TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54
-Tomlont
------------------
en de hele dag vrij, dus op en top fit om te gaan KNALLEN 
| quote: |
| Originally posted by HBtje en de hele dag vrij, dus op en top fit om te gaan KNALLEN |
Ik heb er onwijs veel zin in 
Wat een magere opkomst 
Het Paard is een mooie tent, de kaartjes zijn niet eens zo gek duur, zaterdag ipv vrijdagnacht, 6 uur set van een van 's werelds beste dj's... je zou zeggen dat hier meer TA's in geinteresseerd zouden zijn 
humm zoveel leuke opties
HQXL
6 uur lang paulus
of in breda in de kroeg
Hoe vaak kan je de nummer 2 van de wereld 6 uur meemaken? Niet zo heel vaak dacht ik 
als PVD
lekkere chille rustige zwevende trance draait dan is basje:
ALs ie hardtrance gaat draaien dan is basje: 
| Originally posted by jp Wat een magere opkomst ![]() Het Paard is een mooie tent, de kaartjes zijn niet eens zo gek duur, zaterdag ipv vrijdagnacht, 6 uur set van een van 's werelds beste dj's... je zou zeggen dat hier meer TA's in geinteresseerd zouden zijn |
Die DJ Mag top 100 zeker? 
Op zich zou ik hier echt wel heen willen en dat voor maar 17. Dus misschien ga ik wel, ga er nog ff over denken.
PvD in Panama was ook echt te BRUUT!!!
| Originally posted by SnuggLe Beste DJ? Wie zegt dat! Die DJ Mag top 100 zeker? ![]() Ik heb in principe niets te doen, maar 2 weken achter elkaar trance is iets teveel van het goede voor mij! |

jongens, bespaar jezelf nu de teleurstelling!
hij komt toch niet!!!
Dan zetten we wel een livesetje op 
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54
-Matthijs
-Tomlont
------------------
Zo toch nog een naam om aan de indrukwekkende rollcall toe te voegen!!
Ik heb eindelijk iemand gevonden die met me mee wil, of beter gezegd: twee meiden vroegen of ik met h�n meeging, en dat kon ik natuurlijk niet weigeren! 
| Originally posted by Matthijs ------------------ ROLLCALL -eieregooie -HBtje -jp -MAGiK54 -Matthijs -Tomlont ------------------ twee meiden vroegen of ik met h�n meeging, en dat kon ik natuurlijk niet weigeren! |
| Originally posted by MaGiK54 pics or stfu |
| Originally posted by Matthijs hier links op de foto is ��n van de twee (rechter ben ik trouwens), van de andere heb ik geen foto. Nou tevreden zeikerd?? |
zeg magik, jij woont in den haag he, in hoeverre is er de kans dat t Paard dit feest cancalled, ivm al dat gedoe in den haag gister enzo... ???
Wat een onzin, waarom zouden ze dit afzeggen 
| Originally posted by HBtje zeg magik, jij woont in den haag he, in hoeverre is er de kans dat t Paard dit feest cancalled, ivm al dat gedoe in den haag gister enzo... ??? |
Trouwens, de auto van Paul van Dyk is gisteren in Amsterdam gespot

| Originally posted by jp Trouwens, de auto van Paul van Dyk is gisteren in Amsterdam gespot |

| Originally posted by Matthijs hier links op de foto is ��n van de twee (rechter ben ik trouwens), van de andere heb ik geen foto. Nou tevreden zeikerd?? |
| Originally posted by eieregooie Ohhh WTF... NOU weet ik wie je bent |
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MagicImpuls
-MAGiK54
-Matthijs
-Tomlont
------------------