TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by InoX thnx! 20st kvar *springa* |
Förfest låter mycket trevligt 
| Originally posted by InoX thnx! 20st kvar *springa* |
prata me en av killarna idag och han sa att man måste köpa nuuuu typ 

Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige! 
| Originally posted by SwedeTrance Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige! |

*host host* Ja, det var inte så att jag kollade omkring vilka nick som var upptagna... dessutom så har jag samma nick på www.di.fm så det var enklast att hålla sig till samma.
Tack för välkomnandet!
| Originally posted by SwedeTrance Biljetter köpta och hotell bokat |
kul med inresande folk
jag och SWE_TRANCE planerar ha våra Trance och Addict-tröjor
så då får du komma fram och säga hej 
Aah, det förklarar en del. Och jag som trodde Göteborg var centrum i Sverige *skämtar bara* Bra att det är nån som ordnar events i Svedala!
Själv vet jag inte vad jag eller min tjejkompis som också följer med kommer att ha på sig - det är ingen "dresscode" på BK eller? Drar mig till minnes när vakterna här i Göteborg påpekade ett par byxor som stod ut lite från mängden och bad mig byta till nästa gång jag skulle ut.... De släppte dock in folk i jeans o gympaskor, har man en dresscode alls då? 
vakter är ett släkte för sig själva
och nepp, ingen dresscode på BK inte... det kan jag lova.
Glorie, vi kör på våra shirts som planerat 
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B 
Åhh, en till "lookalike" 
Välkommen!
| Originally posted by SWE_TRANCE Glorie, vi kör på våra shirts som planerat ![]() Är så sugen på fest nu! Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B ![]() Åhh, en till "lookalike" ![]() Välkommen! |

| Originally posted by SteveTranz4ever Behöver även en biljett till Daniey ! Nån som kan hjälpa till ? |
nå hur blir de nu? ska ja köpa biljetter åt er eller inte?
om nån kan ge mig ett falskt studentlegg så hänger jag med steve 
| Originally posted by Glorie ja behöver sälja min, så han kan få köpa den. SWE_TRANCE, vi kommer garanterat ha de mest gjutna tröjorna på hela festen nå hur blir de nu? ska ja köpa biljetter åt er eller inte? |
)
vadå studentleg.. måste man ha det?!
| Originally posted by jofawe vadå studentleg.. måste man ha det?! |
| Originally posted by Andreas.H Du behöver ju inte det. Du är ju gammal som gatan |
Ojojoj, måste säga att jag är grymt sugen på denna fest. Finns det kvar några billjetter, Glorie, gumman
? Det här med studentlegg förstår jag inte riktigt, är det de här CSN-kortet man brukar få hem i brevlådan då man pluggar nåt?
Jag är ju bara 19 så jag kommer att behöva ett sådant isådana fall. Vet att jag har nåt som ligger men har för mig att det har "gått ut".
Steve: Om du hade en plats i "trance-fecke-bilen" ner så skulle det underlätta enormt mycket för mig. Då behöver jag "bara" ta mig till stockholm
Kasnke blir det ännu en fest men en Ume-bo då.. hoppas hoppas hoppas 
Finns det ingen möjlighet å komma runt studentlegg's problemet? Förstår inte riktigt meningen med det för övrigt, hade väl kanske varit smartare med 18 på förköp å 20 i dörren 
| Originally posted by Vizay Finns det ingen möjlighet å komma runt studentlegg's problemet? Förstår inte riktigt meningen med det för övrigt, hade väl kanske varit smartare med 18 på förköp å 20 i dörren |
jag pluggar inte för tillfället nej 
Tror det är csn som ska ha hand om det där, vet inte om det är csn-kortet man brukar få eller om det är nått annat dock.
Jag skulle tro att vilket som går bra, mecenat/csn-kort eller terminskort. Om ni pluggade något förra terminen, kolla datumet på kortet ni hade då, för det gäller ganska länge... Ett litet tips.
| Originally posted by Cube Finns det kvar några billjetter |

JAHA bara 8 dagar kvar HEHE
kommer bli kanon 110 kr på yngves hehe mot 100kr i dörren känns endå som om det löser sig HEHE 
Glorie o steve vad för tröjor hade ni tänkt ha på er?? nåt från SWETA eller
Förresten finns det några sådana tröjor kvar eller??
Steve ska du sova över på hotell?? haha trevligt själv bor man ju 7 min från BK
O nu kommer ni o stödjer hela LKPG
hehe
Hörde att det var någon Gymnasiefest samma kväll??
( http://www.gymnasiefest.com/) Undrar vem som arragerar de festerna 

hmmmmmz
Hehe det är väl ett bra alternativ om man inte kommer in på BK
Nej nu drar vi in högväxel o förbereder oss på en av de bästa kvällarna i lkpg det här året ABOVE AND BEYOND RULES 
![]()
Ja, det här kommer bli hur sjukt bra som helst 

![]()