TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by sndh on Dec-14-2004 16:31:

pm me maar info over el basha! Eethuis toch?


Posted by MaGiKaL_MiKe on Dec-14-2004 22:21:

quote:
Originally posted by sndh
pm me maar info over el basha! Eethuis toch?


El Basha is een shoarma toko, opzich vrij goed te doen het eten daar en ze zijn tot laat open.

Vanaf het paard (als je er met je rug ernaar toe staat) is het naar rechts de eerste straat in. Je ziet dan een politie bureau, die is aan de linkerkant van de straat. El Basha zit in een zijstraatje aan de rechterkant, rechttegenover een parkeergarage.

Ik ben benieuwd of het druk is in club fly, er zijn zoveel feesten diezelfde nacht.
Slechtere timing is bijna niet mogelijk.


Posted by sndh on Dec-14-2004 22:27:

tnx man! Denk dat ik het, samen met Snuggie's beschrijving, wel moet gaan vinden! Kom jij die avond ook?


Posted by Bouma-Bros on Dec-15-2004 08:07:

Ben zaterdag ook present.

Wie komen er nou allemaal van TA?

Sido


Posted by SnuggLe on Dec-15-2004 10:02:

Volgensmij alleen jij, Sndh, Matthijs en ik.
De rest zijn kansloze afhakers die naar IC gaan ineens


Posted by Phortje on Dec-15-2004 11:45:

Geen geld, anders was ik wel meegegaan... Lijkt me echt veel leuker dan IC


Posted by Matthijs on Dec-15-2004 15:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Volgensmij alleen jij, Sndh, Matthijs en ik.
De rest zijn kansloze afhakers die naar IC gaan ineens


Ik ben inmiddels ook gedegradeerd tot kansloze afhaker! Heb toch gekozen voor met name de Yoshitoshi zaal van IC...


Posted by SnuggLe on Dec-16-2004 10:09:

quote:
Originally posted by Matthijs
Ik ben inmiddels ook gedegradeerd tot kansloze afhaker! Heb toch gekozen voor met name de Yoshitoshi zaal van IC...


Oh oh oh oh, valt me toch weer tegen!
Maarja, IC is ook zeker wel gaaf ja, maar dit komt me toch even wat beter uit (lees: dichterbij/goedkoper)


Posted by jameszabiela on Dec-17-2004 16:23:

look forward to seeing you all tomorrow!

Can't wait...

JZ


Posted by MaGiKaL_MiKe on Dec-17-2004 16:38:

quote:
Originally posted by jameszabiela
look forward to seeing you all tomorrow!

Can't wait...

JZ


If you can guarantee you gonna give away a splendid set then I will be there

It's gonna be Exposure or Mojado and Mesh...still don't know


Posted by sndh on Dec-17-2004 16:49:

So you're going to Exposure, obvious!


Posted by sndh on Dec-18-2004 09:19:

Klein vraagje tussendoor, leeftijd is 21 he, is dat heel streng daar? Aangezien het nogal een reis is voor me, zou behoorlijke teleurstelling zijn. Ik heb Jordi er wel over gemaild, maar snel duidelijkheid is wel ff lekker, met het oog op de plannen.

Tnx!


Posted by HiGH_NrG on Dec-18-2004 11:06:

quote:
Originally posted by sndh
Klein vraagje tussendoor, leeftijd is 21 he, is dat heel streng daar? Aangezien het nogal een reis is voor me, zou behoorlijke teleurstelling zijn. Ik heb Jordi er wel over gemaild, maar snel duidelijkheid is wel ff lekker, met het oog op de plannen.

Tnx!


Ik was er bij de vorige Exposure en het leek mij niet echt streng...


Posted by SnuggLe on Dec-18-2004 12:51:

quote:
Originally posted by sndh
Klein vraagje tussendoor, leeftijd is 21 he, is dat heel streng daar? Aangezien het nogal een reis is voor me, zou behoorlijke teleurstelling zijn. Ik heb Jordi er wel over gemaild, maar snel duidelijkheid is wel ff lekker, met het oog op de plannen.

Tnx!


Daar doen ze echt niet moeilijk om joh!
En zo ja, dan naar Jordi vragen

Maar weet je wat het is, dat is hetzelfde als dat ID&T erbij zet van "geen digitale camera's" ; het kost ze teveel tijd/moeite om alles te controleren. Door dit (21+) erbij te zetten blijven al wat mensen thuis, dus dat scheelt. Ben je daar zelf, doen ze echt niet zo moeilijk.


Posted by MaGiKaL_MiKe on Dec-18-2004 18:35:

Owh ik wist niet eens dat t 21+ was...ik ben zelf 18 maar zie dr echt ongelooflijk jong uit, portiers schatten vaak erg laag , maar tis dus echt geen probleem? ik heb namelijk geen zin om met die wind tegen naar de haven te fietsen om daarna zo snel mogelijk weer terug te fietsen....


Posted by SnuggLe on Dec-18-2004 19:00:

quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Owh ik wist niet eens dat t 21+ was...ik ben zelf 18 maar zie dr echt ongelooflijk jong uit, portiers schatten vaak erg laag , maar tis dus echt geen probleem? ik heb namelijk geen zin om met die wind tegen naar de haven te fietsen om daarna zo snel mogelijk weer terug te fietsen....


Nee joh, echt niet. En zo wel, dan moet je echt effe naar Jordi Bouman vragen joh, komt goed.


Posted by sndh on Dec-18-2004 19:44:

King

Tof, ja ik wilde het ook ff zeker weten, want tis nogal een stukkie voor me met OV, zeker als je daarna nog terug moet Geweldig! Heb er super zin in, zie jullie straks!


Posted by SnuggLe on Dec-19-2004 10:34:

Ik ben ook weer amongst the living! Aardig feestje in de Exposure, maar niet meer dan dat. Was erg gezellig met de bekenden die er waren (jammer dat je ziek was, Sido!), en het was verder nog aardig druk ook wat ik niet had verwacht!

Jordi draaide lekker, maar je kon duidelijk merken dat hij maar met 2 uur rekening had gehouden, omdat na 1 uur echt wat boutplaten kwamen naar mijn mening. Zabiela begon rond half 2, hij was echt weer aan het kutten met de draaitafels. Leuk, maar toch niet helemaal mijn ding verder!

Niet al te laat daarom naar huis gegaan. Leuke avond, maar niets bijzonders. Check.


Posted by MaGiKaL_MiKe on Dec-19-2004 13:13:

Zo zeg ik was echt totaal overdonderd door Zabiela's kunsten, wat die man liet horen niet normaal! en hij ging maar door en door. Hij begon er g sterk (of dat waren de laatste platen van Jordi) toen werd het wat minder maar de laatste 2 uur was hij echt volop op dreef. Ik had me totaal niet voorgenomen om tot het eind te blijven maar de tijd vloog voorbij.

Depeche mode - Enjoy the silence was ook erg lekker zo ong op het einde en hij of jordi draaide op het einde ook nog een remix van een heel bekend nummer. De tekst was: "My senses tell me danger", welke is dit ookalweer??


Posted by sndh on Dec-19-2004 13:28:

Infusion - Girls can be cruel was dat.

Ik kwam rond 23 uur aan vanuit Haarlem met het OV, wat prima was We stiefelen naar de deur, en blijken de allereerste te zijn, en het ging later open, zeiden ze. Lekker dan....10 minuten in de kou buiten, om daarna als allereerste naar binnen te gaan. Na een minuut of vijf waren er al 6 mensen in totaal, en nog steeds meer personeel dan publiek....ik hield mijn hart vast.

Jordi begon best lekker, goeie platen in het eerste uur, maar idd, na een uurtje kwamen wat mindere platen voorbij, die overigens gevolgd werden door nog vettere platen dan in zijn eerste uur. Enkele highlights waren Wooden Swordz (Kosmas Epsilon remix), Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamill's last time for 9 vox), Sultan - Shivers (waar heb je die vandaan Jordi ? ) en de wat meer edgy stuff als Walk Talk Acid

James Zabiela kwam iets later en werd naar de veels te hoge booth geloodst. Hij begon met Decomposed Subsonic - Atlantic View, die er lekker inhakte Dacht, dit komt helemaal goed. De sfeer was op dat moment ook nog steeds lekker, veel swingers en ouderen maar goed, we gingen lekker los

Toen na een half uurtje al had ik het al redelijk gehad met Zabiela. De man is technisch een absoluut wonder, maar een melodie hoor ik nauwelijks. Toen hij in die 2 volgende uren compleet doorging met alleen maar build ups (met efx) neer te gooien en een stevige beat/synth erin te gooien, op naar de volgende buildup, werd ik het wel redelijk zat. Nu was ik met het OV en moest me nog tot het einde vermaken...Maar goed, zat toen te denken dat er op een afstandje bij G&D/Graham een aantal helemaal los zouden gaan, terwijl ik tussen wat inspiratieloze platen stond....Ik vond toen al dat Jordi de show van de avond had neergezet ....

Gelukkig in het laatste uur van Zabiela kwamen er weer wat meer melodieen terug in wat ie draaide. Mylo - In My Arms (Zabiela edit) en een INXS plaat vielen lekker in de smaak, wat me er toch redelijk overheen hielp.... ZO rond 5.15 naar de bus gelopen, onderweg wat jongeren aangesproken en eentje had ons ff naar station gebracht met de auto, heerlijk! 8.15 pas thuis, meteen gaan slapen

Al met al een leuke avond, maar niet meer dan dat. CHECK!


Posted by SnuggLe on Dec-19-2004 13:32:

Komt overigens een gast naar me toe rond 01:00 uur: "Zeg jij bent toch die gast die gezorgd heeft voor de mp3 van Hodlen van de Exposure? Kan je deze ook regelen?". Echt behoorlijk vaag en behoorlijk kansloos. Vroeg nog van 'hoe kom je daarbij etc?' maar daar reageerde hij niet op


Posted by sndh on Dec-19-2004 14:19:

reputatie


Posted by SnuggLe on Dec-19-2004 14:42:

quote:
Originally posted by sndh
reputatie


Nee, gewoon fout.
Als ik hem al zou kunnen regelen zou ik het nu JUIST niet doen


Posted by sndh on Dec-19-2004 15:31:

ben nu beetje alle tracks die ik herkende bij mekaar aan het zoeken Voor de addicts / liefhebbers:


Jordi: post ff je volledige tracklist!!

Jordi Bouman:

OC - Not Even Winds
Sultan - Shivers (Original mix)
Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamills last time for 9 vox)
The Operators - Furball
Sebastian Ingrosso - Walk Talk Acid
Viton & Stel - Wooden Swordz (Kosmas Epsilon remix)

James Zabiela:

Decomposed Subsonic - Atlantic View
Depeche Mode - Enjoy the Silence
Infusion - Girls can be cruel
Carganoid Vs Kinetic
David Guetta - The World is Mine (remix)
Mylo - In My Arms (Zabiela edit)
INXS -


Posted by DaanMc on Dec-19-2004 16:46:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, gewoon fout.
Als ik hem al zou kunnen regelen zou ik het nu JUIST niet doen

hij vertelde mij juist dat je zei dat ie al de forums moest checken

ik wist pas later wie je was, ik stond een tijdje achter/naast je, je was toch die gozer met dat la coste shirt?

ik vond het wel leuk, een nieuwe ervaring, ben normaal niet echt van deze muziek. erg bijzonder vond ik het niet.. ben om 3 uur weer weggegaan, 5 minuutjes later alweer thuis


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.