TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- JP´s zijn coolboard in de foreignthread
Pages (3): « 1 2 [3]
[HansTeeuwen-mode]
Alle vrouwen zijn KUThoeren
[/HansTeeuwen-mode]
| quote: |
| Originally posted by HBtje [HansTeeuwen-mode] Alle vrouwen zijn KUThoeren [/HansTeeuwen-mode] |
| Originally posted by HBtje [HansTeeuwen-mode] Alle vrouwen zijn KUThoeren [/HansTeeuwen-mode] |
| Originally posted by jp Als ze vervolgens tegen de tram aanlopen of van hun balkom afspringen houdt het voor mij op. |
| Originally posted by jp House/parties/dj's wekken toch altijd weer een hoop emoties los en dat is prima. Het Valt trouwens op dat er nooit eens een goed feest (niet clubavond) in Den Haag is. |

| Originally posted by jp Rave the City ook maar dan spreek je over '93 |
En de cd ook! Dat was 'de return of Rave the City'. Molella staat daar nog op met Musicale Radicale ofzo.| quote: |
| Originally posted by New Wave Wat een slijmbal jij he eerst een dikke discussie aan met jp...en dan als je weet dat je het finaal gaat verliezen effe flink slijmen. Maak je beeldscherm efef schoon he brammie |
| Originally posted by SnuggLe Liever mooie clubavonden dan grote feesten! ![]() |
| Originally posted by SnuggLe LoL kerel je snapt het echt niet. Daarom kunnen er hier zo weinig mensen discussieren. Dat gaat helemaal niet over winnen en verliezen. Je kan zelfs discussieren over een mening die helemaal niet de jouwe is. Het gaat erom dat je het met elkaar eens wordt. Maar nee, d'r moet altijd gereld worden en iedereen vindt het rellen |
Hotseklotse.
| Originally posted by New Wave Jaja vriend, als jij je weer een keer voor lul zet bij een discussie is een ander altijd diegene die het niet snap. Hotseklotse. |
| Originally posted by SnuggLe Ja ja ja ja, altijd ben ik diegene die voor lul staat, nooit heb ikke een keer gelijk, boehoehoehoehoe! "Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo stom?" |
trouwens, had je mijn grootmoeders tip nog gelezen in die Tutorial thread van mij
?
| Originally posted by New Wave Kusje hoor trouwens, had je mijn grootmoeders tip nog gelezen in die Tutorial thread van mij ? |