TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Plannen voor oud & nieuw?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by jp Sterretjes zijn koud vuur |
Babypijljes zijn schattig, vooral als ze fluiten
Denk naar Dave Seaman in the Cross in London of naar Tijs in Hollywood en anders zelf maar thuis wat drinken, eten en feesten.
Ps. zal het laatste wel worden denk ik...
Ik denk ook dat ik deze O&N weer een feestje mee ga pakken... Vorig jaar goed bevallen op Awakenings. Dit jaar wordt het geen awakenings denk ik, maar er is vast wel wat anders leuks... 
Ik houd het rustig, moet nieuwsjaardag om 7:00 beginnen met werken!!! (kan het ziekenhuis niet eens een dagje dicht ofzo
)
Ik ben er nog steeds niet uit wat het nou gaat worden...
Hoor net van een vriend van me dat er in Sheffield een leuk feestje is met Solarstone, Scot Bond vs Matt Hardwick, Ben Lost, Hybrid en de Young Parisians.
Daarnaast is er op de 27ste ook nog eens een feestje in de Gatecrasher; 10 years trance classics.
ZEER verleidelijk om dus een paar dagen naar Engeland te gaan!!
Dat oud en nieuw feestje klinkt wel goed 
Ik ben gewoon lekker aan t werk 
-The Delight-
Uit protest tegen alle kroegen hier in de stad waar je overal dure kaarten moest kopen om je vol te mogen gooien hebben we al jaren uit protest een traditie om om de beurt bij iemand van onze vriendengroep thuis oud & nieuw te vieren. Voorraadje drank, chips, oliebollen en ander gemak erbij en een nachtje slap ouwehoeren maar. Geen enkel probleem om de volgende ochtend te halen en nog niet door je gespreksstof heen te zijn (kan ook aan het gestegen alcoholpercentage liggen).
Maar aangezien heel veel kroegen dat inmiddels weer hebben teruggedraaid gaan we wellicht dit jaar toch maar weer eens de stad in. Wel eerst opwarmen bij iemand thuis natuurlijk. Even afwachten wat onze favo places doen met O & N en dan gaan we definitieve plannen bakken.
Lekker thuis met mn vrienden zuipen en knallen, wat anders? 
| Originally posted by Joost Lekker thuis met mn vrienden zuipen en knallen, wat anders? |
Nu de jaarwisseling nadert moet iedereen toch wel bedacht hebben wat hij/zij nou echt gaat doen 
Ik heb gisteren mijn kaartje voor Awakenings gekocht 
| Originally posted by Phortje Nu de jaarwisseling nadert moet iedereen toch wel bedacht hebben wat hij/zij nou echt gaat doen ![]() Ik heb gisteren mijn kaartje voor Awakenings gekocht |
JP haalt er ook een aantal, toch Juan Pablo
?
Ik heb geen geld op m'n rug groeien 
| Originally posted by New Wave Haal effe 9 kaarten voor Westergas voor ons JP haalt er ook een aantal, toch Juan Pablo ? |
| Originally posted by Phortje Volgens mij kan je d'r maar 1 per NYE kaartje halen |
| Originally posted by New Wave Mwjha, maar dan moet je effe wat kaartjes van mensen schooieren |
| Originally posted by jp Ik heb geen geld op m'n rug groeien |
Beetje magere opkomst hoor (AwA)
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma

| Originally posted by jp Beetje magere opkomst hoor (AwA) -jp -Phortje -Niemand -Geenta -helaasikkanniet -Geenzin -blijflieverthuis -Magnietvanmamma |
| Originally posted by jp Beetje magere opkomst hoor (AwA) -jp -Phortje -Niemand -Geenta -helaasikkanniet -Geenzin -blijflieverthuis -Magnietvanmamma |
Is er wel genoeg ruimte 
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
-awawtfneedanku
-jp
-Phortje