים ?
נרדמתי בשמירה בלילה עם חבר שלי, שנינו נרדמנו, והמ"מ בדיוק עברה וראתה אותנו...
(כל הזין אני אומר)
בכל מקרה אז נתנו לנו על זה 3 שעות במקום את החג חחח
ולי הייתה עוד שעה בגלל שנרדמתי למ"מ גם באיזה שיעור נשק... בקטנות 
בכל מקרה.. כמובן שהיום בבוקר ויתרו לכולם על השעות ויצאתי הביתה בזמן 
קיצר... טירושוק !!!
| quote: |
| Originally posted by DjChook טוב תשמעו אין יותר שוק ממה שהולך בניצנים.... אני לא אתחיל לספר כל מני סיפורים על כל מני דפרניקים ומה הם עושים בשביל לראות קבן, כי אני בטוח שכולנו היינו שם אני רק רוצה לציין, שממחלקה של מעל 70 אנשים, אני, החנון, האיש מחשבים... קיבל הכי הרבה שעות ביציאה (4) מה עשיתי אתם שואלים ? נרדמתי בשמירה בלילה עם חבר שלי, שנינו נרדמנו, והמ"מ בדיוק עברה וראתה אותנו... (כל הזין אני אומר) בכל מקרה אז נתנו לנו על זה 3 שעות במקום את החג חחח ולי הייתה עוד שעה בגלל שנרדמתי למ"מ גם באיזה שיעור נשק... בקטנות ![]() בכל מקרה.. כמובן שהיום בבוקר ויתרו לכולם על השעות ויצאתי הביתה בזמן ![]() קיצר... טירושוק !!! |
שתי אצבעות מאשקלון, צ'וק שומר מתחיל לישון. בוגי גם פתאום נרדם... והמ"מ תפסה אותם.... קיבלו רבעוש לפנים, סוגרים ת'חג... ב-נ-י-צ-נ-י-ם...
אין..פשוט אין כמו לישון בשמירה!

אני וגם משה סיימנו טיורונות אתמול
ולדעתי זה היה טיפשי ובזבוז של זמן,
אבל בסה"כ היה די כיף
אנחנו יצאנו השבוע ל"תגבור שמירות בג'וליס" ו...משעשע כי לא שמרתי פעם אחת
יומיים הייתי במטבח, ויום אחד בשקמ 
קיצר שוק
יום רביעי אני מסיים 
חג שמח כולם
| quote: |
| אנחנו יצאנו השבוע ל"תגבור שמירות בג'וליס" ו...משעשע כי לא שמרתי פעם אחת |
| quote: |
| Originally posted by DjChook שתי אצבעות מאשקלון, צ'וק שומר מתחיל לישון. בוגי גם פתאום נרדם... והמ"מ תפסה אותם.... קיבלו רבעוש לפנים, סוגרים ת'חג... ב-נ-י-צ-נ-י-ם... |
מצויין... זה אומר שבערך בעוד שבוע אנחנו מקבלים תוכניתנים חדשים ליחידה שיטחנו קצת שמירות.... איזה יופי שיש צעירים
זהו נגמרה הטירונות 
תכלס אחלה של תקופה
בכל מקרה לצערי לא קיבלנו את הרבעוש המיוחל ומחר צריך להתייצב ביחידות
אז ... שלישות
HERE I COME
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.