TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טירונות...!
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by DjChook on Sep-29-2004 12:07:

טוב תשמעו
אין יותר שוק ממה שהולך בניצנים....
אני לא אתחיל לספר כל מני סיפורים על כל מני דפרניקים ומה הם עושים בשביל לראות קבן, כי אני בטוח שכולנו היינו שם
אני רק רוצה לציין, שממחלקה של מעל 70 אנשים, אני, החנון, האיש מחשבים... קיבל הכי הרבה שעות ביציאה (4)
מה עשיתי אתם שואלים ?
נרדמתי בשמירה בלילה עם חבר שלי, שנינו נרדמנו, והמ"מ בדיוק עברה וראתה אותנו...
(כל הזין אני אומר)
בכל מקרה אז נתנו לנו על זה 3 שעות במקום את החג חחח
ולי הייתה עוד שעה בגלל שנרדמתי למ"מ גם באיזה שיעור נשק... בקטנות
בכל מקרה.. כמובן שהיום בבוקר ויתרו לכולם על השעות ויצאתי הביתה בזמן

קיצר... טירושוק !!!


Posted by MasterP on Sep-29-2004 12:33:

quote:
Originally posted by DjChook
טוב תשמעו
אין יותר שוק ממה שהולך בניצנים....
אני לא אתחיל לספר כל מני סיפורים על כל מני דפרניקים ומה הם עושים בשביל לראות קבן, כי אני בטוח שכולנו היינו שם
אני רק רוצה לציין, שממחלקה של מעל 70 אנשים, אני, החנון, האיש מחשבים... קיבל הכי הרבה שעות ביציאה (4)
מה עשיתי אתם שואלים ?
נרדמתי בשמירה בלילה עם חבר שלי, שנינו נרדמנו, והמ"מ בדיוק עברה וראתה אותנו...
(כל הזין אני אומר)
בכל מקרה אז נתנו לנו על זה 3 שעות במקום את החג חחח
ולי הייתה עוד שעה בגלל שנרדמתי למ"מ גם באיזה שיעור נשק... בקטנות
בכל מקרה.. כמובן שהיום בבוקר ויתרו לכולם על השעות ויצאתי הביתה בזמן

קיצר... טירושוק !!!


אתה ואביב, שניכם מפגרים
שאביב סיפר לי את זה אני לא נשמתי איזה דקה מרוב צחוק.
קיצר אחי שמח שנתנו לכם לצאת ושאתה נהנה בטירונות.
כמו שצריך אחי. כמו שצריך
ברוך השב הביתה ולפורום


Posted by DjChook on Sep-29-2004 14:08:

שתי אצבעות מאשקלון, צ'וק שומר מתחיל לישון. בוגי גם פתאום נרדם... והמ"מ תפסה אותם.... קיבלו רבעוש לפנים, סוגרים ת'חג... ב-נ-י-צ-נ-י-ם...


Posted by Sm0keMachine on Oct-03-2004 20:36:

אין..פשוט אין כמו לישון בשמירה!


Posted by Flotser on Oct-06-2004 11:23:

אני וגם משה סיימנו טיורונות אתמול

ולדעתי זה היה טיפשי ובזבוז של זמן,
אבל בסה"כ היה די כיף


Posted by DjChook on Oct-06-2004 11:52:

אנחנו יצאנו השבוע ל"תגבור שמירות בג'וליס" ו...משעשע כי לא שמרתי פעם אחת
יומיים הייתי במטבח, ויום אחד בשקמ

קיצר שוק

יום רביעי אני מסיים


חג שמח כולם


Posted by markfeldman on Oct-06-2004 12:03:

quote:
אנחנו יצאנו השבוע ל"תגבור שמירות בג'וליס" ו...משעשע כי לא שמרתי פעם אחת


חחח איזה בולשיט, מצאו להם פראיירים....


Posted by -CosmicFire- on Oct-06-2004 14:59:

quote:
Originally posted by DjChook
שתי אצבעות מאשקלון, צ'וק שומר מתחיל לישון. בוגי גם פתאום נרדם... והמ"מ תפסה אותם.... קיבלו רבעוש לפנים, סוגרים ת'חג... ב-נ-י-צ-נ-י-ם...


תן את זה ללהקה צבאית


Posted by fishfish on Oct-07-2004 15:13:

מצויין... זה אומר שבערך בעוד שבוע אנחנו מקבלים תוכניתנים חדשים ליחידה שיטחנו קצת שמירות.... איזה יופי שיש צעירים


Posted by DjChook on Oct-13-2004 11:18:

זהו נגמרה הטירונות
תכלס אחלה של תקופה

בכל מקרה לצערי לא קיבלנו את הרבעוש המיוחל ומחר צריך להתייצב ביחידות

אז ... שלישות
HERE I COME


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.