TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
pm me maar info over el basha! Eethuis toch?
| quote: |
| Originally posted by sndh pm me maar info over el basha! Eethuis toch? |
tnx man! Denk dat ik het, samen met Snuggie's beschrijving, wel moet gaan vinden! Kom jij die avond ook?
Ben zaterdag ook present.
Wie komen er nou allemaal van TA?
Sido
Volgensmij alleen jij, Sndh, Matthijs en ik.
De rest zijn kansloze afhakers die naar IC gaan ineens 
Geen geld, anders was ik wel meegegaan... Lijkt me echt veel leuker dan IC 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Volgensmij alleen jij, Sndh, Matthijs en ik. De rest zijn kansloze afhakers die naar IC gaan ineens |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Ik ben inmiddels ook gedegradeerd tot kansloze afhaker! Heb toch gekozen voor met name de Yoshitoshi zaal van IC... |

look forward to seeing you all tomorrow!
Can't wait...
JZ 
| quote: |
| Originally posted by jameszabiela look forward to seeing you all tomorrow! Can't wait... JZ |
So you're going to Exposure, obvious!
Klein vraagje tussendoor, leeftijd is 21 he, is dat heel streng daar? Aangezien het nogal een reis is voor me, zou behoorlijke teleurstelling zijn. Ik heb Jordi er wel over gemaild, maar snel duidelijkheid is wel ff lekker, met het oog op de plannen.
Tnx!
| quote: |
| Originally posted by sndh Klein vraagje tussendoor, leeftijd is 21 he, is dat heel streng daar? Aangezien het nogal een reis is voor me, zou behoorlijke teleurstelling zijn. Ik heb Jordi er wel over gemaild, maar snel duidelijkheid is wel ff lekker, met het oog op de plannen. Tnx! |
| quote: |
| Originally posted by sndh Klein vraagje tussendoor, leeftijd is 21 he, is dat heel streng daar? Aangezien het nogal een reis is voor me, zou behoorlijke teleurstelling zijn. Ik heb Jordi er wel over gemaild, maar snel duidelijkheid is wel ff lekker, met het oog op de plannen. Tnx! |

Owh ik wist niet eens dat t 21+ was...ik ben zelf 18 maar zie dr echt ongelooflijk jong uit, portiers schatten vaak erg laag
, maar tis dus echt geen probleem? ik heb namelijk geen zin om met die wind tegen naar de haven te fietsen om daarna zo snel mogelijk weer terug te fietsen....
| quote: |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Owh ik wist niet eens dat t 21+ was...ik ben zelf 18 maar zie dr echt ongelooflijk jong uit, portiers schatten vaak erg laag , maar tis dus echt geen probleem? ik heb namelijk geen zin om met die wind tegen naar de haven te fietsen om daarna zo snel mogelijk weer terug te fietsen.... |
Tof, ja ik wilde het ook ff zeker weten, want tis nogal een stukkie voor me met OV, zeker als je daarna nog terug moet
Geweldig! Heb er super zin in, zie jullie straks!
Ik ben ook weer amongst the living! Aardig feestje in de Exposure, maar niet meer dan dat. Was erg gezellig met de bekenden die er waren (jammer dat je ziek was, Sido!), en het was verder nog aardig druk ook wat ik niet had verwacht!
Jordi draaide lekker, maar je kon duidelijk merken dat hij maar met 2 uur rekening had gehouden, omdat na 1 uur echt wat boutplaten kwamen naar mijn mening. Zabiela begon rond half 2, hij was echt weer aan het kutten met de draaitafels. Leuk, maar toch niet helemaal mijn ding verder!
Niet al te laat daarom naar huis gegaan. Leuke avond, maar niets bijzonders. Check.
Zo zeg ik was echt totaal overdonderd door Zabiela's kunsten, wat die man liet horen niet normaal! en hij ging maar door en door. Hij begon er g sterk (of dat waren de laatste platen van Jordi) toen werd het wat minder maar de laatste 2 uur was hij echt volop op dreef. Ik had me totaal niet voorgenomen om tot het eind te blijven maar de tijd vloog voorbij.
Depeche mode - Enjoy the silence was ook erg lekker zo ong op het einde en hij of jordi draaide op het einde ook nog een remix van een heel bekend nummer. De tekst was: "My senses tell me danger", welke is dit ookalweer??
Infusion - Girls can be cruel was dat.
Ik kwam rond 23 uur aan vanuit Haarlem met het OV, wat prima was
We stiefelen naar de deur, en blijken de allereerste te zijn, en het ging later open, zeiden ze. Lekker dan....10 minuten in de kou buiten, om daarna als allereerste naar binnen te gaan. Na een minuut of vijf waren er al 6 mensen in totaal, en nog steeds meer personeel dan publiek....ik hield mijn hart vast.
Jordi begon best lekker, goeie platen in het eerste uur, maar idd, na een uurtje kwamen wat mindere platen voorbij, die overigens gevolgd werden door nog vettere platen dan in zijn eerste uur. Enkele highlights waren Wooden Swordz (Kosmas Epsilon remix), Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamill's last time for 9 vox), Sultan - Shivers (waar heb je die vandaan Jordi
? )
en de wat meer edgy stuff als Walk Talk Acid 
James Zabiela kwam iets later en werd naar de veels te hoge booth geloodst. Hij begon met Decomposed Subsonic - Atlantic View, die er lekker inhakte
Dacht, dit komt helemaal goed. De sfeer was op dat moment ook nog steeds lekker, veel swingers en ouderen maar goed, we gingen lekker los
Toen na een half uurtje al had ik het al redelijk gehad met Zabiela. De man is technisch een absoluut wonder, maar een melodie hoor ik nauwelijks. Toen hij in die 2 volgende uren compleet doorging met alleen maar build ups (met efx) neer te gooien en een stevige beat/synth erin te gooien, op naar de volgende buildup, werd ik het wel redelijk zat. Nu was ik met het OV en moest me nog tot het einde vermaken...Maar goed, zat toen te denken dat er op een afstandje bij G&D/Graham een aantal helemaal los zouden gaan, terwijl ik tussen wat inspiratieloze platen stond....Ik vond toen al dat Jordi de show van de avond had neergezet ....
Gelukkig in het laatste uur van Zabiela kwamen er weer wat meer melodieen terug in wat ie draaide. Mylo - In My Arms (Zabiela edit) en een INXS plaat vielen lekker in de smaak, wat me er toch redelijk overheen hielp.... ZO rond 5.15 naar de bus gelopen, onderweg wat jongeren aangesproken en eentje had ons ff naar station gebracht met de auto, heerlijk! 8.15 pas thuis, meteen gaan slapen 
Al met al een leuke avond, maar niet meer dan dat. CHECK!
Komt overigens een gast naar me toe rond 01:00 uur: "Zeg jij bent toch die gast die gezorgd heeft voor de mp3 van Hodlen van de Exposure? Kan je deze ook regelen?". Echt behoorlijk vaag en behoorlijk kansloos. Vroeg nog van 'hoe kom je daarbij etc?' maar daar reageerde hij niet op 
reputatie 
| quote: |
| Originally posted by sndh reputatie |
ben nu beetje alle tracks die ik herkende bij mekaar aan het zoeken
Voor de addicts / liefhebbers:
Jordi: post ff je volledige tracklist!!
Jordi Bouman:
OC - Not Even Winds
Sultan - Shivers (Original mix)
Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamills last time for 9 vox)
The Operators - Furball
Sebastian Ingrosso - Walk Talk Acid
Viton & Stel - Wooden Swordz (Kosmas Epsilon remix)
James Zabiela:
Decomposed Subsonic - Atlantic View
Depeche Mode - Enjoy the Silence
Infusion - Girls can be cruel
Carganoid Vs Kinetic
David Guetta - The World is Mine (remix)
Mylo - In My Arms (Zabiela edit)
INXS -
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nee, gewoon fout. Als ik hem al zou kunnen regelen zou ik het nu JUIST niet doen |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.