TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Ekstaza on Oct-08-2004 13:20:

quote:
Originally posted by InoX
thnx! 20st kvar *springa*

HAHA!
Run InoX, run!

Hur många förköp fanns det totalt från början?

Posted by Scintilla on Oct-09-2004 09:40:

Förfest låter mycket trevligt

Posted by Glorie on Oct-10-2004 18:37:

quote:
Originally posted by InoX
thnx! 20st kvar *springa*

oj? arrangören lär väl dumpa fler där då prata me en av killarna idag och han sa att man måste köpa nuuuu typ

TRåkigt det där med Klub Tomat. Above & Beyond skulle ju spela i Köpenhamn egentligen innan, men det blev ju inställt som CJ redan skrivit om

ahhh iaf 3 intresserade till förfest

Posted by SwedeTrance on Oct-10-2004 18:55:

Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige!

Posted by SteveTranz4ever on Oct-10-2004 19:01:

quote:
Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige!

Kul ! En ny SWETA

Välkommen till oss

En liten lustig notice bara
Nu har vi SWE TRANCE från Borås
Swe Trancer och nu även SwedeTrance

Posted by SwedeTrance on Oct-10-2004 19:25:

*host host* Ja, det var inte så att jag kollade omkring vilka nick som var upptagna... dessutom så har jag samma nick på www.di.fm så det var enklast att hålla sig till samma.

Tack för välkomnandet!

Posted by Glorie on Oct-10-2004 20:09:

quote:
Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat

that's the spirit! kul med inresande folk jag och SWE_TRANCE planerar ha våra Trance och Addict-tröjor så då får du komma fram och säga hej

att det hamnar här beror delvis på att Lkpg har ett bra läge... folk från Gävle, Uppsala, Stockholm, Norrköping (norrifrån) reser hit för festen. Örebro nordväst ifrån.. och hmm.. Jönköping, Borås, Göteborg, Maalmö och Växjö söderifrån. Det är inte så fasligt långt från nån stad.

plus att det finns eldsjälar i den här stan som vill få igång klubblivet och scenen här igen. typ så. sen om du frågar arrangörerna: Sweapsound och Ace Event får du säkert mer svar

Posted by SwedeTrance on Oct-10-2004 20:56:

Aah, det förklarar en del. Och jag som trodde Göteborg var centrum i Sverige *skämtar bara* Bra att det är nån som ordnar events i Svedala!
Själv vet jag inte vad jag eller min tjejkompis som också följer med kommer att ha på sig - det är ingen "dresscode" på BK eller? Drar mig till minnes när vakterna här i Göteborg påpekade ett par byxor som stod ut lite från mängden och bad mig byta till nästa gång jag skulle ut.... De släppte dock in folk i jeans o gympaskor, har man en dresscode alls då?

Posted by Glorie on Oct-10-2004 23:38:

vakter är ett släkte för sig själva och nepp, ingen dresscode på BK inte... det kan jag lova.

Posted by SWE_TRANCE on Oct-11-2004 08:53:

Glorie, vi kör på våra shirts som planerat
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B

Åhh, en till "lookalike"

Välkommen!

Posted by SteveTranz4ever on Oct-11-2004 09:54:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Glorie, vi kör på våra shirts som planerat
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B

Åhh, en till "lookalike"

Välkommen!

Dom ser upp till dig vettu...

E fan också sugen på fest med bra trance, var på skön fest i fredags på Berns och inget fel me de men nu vill jag ha lite riktigt jävla bra trance i en bastu... och ja, precis de kommer jag få...

Vilka åker från STHLM ? Behöver få 2 till i trancebilen ! Har fixat sovplats å allt !
Behöver även en biljett till Daniey ! Nån som kan hjälpa till ?

Posted by Glorie on Oct-11-2004 18:29:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Behöver även en biljett till Daniey ! Nån som kan hjälpa till ?

ja behöver sälja min, så han kan få köpa den.

SWE_TRANCE, vi kommer garanterat ha de mest gjutna tröjorna på hela festen nå hur blir de nu? ska ja köpa biljetter åt er eller inte?

Posted by Vizay on Oct-11-2004 18:36:

om nån kan ge mig ett falskt studentlegg så hänger jag med steve

Posted by SteveTranz4ever on Oct-11-2004 19:16:

quote:
Originally posted by Glorie
ja behöver sälja min, så han kan få köpa den.

SWE_TRANCE, vi kommer garanterat ha de mest gjutna tröjorna på hela festen nå hur blir de nu? ska ja köpa biljetter åt er eller inte?

Suveränt tjejen ! Bara jävla MSN ville gå online så kunde jag berätta för han (eller så skickar jag ett SMS elelr gör som dom gjorde förr i tiden... ringer )

Ja du Peter... vore såklart kul om du hängde med ! Hoppas vi kan lösa det hela för din del på nåt vis....

Posted by jofawe on Oct-11-2004 19:17:

vadå studentleg.. måste man ha det?!

Posted by Andreas.H on Oct-11-2004 20:54:

quote:
Originally posted by jofawe
vadå studentleg.. måste man ha det?!

Du behöver ju inte det. Du är ju gammal som gatan

Posted by jofawe on Oct-11-2004 21:01:

quote:
Originally posted by Andreas.H
Du behöver ju inte det. Du är ju gammal som gatan

njaaaa.. gatan här utanför är bara 3 månader gammal .. så det vettifan du ..

Posted by Cube__ on Oct-11-2004 22:45:

Ojojoj, måste säga att jag är grymt sugen på denna fest. Finns det kvar några billjetter, Glorie, gumman ? Det här med studentlegg förstår jag inte riktigt, är det de här CSN-kortet man brukar få hem i brevlådan då man pluggar nåt?

Jag är ju bara 19 så jag kommer att behöva ett sådant isådana fall. Vet att jag har nåt som ligger men har för mig att det har "gått ut".
Steve: Om du hade en plats i "trance-fecke-bilen" ner så skulle det underlätta enormt mycket för mig. Då behöver jag "bara" ta mig till stockholm

Kasnke blir det ännu en fest men en Ume-bo då.. hoppas hoppas hoppas

Posted by Vizay on Oct-11-2004 22:48:

Finns det ingen möjlighet å komma runt studentlegg's problemet? Förstår inte riktigt meningen med det för övrigt, hade väl kanske varit smartare med 18 på förköp å 20 i dörren

Posted by Cube__ on Oct-11-2004 22:53:

quote:
Originally posted by Vizay
Finns det ingen möjlighet å komma runt studentlegg's problemet? Förstår inte riktigt meningen med det för övrigt, hade väl kanske varit smartare med 18 på förköp å 20 i dörren

Jo, jag säger det samma. Undrar om de är hårda på det där... Jag vet ju inte ifall du pluggar nåt? Jag har inte fått hem nåt "studentlegg" men man kanske kan be skolan fixa nåt om jag har tur.

Posted by Vizay on Oct-12-2004 00:56:

jag pluggar inte för tillfället nej
Tror det är csn som ska ha hand om det där, vet inte om det är csn-kortet man brukar få eller om det är nått annat dock.

Posted by Scintilla on Oct-12-2004 18:04:

Jag skulle tro att vilket som går bra, mecenat/csn-kort eller terminskort. Om ni pluggade något förra terminen, kolla datumet på kortet ni hade då, för det gäller ganska länge... Ett litet tips.

Posted by Glorie on Oct-12-2004 18:29:

quote:
Originally posted by Cube
Finns det kvar några billjetter

aaa de gör det.. jag e officiell biljettutköpare till folk på sweta

men asså.. ja kanske gör er ledsna nu, det beror på. CSN-kortet får man väl om man studerar på gymnasium va? rätta mig om jag har fel. Det funkar inte.. De menar studenter som läser på universitet eller högskola! Om ni gör det och kan bevisa det i form av ett kort studentkortet, (gult & blått) eller mecenatkortet (vitt) så kommer ni in även om ni inte fyllt 20.

senaste festen (anordnad av sweapsound) på bk: captured moments, kom ju alla in iaf... även såna som var 19.. så jag tror det e lugnt ändå. dock skulle jag inte chansa från umeå.

Posted by EsseT on Oct-14-2004 12:04:

Love

JAHA bara 8 dagar kvar HEHE kommer bli kanon 110 kr på yngves hehe mot 100kr i dörren känns endå som om det löser sig HEHE
Glorie o steve vad för tröjor hade ni tänkt ha på er?? nåt från SWETA eller Förresten finns det några sådana tröjor kvar eller??
Steve ska du sova över på hotell?? haha trevligt själv bor man ju 7 min från BK O nu kommer ni o stödjer hela LKPG hehe
Hörde att det var någon Gymnasiefest samma kväll?? ( http://www.gymnasiefest.com/) Undrar vem som arragerar de festerna hmmmmmz Hehe det är väl ett bra alternativ om man inte kommer in på BK

Nej nu drar vi in högväxel o förbereder oss på en av de bästa kvällarna i lkpg det här året ABOVE AND BEYOND RULES

Posted by FredAcler on Oct-14-2004 12:30:

Ja, det här kommer bli hur sjukt bra som helst

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »