TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Rotationz On Sunday [TOPradio]
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
^ 36 tracks op 1 uur?
Damn, ik wist dat Jeff Mills er makkelijk 30 in een uur mixt als hij wilt, maar 36 is echt zot, dan kan je elke track misschien anderhalve minuut laten spelen? 
Leuke aan het draaien van techno is dat je constant bezig bent, alleen je bankrekening vindt het niet leuk denk ik als je elke keer platen haalt 
^ Dat weet ik wel, kheb me er zelf ook al wel eens aan gewaagd.
Maar wat is nu het punt van zoveel tracks op 1 uur draaien, wat schiet er dan nog over? Draai er dan toch gewoon 20, dan hoor je tenminste nog wat van de nummers zelf, en krijg je ook overgangen die langer dan 30 seconden duren...
En inderdaad, als die iedere maand volledig nieuwe platen wilt draaien gaat zijn bankrekening daar niet mee kunnen lachen! 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ 36 tracks op 1 uur? Damn, ik wist dat Jeff Mills er makkelijk 30 in een uur mixt als hij wilt, maar 36 is echt zot, dan kan je elke track misschien anderhalve minuut laten spelen? |
^ Hehe, same here! Kben al blij als ik er 10 of 11 fatsoenlijk in een uur krijg zonder geforceerd te mixen! 
Ik kreeg (mix dus niet meer) er altijd een 8-tal door op een uur
| Originally posted by Pumaz Ik kreeg (mix dus niet meer) er altijd een 8-tal door op een uur |
^ Nice thinking Gert! 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ 36 tracks op 1 uur? Damn, ik wist dat Jeff Mills er makkelijk 30 in een uur mixt als hij wilt, maar 36 is echt zot, dan kan je elke track misschien anderhalve minuut laten spelen? |

| Originally posted by djcresto geeft ge u materiaal dan nie weg? |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Nice thinking Gert! |

Das ook voor de illegale mp3 cd's want die zou ik wel appart willen kopen !
| Originally posted by pooley Das ook voor de illegale mp3 cd's want die zou ik wel appart willen kopen ! |
| Originally posted by pooley Das ook voor de illegale mp3 cd's want die zou ik wel appart willen kopen ! |
| Originally posted by Bertn trouwens menig techno-vriend van mij vindt het echt raar dat trance djs "maar" 10 tracks in een uur mixen. ze vinden dat vooral saai eigenlijk |
| Originally posted by TOR lol, en ik vind techno vaak te snel gemixt |
| Originally posted by Bertn dat vind ik vaak ook, maar jeff mills weet precies perfect waar hij mee bezig is, bij hem klopt het altijd allemaal perfect en soms vind ik trance ook ietsje te traag gemixt... 8 nummers op een uur vind ik net ietsje te weinig |
Rotationz Vs Yves Deruyter
Rotationz On Sunday (21-11-2004)
Aanstaande zondag is het terug zover, dan krijgt Tim Davis terug bezoek van Yves Deruyter.
Yves zal zoals maandelijks een nieuwe mix sessie verzorgen van 1 uur lang. Trancey Vibes in the mix door ��n van Belgisch grootste Trance DJ�s.
Naast deze Mix Sessie zal je ook nog kans maken op 5 exclusieve Born Slippy vinyls van Yves Deruyter.
Rotationz On Sunday elke zondag van 19 tot middernacht op TOPradio
Meer informatie: www.rotationz.be en www.banshee.be
Stream HIGH: http://www.topradio.be/new/website/topradioHigh.asx
LOW: http://www.topradio.be/new/website/topradioLow.asx
Yves, 1 van Belgi�'s belste trance dj's?
Kom h�, laat me ni lachen, zijn set met ferry in de versuz was gewoon erbarmelijk slecht.
| Originally posted by pooley zijn set met ferry in de versuz was gewoon erbarmelijk slecht |
Pas op he mannen, hij leest mee 
Welcome our latest tranceaddict, Yves Deruyter
Ist ofwa?
Opbouwende kritiek he 
Rotationz On Sunday: 05-12-2004
Rotationz On Sunday start de maand goed! Vanavond zit de avond boordevol lekkere muziek! Vanvond kan je geniet van een waaier aan Mix Sessies en een heleboel nieuwe muziek.
Zo hebben we vanavond tussen 21 en 22 uur een Mix Sessie van Orchid (breaks by Source Of Gravity). Tussen 22 en 23 uur hebben we de Filterheadz in de mix (Tribal - House), en last but not least: SHARAM JEY in the mix!
Naast dit nog de gebruikelijk items van Ken Spector en de K-Tune (k-records.be).
En dit alles in presentatie van Tim Davis
jeez man, van dien commerci�le hatseflatspraat
wow, ziet er zeer goed uit voor vanavond
kan natuurlijk weer niet luisteren 
| Originally posted by Gladius hatseflatspraat |