TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu winter dance event!
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by TOR op de NMBS-website staat "vanaf vrijdag 00u" |
hehe, geen idee wat jij allemaal uitspookt in het station, maar ik ga gewoon naar het internationale loket en vraag daar om een "Benelux weekendbiljet". geen idee hoe je tot die 19u komt...
en Nederland is het buitenland toch, dacht ik?

can't miss this one
bangelijke line up!!!
see you people there
stoem dak signum en SvD ni kan zien mo trop is teveel, tzal voor ne noste keer zen
Vandaag me broer nog is gezien en rarara waar woont ie nu, Den Haag, yesh yesh inderdaad 
Ik ga dus naar dit feestje !
dr zit nu ook een muziekje op de website, het Trance.nu Winter Dance Theme
beetje techtrance deuntje, best wel knallen 
commentaar? 
klinkt ok. beetje eenvoudige melodie mss..
van wiens hand is het?
Niet echt mijn kopje thee, maar ik kan me wel inbeelden dat het werkt op de dansvloer...
| Originally posted by pooley Vandaag me broer nog is gezien en rarara waar woont ie nu, Den Haag, yesh yesh inderdaad ![]() Ik ga dus naar dit feestje ! |
| Originally posted by pooley Vandaag me broer nog is gezien en rarara waar woont ie nu, Den Haag, yesh yesh inderdaad ![]() Ik ga dus naar dit feestje ! |
Hoeveel kost een enkel rit vanuit Brussel naar Den Haag met de normaal trein?
Is het station van Den Haag ver van de Asta? Is het te voet te doen? Of moet je een bus nemen of zo?
hahahaha. ik heb het met kevin een keer tevoet gedaan, en tis toch wel een eindje, dus ik zou zeker goed onthouden welke tram of bus dat ge neemt, maar nomaliter kunt ge aan het station een tram nemen.
anyways als ge terug komt te voet, vergis u niet. in het hoofdstation van den haag vertrekken er GEEN (i repeat: geen) treinen naar belgie
Ik zal dan maar met de auto gaan
want met bussen en trams
| Originally posted by Kaidreas hahahaha. ik heb het met kevin een keer tevoet gedaan, en tis toch wel een eindje, |

| Originally posted by FUSyke Is het station van Den Haag ver van de Asta? Is het te voet te doen? Of moet je een bus nemen of zo? |
Die Belgen komen van HS en niet van CS 
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon nog een treintje overstappen naar CS 
ik zie het wel zitten om met de trein te gaan want van Gent naar Den Haag is het maar 2u22m rijden. Met de auto kan ik ook wel gaan maar dat zie ik minder zitten omdat de terugreis toch 2u duurt. En om mij 2u te concentreren op een donkere weg (wanneer ik vermoeid ben) vind ik te gevaarlijk. Dus als er iemand 2 plaatsjes vrij heeft dan zou ik hem/haar erg dankbaar zijn 
Wie gaat er nu allemaal?
FUSyke + vriendin
FUSyke + vriendin
TOR
Hoe kom je eigenlijk in de VIP-area?
FUSyke + vriendin
TOR
Freezel
FUSyke + vriendin
TOR
Freezel
Xilver