TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Pumaz J aangezien je opent kun je lekker diep beginnen voor mij ![]() Please *angelface* |
| Originally posted by Jasperovitsj Guinnes vind ik echt niet te zuipen... |
^ Tis idd een kwestie van smaak! Ik drink graag streekbieren, maar Guinnes ging er bij mij echt niet in, veel te bitter. Dan heb ik veel liever een Gauloise...*likt lippen*
Als we in Paddy's zijn raad ik eventuele whiskey liefhebbers echt eens aan Ierse whiskey uit te proberen, het wordt op een andere manier gemaakt dan Scotch of Amerikaanse whiskey en heeft een veel betere smaak imo 
whiskey is niet echt mijn ding.. tenzij in cola, hehe
ik hou het gewoon bij Carlsberg denk ik.. dan kom ik geen rare dingen tegen... behalve als ik er teveel van op heb natuurlijk. maar we gaan voor de muziek, dus ik hou me in 
| Originally posted by TOR behalve als ik er teveel van op heb natuurlijk. maar we gaan voor de muziek, dus ik hou me in |
En het mixen 
de muziek zal sowieso goed zijn en dan heb ik geen drank nodig om mij te amuseren.... maar je hebt wel een punt, op boerenfuiven durft Dragostea Din Tei wel es uitstekend te klinken 
| Originally posted by lievez is da genen bloemewinkel geworde? ![]() dan zijde daar iet gon drinken tusse de bloemekes |
En als ge me nie gelooft zulle we daar ook es ene gaan drinken
| Originally posted by TOR op boerenfuiven durft Dragostea Din Tei wel es uitstekend te klinken |
| Originally posted by Dj LPG En als ge me nie gelooft zulle we daar ook es ene gaan drinken |
| Originally posted by Pumaz Mij goed, tis daar echt chic vind ik |
), van daar gaan we naar de paddy's (aangezien da toch maar 't stationsplein oversteken is) en daarna volgt 't verdiep... Als we dan nog weten waar de sluierstraat is, gaan we naar second sun
Ik moet om 21u45 in ietwat behoorlijke staat in The Factory staan, das al wat ik weet. Voor de rest geef ik mij volledig over aan de tourguides die avond...
| Originally posted by Dj LPG Als we dan nog weten waar de sluierstraat is, gaan we naar second sun ![]() |
| Originally posted by Pumaz Buiten, rechts, rechts, links, rechts, links... ik wil het anders op mijn hand schrijven |
lol ja 
jasper we zullen komen oppikken :-)
we zijn toch aan het flyeren op die moment :-)
^ Das lief hoor, maar ik was echt wel van plan om mee op caf� te gaan 
als ik tegen weekendtarief wil reizen, kan ik ten vroegste om 19.30u in Aalst zijn 
Awel ik vind da een schoon uur 
de kans is maar heel klein dat ik er geraak, kmoet de kantine van de sporthal openhouden en 's anderdaags om 7 uur opstaan. 
Ai da's spijtig 
er is iets tussengekomen, dus ik zal waarschijnlijk niet om 19:30u in Aalst kunnen zijn. kan niet zeggen wanneer ik precies zal toekomen. hangt af van factoren die ik niet in de hand heb...
Geen probleem, stuur maar een sms als je er bent en ik kom u oppikken aan het station dan 
Misschien even een roll call... wie komt er nu eigenlijk?