TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
Hey! allemaal een beetje vriendelijker tegen Mike Clark.. ik wil graag een vrolijke Mike tijdens de presentatie van de Virus C
en Rob Papen.. die maakt toch allemaal synthesizer geluidjes e.d.?

Mike heeft zich met al z'n vriendelijke berichtjes intussen wel weten op te werken tot Junior Tranceaddict! Proficiat jongen!

Ik wil alleen maar even opmerken dat de houding van Mike Clark verre van professioneel is. Als je dat wel was geweest had je het na de eerste reactie al gelaten voor wat het was.
idd
| quote: |
Originally posted by jp |
Wat is dan een profesionele houding..hahahaha...
Toen jij nog een pamper drtoeg, zat ik al achter mijn eerste synth...
jochie
Wat een LOL toch hier !!
Ow, je bedoeld die My First Sony's? Dat waren nog eens goeie bakken ja, wel 12 geluidjes varierend van varken tot kip! 
HAHAHAA..die is goed LOL
| Originally posted by mikeclark Wat is dan een profesionele houding..hahahaha... Toen jij nog een pamper drtoeg, zat ik al achter mijn eerste synth... jochie Wat een LOL toch hier !! |

Jij moet mij helemaal niet gaver vinden hahahaha
En nogmaalks..ik kies mijn vrienden zelf....of snap je dat nog niet ?
Dan wordt het nu tijd...
| Originally posted by mikeclark Jij moet mij helemaal niet gaver vinden hahahaha |
hij heeft wel veel views en reacties als newbie
We hebben hier te maken met een nieuwe Henkie Henk/Siesta 
Uitgebreid ??
Heb dit slechts ��nmaal aangehaald, en leer eens goed lezen: waar haal jij vandaan dat ik voor Armin werk ? Man man man toch...brilletje kopen kan geen kwaad
meid, en toen?
Ik draag al vanaf mijn zevende een bril, dankjewel. Lijkt me niet nodig dus.
En het ging mij ook meer om het punt dat je je blijkbaar zo graag wil laten horen dat je met Tiesto werkt (en dat je heel graag wil laten weten dat je een vriend van Armin bent is ook niet nodig, daar hebben we er hier al een aantal van
). Hoe vaak je dat dan doet, daar gaat het me niet eens om (al is het in meer dan 1 post geweest, zover kan ik nog net tellen). Dat je dat blijkbaar nodig hebt om te laten zien wie je nou wel helemaal bent zegt genoeg over je.
Ik heb het wel weer gezien met je, hopelijk niet tot ziens in Eindhoven. Ik ga iets nuttigs doen.
Jij kan niet alleen slecht lezen maar ook nog eens slecht tellen...
hahahaha..trouwens de masterclasses Sounddesign zitten bijna bomvol...
dus missen zal ik je zeker niet hahahahaha
Damn ��n dag druk en ik mis weer van alles 
Maar goed het is jammer dat meneer clarke totaal niet reageert op inhoudelijke goede argumenten van enkele forumleden.
Mocht je dit forum niet gebruiken ter promotie van je eigen shit zou ik graag ook zien dat je in andere topics mee post.
Wat een LOK..sinds wanneer zijn Cor Fyneman en al de andere Trance DJ's SHIT.... olalalala....armoede troef..en
v��l LOL
Zou Sander een plaatsje opgeschoven zijn in de DJ Top 100 ?
hahahahaha..jongens ik kom niet bij van het lachen..en leer ook mijn naam is goed schrijven...wat een humor toch op dit forum
Gast... jij snapt er echt niks van! 
| Originally posted by mikeclark Wat een LOK..sinds wanneer zijn Cor Fyneman en al de andere Trance DJ's SHIT.... olalalala....armoede troef..en v��l LOL |
| Originally posted by mikeclark Zou Sander een plaatsje opgeschoven zijn in de DJ Top 100 ? hahahahaha..jongens ik kom niet bij van het lachen..en leer ook mijn naam is goed schrijven...wat een humor toch op dit forum |
| Originally posted by magrec De enige 2 goede namen zijn jan liefhebber, Juan Sanchez en CP & Pole folder en laten dat nou net geen trance dj's zijn |
Jajajaja...Cor teert op het succes van Tijs...
Wat een onzin...beetje jaloersheid is bij jouw zeker te bespeuren..
en dan vergeet je nog M.I.K.E de numero uno van de Trance in Belgie,
maar dat zal jij een worst wezen...
En nog altijd hebben jullie het niet door... behalve eentje dan...