TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-11-2004] XtraLarge 2nd Birthday Party - XL, Amsterdam
Pages (3): « 1 2 [3]
Het was echt super weer!!!! Hier kan ik weer een paar maanden op teren
Heerlijke setjes van RV en Astrid!
+ de nieuwe track van RV
+ Fixation
+ de pogingen van Donna en mij om tracks te ID-en
+ RV
+ Donna
+ RV die nieuwe groupies krijgt
+ Ik ben nog steeds zijn no. 1 fan/groupie
+ Ik mag zelfs zijn platentas dragen
+ ruimte op VIP podium
+ Astrid
+ Street Spirits
+ Direkt Dizko
+ de snode plannen van Donna m.b.t. Armin en Jos�
+ Magicbas en aanhang gemeet
+ ik ben fan van Boris en Boozywoozy
+ we zijn wel vergeten te thee�n
+ ik heb buikpijn van het lachen gekregen
Ben nu moe en ga nu slapen
Bedankt voor de lift, lieve mensen ![]()
Haha supersjinees 
Ik vond echt helemaal geweldig, DjRv draaide lekker opzwepend met veel classics (Spice of knowledge!!) en zijn nieuwe track!
Daarna ging Astrid even inzakken, maar na 45 minuten pakte zij het tempo ook weer op en stond ik lekker te stuiteren achter op de vip ruimte 
Ik heb genoten, volgende x nog maar is naar XL hehe
Nu helaas mn bed maar uitgegaan omdat eindhoven toch nog wel een stukkie rijden is (DjExpo!)
Bedankt voor de moeite en de lekkere set RV!
Shit ja,de thee vergeten,had r echt vet trek in,kwam tulijk door dat gemeuk met die tassen zooi
Was trouwens dikke lol om door die fiks bedrugde kudde te lopen met die tassen,alsof je van mars komt 
T was gezellig op t vipdeck,k dacht zelfs dat t publiek niet AL te bagger was,naja dat was dus gezichtsbedrog of selectief waarnemen,dunno maar kep net de foto's van de fotomeneer gezien en t was beswel VEEL bagger
Magoed,wij hebben er geloof ik nie veel last van gehad,vip is echt DE uitkomst,plus t feit dat Ruubster een dik lekkere set heeft gedraaid en daar gingen we voor uiteindelijk.
ERG leuk dat er mensen van TA (plus aanhang
)aanwezig waren,en sjaaaaa tuurlijk blijft daar t feit dat sjineesje gewoon komt om me gek te maken,lukt m ook aardig daar nie van,maar zonder is net weer niet compleet,volgende keer crash je hier maar ofzo als je alleen gaat,want gezellig is t altijd weer,vette hug 4 you!![]()
sjinees en magicbas,top dat jullie der waren,was errug gezellig!
tracklist?
01 ID - ID
02 Arrakis - Spice
03 DJRV vs Oddysee - ?
04 Airwave - Boredom
05 Andy Ling - Fixation (Airwave Remix)
06 Agnelli & Nelson - Hudson Street
07 The Thrillseekers - Synthesia 2004 (Ferry Corsten Mix)
08 Orkidea - Requim
09 Kings Of Clubs - Revelation (Airwave Remix)
wilde even mijn complimenten geven aan RV. Heb je nog nooit live horen draaien. Wel een boel sets van je op mp3, en die zijn altijd erg goed. Afgelopen zaterdag draaide je echt top. Ook al was het maar een uur, heb heel het uur samen met mijn vrouw staan te springen. Ben nog niet vaak dj's tegen gekomen die geen 1 slecht nummer draaien :-) Astrid daarna was een heel stuk minder en we hielden het dan ook al vroeg voor gezien. Maar dankzij jou toch een topavond gehad. Bedank!
ik heb dus wel weer wat gemist 
sorry ILT ging ff voor, volgende keer probeer ik er weer bij te zijn!
hoop dat sjinees wel de likjes namens mij heeft doorgegeven 
| quote: |
| [B]Originally posted by DjRV[B] 01 ID - ID 02 Arrakis - Spice 03 DJRV vs Oddysee - ? 04 Airwave - Boredom 05 Andy Ling - Fixation (Airwave Remix) 06 Agnelli & Nelson - Hudson Street 07 The Thrillseekers - Synthesia 2004 (Ferry Corsten Mix) 08 Orkidea - Requim 09 Kings Of Clubs - Revelation (Airwave Remix) |
| Originally posted by Shadow wilde even mijn complimenten geven aan RV. Heb je nog nooit live horen draaien. Wel een boel sets van je op mp3, en die zijn altijd erg goed. Afgelopen zaterdag draaide je echt top. Ook al was het maar een uur, heb heel het uur samen met mijn vrouw staan te springen. Ben nog niet vaak dj's tegen gekomen die geen 1 slecht nummer draaien :-) Astrid daarna was een heel stuk minder en we hielden het dan ook al vroeg voor gezien. Maar dankzij jou toch een topavond gehad. Bedank! |
| Originally posted by franzelare hoop dat sjinees wel de likjes namens mij heeft doorgegeven |
| Originally posted by DjRV Tof dat je er was! Kan me alleen niet herinneren dat ik je op de lijst heb gezet,stuur volgende keer ff een mailtje en dan regelen we dat. |
| Originally posted by Shadow nee je hebt me niet op de lijst gezet, omdat ik ook geen mailtje hebt gestuurd. Vind ik ook beetje lullig eigenlijk, ken je verder niet. Maar als jij het ok vindt, graag zelfs! Alvast bedankt. Dat geldt zeker alleen als jij in Kingdom moet draaien, of ook op andere avonden in Kingdom? Wanneer moet je daar trouwens weer draaien (of ergens anders), dan zijn we zeker van de partij! |
| Originally posted by DjRV Voornamelijk alleen als ik zelf moet draaien ja .. Wanneer ik weer mag is mij een raadsel, heb de leiding nog niet gesproken |