TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Bijbestellen T-shirts
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Lady_LizzY Owkie, count me in dan (if that's ok ) |
| Originally posted by Tiger777 Moest mijn hond ook niet lizzy geheten hebben |
Does it come with a free smile? =)
kwil een t-shirt!!!!
Als er nog es plannen zijn om opnieuw te bestellen, I'm in 
| Originally posted by BZRK Als er nog es plannen zijn om opnieuw te bestellen, I'm in |
Idem 
Ah crap ik heb nog steeds die van Dries hier liggen 
| Originally posted by BZRK Als er nog es plannen zijn om opnieuw te bestellen, I'm in |
Ik zie me dat niet aantrekken! 
| Originally posted by X-Tune Ik zie me dat niet aantrekken! |
| Originally posted by X-Tune Ik zie me dat niet aantrekken! |
| Originally posted by TOR lol, waarom niet? |
| Originally posted by X-Tune voor thuis misschien wel maar voor buiten mag het wel wat duurder zijn |
Ge kunt eender wat laten bedrukken h� X-Tune, das als ge wilt koopt ge een effen Scapa t-shirt of Tommy-polo en laat ge daar het logo opzetten... snob 
Als er genoeg ge�nteresseerden zijn, kunnen we altijd bijbestellen. Voorlopig zijn er dat 5 :
Lady_LizzY
BZRK
Zehra
mellow_head
Real
Hebben deze mensen nog interesse?
Wes
Mystique
Meltoz
JediD4M
Xilver
Bomar
dj Zevan
De prijsschatting staat in de allereerste post van deze thread. Of de bijbestelling er ook echt van komt, ligt aan het aantal ge�nteresseerden en of we de kas gaan gebruiken om de prijs te drukken/af te ronden.
Yep, still interested hoor
ik ook
Ik heb ook nog steeds interesse hoor... Misschien voor m'n neef ook nog ��n, zal is vragen zie die sebiet nog op de voetbal, wa e uur om 22u voetballen, WTF 
ik wil er ook wel 1
| Originally posted by TOR lol, dit slaat toch helemaal nergens op. de prijs heeft toch niets te maken met het uitzicht van een kledingsstuk? |
| Originally posted by Jasperovitsj Ge kunt eender wat laten bedrukken h� X-Tune, das als ge wilt koopt ge een effen Scapa t-shirt of Tommy-polo en laat ge daar het logo opzetten... snob |
ik wil er wel ��n
idem dito
Ja tuurlijk wil ik er nog 1