TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . '
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by TOR on Oct-28-2004 14:46:

quote:
Originally posted by Freezel
Ook leuk is dat Armin's set van a.s. vrijdag is verlengd van 3 uur naar 6 uur Voorteken?

weet niet in hoeverre het een traditie is dat de #1 DJ noodzakelijk aanwezig moet zijn.. Tiesto kan ook gewoon afgezegd hebben

Posted by Dj Thy on Oct-28-2004 18:07:

Naar het schijnt :

# 1 Paul Van Dyk
# 2 Tiesto
# 3 Armin
# 4 Sasha
# 5 Ferry Corsten

Schiet mij niet dood ast ni waar is he.

Posted by TOR on Oct-28-2004 18:08:

lol, er doen zoveel geruchten de ronde... gewoon afwachten, we zien wel over een paar uur

Posted by pooley on Oct-28-2004 22:21:

quote:
Originally posted by Dj Thy
Naar het schijnt :

# 1 Paul Van Dyk
# 2 Tiesto
# 3 Armin
# 4 Sasha
# 5 Ferry Corsten

Schiet mij niet dood ast ni waar is he.

oh jawel
NI BEWEGEN, VOORAL NIIII BEWEGEN !

Posted by FredNova on Oct-28-2004 22:40:

Ti�sto (check first post for complete list)

Posted by angelicapple on Oct-28-2004 23:01:

hmm .. wtf doet 2manydj's daar vlak bij M.I.K.E? kheb die nog maar ene keer zien draaien maar toen konden ze er allesins nix van ...

Posted by FUSyke on Oct-29-2004 03:59:

Stond M.I.K.E. vorig jaar niet hoger? jammer Maar toch goeddat hij nog op plaats 62 staat

Posted by djcresto on Oct-29-2004 06:34:

quote:
Originally posted by FUSyke
Stond M.I.K.E. vorig jaar niet hoger? jammer Maar toch goeddat hij nog op plaats 62 staat

mike stond vorig jaar op 50

om het relatieve van deze lijst te bewijzen, BT staat nog steeds in de top 100, BT is helemaal geen dj...

Posted by pooley on Oct-29-2004 06:45:

2many dj's is ook maar raar :/
Spijtig voor MIKE en ja was te verwachten ;-)

Posted by djcresto on Oct-29-2004 07:06:

quote:
Originally posted by pooley
Spijtig voor MIKE en ja was te verwachten ;-)

bwa dat vind ik niet eigenlijk, dit jaar draaide mike toch op dancevalley, godskitchen en ibiza. Bovendien zit er een beter management achter hem. Natuurlijk mike is iemand die niet echt veel draait en als we eerlijk zijn is hij ook verre van de technisch beste dj.

Posted by Jakhira on Oct-29-2004 07:31:

Ik had Nic Fanciulli wel hoger willen zien staan

Posted by djcresto on Oct-29-2004 07:34:

chistopher lawrence op 7, na wat die bracht op aib vind ik niet dat die in de top 10 thuishoort.

Posted by TOR on Oct-29-2004 08:16:

lol, Benny Benassi en ATB in de top20

lichtjes verrassend dat Hern�n zo hoog komt te staan, maar aan de andere kant.. hij brengt goeie muziek.

en dan J00F zoveel gezakt dat begrijp ik niet helemaal.

mooi voor Markus.

Posted by Jakhira on Oct-29-2004 08:26:

Ik heb wel op Hern�n gestemd he

Posted by djcresto on Oct-29-2004 08:36:

in het nederlands forum staat dat atb kan draaien met zen piemel, die plaats is dus zeker verdiend

Alleja iedereen zit wel nu op atb zen kop, maar wie heeft em al horen draaien? Tis niet omdat zen producties shit zijn dat zen sets dit ook zijn.

Posted by Dark Apostle on Oct-29-2004 08:45:

Allez komaan Ti�sto weer nummer 1. Die vent moet precies nimeer veel doen om daar te staan. Mo bon who gives.

Al de DJ's waarop ik vote staan in de top 100. MIKE, DJ Rush, Kai Tracid en....DJ Luna, deze laatste staat zelfs net boven MIKE, wat op een tragische manier vrij grappig is.

Kweet alleen nimeer wie mijn 5de keuze was JOOF of Promo.

Posted by TOR on Oct-29-2004 08:52:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik heb wel op Hern�n gestemd he

hehehe.. ik denk dat ik gewoon - net zoals vele andere - James Zabiela en Sander Kleinenberg in de top10 verwachtte, en aldus Cattaneo en ook Christopher Lawrence volledig uit het oog verloren was.

Posted by Wildfir3 on Oct-29-2004 08:53:

quote:
Originally posted by djcresto
om het relatieve van deze lijst te bewijzen, BT staat nog steeds in de top 100, BT is helemaal geen dj...

ik heb gelij-hijk en gij toch nie!!

anyway, is idd een belachelijke lijst, maar toch goe da armin ni eerste is, daarmee kannem nog een jaarke wachten op zijn egotripperij

en dammit, als het dan toch trance moest zijn, dan was het �cht wel is de moment voor pvd zenne... die misloopt em altijd niptekes

Posted by Jakhira on Oct-29-2004 09:00:

Jep BT is idd al een tijdje Dj, maar belange niet zo lang als hij producet

Posted by djcresto on Oct-29-2004 09:07:

quote:
Originally posted by Wildfir3
en dammit, als het dan toch trance moest zijn, dan was het �cht wel is de moment voor pvd zenne... die misloopt em altijd niptekes

pvd is door een aantal setjes van de laatste tijd een pak in men achting gestegen. Toch denk ik dat geen enkele dj qua stemmen in de buurt van tiesto komt. Die heeft er misschien evenveel als pvd, armin en sasha samen. Eigenlijk zouden ze het aantal stemmen ook eens mogen publiceren...

Posted by Hydra on Oct-29-2004 09:13:

M.I.K.E.

Posted by djcresto on Oct-29-2004 09:17:

deze heb ik al gezien (van sommigen echt maar weinig en ik kan er vergeten zijn ook natuurlijk):
96 � Marco Bailey
62 � M.I.K.E (PUSH)
44 � Richie Hawtin
36 � James Holden
34 � Sven Vath
32 � Markus Schulz
27 � Mauro Picotto
22 � Erick Morillo
16 � Marco V
14 � Judge Jules
12 � Sander Klienenberg
11 � Carl Cox
9 � Paul Oakenfold
8 � John Digweed
7 � Christopher Lawrence
5 � Ferry Corsten
4 � Sasha
3 � Armin Van Buuren
1 - Tiesto

4 belgen trouwens in de lijst als ik mij niet vergis.
Mike, 2manydj's, junior jack en marco bailey

Toch wel opvallend hoe weinig techno dj's je vooraan terugvindt, als je dat vergelijkt met de status die deze mensen in Belgi� krijgen.

Posted by TOR on Oct-29-2004 09:28:

ja dat is mij ook opgevallen.. trance en prog kennen blijkbaar het meeste succes.

Posted by pooley on Oct-29-2004 13:03:

quote:
bwa dat vind ik niet eigenlijk, dit jaar draaide mike toch op dancevalley, godskitchen en ibiza. Bovendien zit er een beter management achter hem. Natuurlijk mike is iemand die niet echt veel draait en als we eerlijk zijn is hij ook verre van de technisch beste dj.

zo , twas ni op mike bedoeld, op de uitslag int algemeen

Posted by dj Zevan on Oct-29-2004 13:24:

quote:
4 belgen trouwens in de lijst als ik mij niet vergis.
Mike, 2manydj's, junior jack en marco bailey

dan vergeet je deze

28 � Johan Gielen

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »