TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . '
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ook leuk is dat Armin's set van a.s. vrijdag is verlengd van 3 uur naar 6 uur Voorteken? |
Naar het schijnt :
# 1 Paul Van Dyk
# 2 Tiesto
# 3 Armin
# 4 Sasha
# 5 Ferry Corsten
Schiet mij niet dood ast ni waar is he.
lol, er doen zoveel geruchten de ronde... gewoon afwachten, we zien wel over een paar uur 
| Originally posted by Dj Thy Naar het schijnt : # 1 Paul Van Dyk # 2 Tiesto # 3 Armin # 4 Sasha # 5 Ferry Corsten Schiet mij niet dood ast ni waar is he. |
Ti�sto
(check first post for complete list)
hmm .. wtf doet 2manydj's daar vlak bij M.I.K.E? kheb die nog maar ene keer zien draaien maar toen konden ze er allesins nix van ...
Stond M.I.K.E. vorig jaar niet hoger? jammer
Maar toch goeddat hij nog op plaats 62 staat
| Originally posted by FUSyke Stond M.I.K.E. vorig jaar niet hoger? jammer Maar toch goeddat hij nog op plaats 62 staat |
2many dj's is ook maar raar :/
Spijtig voor MIKE en ja was te verwachten ;-)
| Originally posted by pooley Spijtig voor MIKE en ja was te verwachten ;-) |
Ik had Nic Fanciulli wel hoger willen zien staan

chistopher lawrence op 7, na wat die bracht op aib vind ik niet dat die in de top 10 thuishoort.
lol, Benny Benassi en ATB in de top20
lichtjes verrassend dat Hern�n zo hoog komt te staan, maar aan de andere kant.. hij brengt goeie muziek. 
en dan J00F zoveel gezakt
dat begrijp ik niet helemaal.
mooi voor Markus.
Ik heb wel op Hern�n gestemd he 
in het nederlands forum staat dat atb kan draaien met zen piemel, die plaats is dus zeker verdiend 
Alleja iedereen zit wel nu op atb zen kop, maar wie heeft em al horen draaien? Tis niet omdat zen producties shit zijn dat zen sets dit ook zijn.
Allez komaan Ti�sto weer nummer 1. Die vent moet precies nimeer veel doen om daar te staan. Mo bon who gives.
Al de DJ's waarop ik vote staan in de top 100. MIKE, DJ Rush, Kai Tracid en....DJ Luna, deze laatste staat zelfs net boven MIKE, wat op een tragische manier vrij grappig is.
Kweet alleen nimeer wie mijn 5de keuze was JOOF of Promo.
| Originally posted by Pumaz Ik heb wel op Hern�n gestemd he |
| Originally posted by djcresto om het relatieve van deze lijst te bewijzen, BT staat nog steeds in de top 100, BT is helemaal geen dj... |

Jep BT is idd al een tijdje Dj, maar belange niet zo lang als hij producet
| Originally posted by Wildfir3 [IMG] en dammit, als het dan toch trance moest zijn, dan was het �cht wel is de moment voor pvd zenne... die misloopt em altijd niptekes |
M.I.K.E. 

deze heb ik al gezien (van sommigen echt maar weinig en ik kan er vergeten zijn ook natuurlijk):
96 � Marco Bailey
62 � M.I.K.E (PUSH)
44 � Richie Hawtin
36 � James Holden
34 � Sven Vath
32 � Markus Schulz
27 � Mauro Picotto
22 � Erick Morillo
16 � Marco V
14 � Judge Jules
12 � Sander Klienenberg
11 � Carl Cox
9 � Paul Oakenfold
8 � John Digweed
7 � Christopher Lawrence
5 � Ferry Corsten
4 � Sasha
3 � Armin Van Buuren
1 - Tiesto
4 belgen trouwens in de lijst als ik mij niet vergis.
Mike, 2manydj's, junior jack en marco bailey
Toch wel opvallend hoe weinig techno dj's je vooraan terugvindt, als je dat vergelijkt met de status die deze mensen in Belgi� krijgen.
ja dat is mij ook opgevallen.. trance en prog kennen blijkbaar het meeste succes.
| Originally posted by djcresto bwa dat vind ik niet eigenlijk, dit jaar draaide mike toch op dancevalley, godskitchen en ibiza. Bovendien zit er een beter management achter hem. Natuurlijk mike is iemand die niet echt veel draait en als we eerlijk zijn is hij ook verre van de technisch beste dj. |
| Originally posted by djcresto 4 belgen trouwens in de lijst als ik mij niet vergis. Mike, 2manydj's, junior jack en marco bailey |