TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by moogwai on Nov-08-2004 18:09:

quote:
Originally posted by basd
Met je ballen in de gehaktmolen, da's ongeveer even leuk.

lijkt me wel duidelijk nu

bedankt voor de tips verder!

Posted by Jappio on Nov-09-2004 17:40:

quote:
Originally posted by Jappio
vanavond in de sneak hier! Ben benieuwd!

Was idd wel een aardige film.

Posted by Magicbas on Nov-09-2004 18:30:

Big Fish heb ik gezien, is een sprookjes verhaal waar ik niet al te geinteresseerd in was op het moment van kijken. Was wel ok, maar een echt objectieve mening heb ik niet, dus zal me er verder niet over uitlaten

Heb van het weekend A Home at the End of the World gezien. Fantastisch acteer werk van Collin Farell! Film zelf is een beetje saai, maar als je van drama houdt moet je deze zeker kijken. Oww en als je principeel niet tegen homo's kan, raad ik em ook af.

The Terminal komt nu binnen dus moet ik van de week maar ff kijken

Verder heb ik Bad Santa binnen. Niet nieuw (2003) maar schijnt echt een hilarische kerst film te zijn, niet voor de allerkleinste onder ons...

Tja..het blijft druk hier wat films kijken betreft

Posted by SnuggLe on Nov-09-2004 20:07:

Nieuwe DVDtjes:
The Stand van Stephen King (duurt bijna ZES uur! )
de Desperado Triologie (3 dvd's dus)
en Veronica Guerin.

Posted by Remy D on Nov-09-2004 20:14:

The Royal Tenenbaums vond ik best wal gaaf!!! Ben Stiller is gewoon echt TOP!!!!

Posted by HBtje on Nov-09-2004 23:44:

En dan wordt je HEEL erg stil...

Net Der Untergang in de bioscoop gezien. ZO enorm realistisch gefilmd. Ik werd soms zelfs even bang tijdens sommige scenes. Het zet je enorm aan het denken wat die man bezielde.

De film gaat over de laatste dagen van Adolf Hitler in zijn Berlijnse bunker. Het Rode Leger heeft met grote overmacht Berlijn omringd, maar Hitler wil de stad in geen geval verlaten. Hij bevindt zich, na zijn 56e verjaardag te hebben gevierd, in een benauwende, uitzichtsloze situatie. Keer op keer blijken zn vertrouwelingen te falen, waardoor de situatie alleen maar verslechterd. De sfeer in de bunker wordt tijdens de film zo waarheidsgetrouw mogelijk weergegeven. Vlak voor het moment dat Hitler er een einde aan wil maken, trouwt ie met zn geliefde Eva Braun. Vervolgens nemen ze afscheid. Veel van zn trouwe volgelingen volgen Hitler in de dood.

De film is voornamelijk gemaakt in de ogen van Hitler's secretaresse Traudl Junge, voor wie de oorlog ogenschijnlijk goed afloopt...

Al met al vind ik dit de best geproduceerde film van 2004 die ik in de bioscoop gezien heb, misschien zelfs wel de beste film van 2004. Duitsland zal deze film trouwens voordragen bij de Oscars...

Posted by websley on Nov-10-2004 13:43:

quote:
Originally posted by HBtje
En dan wordt je HEEL erg stil...

Net Der Untergang in de bioscoop gezien. ZO enorm realistisch gefilmd. Ik werd soms zelfs even bang tijdens sommige scenes. Het zet je enorm aan het denken wat die man bezielde.

De film gaat over de laatste dagen van Adolf Hitler in zijn Berlijnse bunker. Het Rode Leger heeft met grote overmacht Berlijn omringd, maar Hitler wil de stad in geen geval verlaten. Hij bevindt zich, na zijn 56e verjaardag te hebben gevierd, in een benauwende, uitzichtsloze situatie. Keer op keer blijken zn vertrouwelingen te falen, waardoor de situatie alleen maar verslechterd. De sfeer in de bunker wordt tijdens de film zo waarheidsgetrouw mogelijk weergegeven. Vlak voor het moment dat Hitler er een einde aan wil maken, trouwt ie met zn geliefde Eva Braun. Vervolgens nemen ze afscheid. Veel van zn trouwe volgelingen volgen Hitler in de dood.

De film is voornamelijk gemaakt in de ogen van Hitler's secretaresse Traudl Junge, voor wie de oorlog ogenschijnlijk goed afloopt...

Al met al vind ik dit de best geproduceerde film van 2004 die ik in de bioscoop gezien heb, misschien zelfs wel de beste film van 2004. Duitsland zal deze film trouwens voordragen bij de Oscars...

Ik heb een stukje trailer gezien, lijkt me een goede film! FF Kijken wanneer-ie hier in Helmond in de Pathe draait

Posted by MaGiK54 on Nov-12-2004 07:27:

Gisteren naar Der Untergang geweest, erg indrukwekkende film.

Posted by SnuggLe on Nov-12-2004 08:27:

Notting Hill was weer gaaf!
Ik ben verliefd man!

Posted by TimeportE on Nov-12-2004 09:29:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Notting Hill was weer gaaf!
Ik ben verliefd man!

helemaal mee eens, super film!!
ik heb em zelfs in mijn eentje gezien,...

Posted by eXos on Nov-12-2004 11:02:

Ik wil Hellboy nog ff kijke. Zag er wel flex uit! Verhaal zal wel bout zijn, maar SE zagen er meesterlijk uit!

-eXos-

Posted by Fkwebeman on Nov-12-2004 11:27:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nieuwe DVDtjes:
The Stand van Stephen King (duurt bijna ZES uur! )
de Desperado Triologie (3 dvd's dus)
en Veronica Guerin.

The Stand! geniale miniserie.

Zelf gisteren ook Notting Hill gekeken. blijft leuk

Posted by SnuggLe on Nov-12-2004 20:40:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
The Stand! geniale miniserie.

Zelf gisteren ook Notting Hill gekeken. blijft leuk

Miniserie? Gewoon in 1 dag kijken!

Net Veronica Geuerin gezien, waargebeurd verhaal naar een Ierse journaliste die daar over de georganiseerde crimininaliteit schreef.
Volgenmij hebben niet veel mensen die hier nog gezien, maar het is ZEKER een aanrader.

Posted by Joost on Nov-12-2004 20:56:

Ook leuk om in 1 dag te kijken: Band of Brothers :P

Heb je wel echt knallende koppijn als je klaar bent. Maar het is het waard Beste WO-2 film/serie die ik ken.

Posted by Cosmic on Nov-12-2004 23:34:

I:Robot net gezien. Vermakelijke film, goed verhaal, mooie graphics, mooie meid....wat wil je nog meer?

Posted by Jappio on Nov-16-2004 10:52:

Gister naar the incredibles geweest.

En wederom enorm gelachen. Vond hem vergelijkbaar met Shrek 2, misschien iets minder. Enorm knap hoe die gasten van pixar steeds maar weer goede films blijven maken.

Posted by Magicbas on Nov-16-2004 16:27:

Heeft iemand 21 gramms en/of Matchstick Men gezien? Heb ze net binnen en wel heir en daar wat over gelezen, maar moet ik ze binnenkort kijken of kan het wel ff wachten?

Posted by TimeportE on Nov-16-2004 16:52:

21 grams is echt enorm goed!!!

Posted by HBtje on Nov-16-2004 16:52:

en leuke meid speelt er in

dat mokkeltje van The Ring

Posted by Partyhardy! on Nov-25-2004 14:37:

Ik wil vanavond naar de Sneak gaan en nu kan ik mij herinneren dat er een site bestond waar je op kon lezen welke film er (hoogstwaarschijnlijk) gaat draaien kan iemand mij hier aan helpen of bestaat die site niet meer?

Posted by Fkwebeman on Nov-25-2004 15:01:

HIER KAN JE HET VINDEN

Posted by Partyhardy! on Nov-25-2004 15:31:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
HIER KAN JE HET VINDEN

thanks voor deze site!

ik kan overigens nog niet helemaal vinden welke film er nu gaat draaien, wel welke geweest zijn...

Posted by Remy D on Nov-25-2004 15:36:

Ik wil naar Open Water!! Dat is net als de Blair Witch project zoń low budget film van 130 000 dollar maar heeft in USA alleen al meer dan 30 miljoen opgeleverd. En hij schijnt heel eng te zijn. Maarja hij draait hier natuurlijk weer niet.

Posted by BaRTeZ on Nov-25-2004 16:32:

Net Thunderbirds gekeken, wat een teleurstelling

De serie is/was/blijft zo goed!

Posted by TimeportE on Nov-26-2004 00:00:

net The Garden State gezien, echt heeel erg vette film.. must see!

Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »