TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [31-12-2004] Extrema: NYE - Strijp-S, Eindhoven
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Hitman Nee, dan had je er maar bij moeten zijn |
Ik hoop voor Steve Rachmad dat zijn set niet is uitgezonden want hij maakte echt fout na fout....Zat er echt vaak dik naast. Hopelijk draait hij 29 januari beter met dave clarke in the matrixx.
| Originally posted by tango Ik hoop voor Steve Rachmad dat zijn set niet is uitgezonden want hij maakte echt fout na fout....Zat er echt vaak dik naast. Hopelijk draait hij 29 januari beter met dave clarke in the matrixx. |
| Originally posted by Ultravibe! Draaide Rachmad nou voor of na die back2back set van hem en Mull? Ik vond namelijk de dj voor die b2b-set zwaar meesterlijk en volgens de time-table zou dat Rachmad zijn geweest, maar daar twijfel ik nu aan! Maar wat een super feest was het. Het is lang geleden dat ik het op een feest zo los heb zien gaan. Als je dit dan vergelijkt met TIC, m'n laatste feest hiervoor |
)
| Originally posted by Partyhardy! dat was inderdaad echt een pruts actie had denk ik te maken met dat het te druk was en er hebben veel mensen denk ik maar 1 jas in een kluisje gestopt ipv meerdere... |
| Originally posted by tango Rachmad was degene die na de b2b set draaide (die neger ) |
Nog iemand bij de after geweest?
ik heb iig wel hitman zien rond zwalken in stratum. met nadruk op ZWALKEN
| Originally posted by basvh Nog iemand bij de after geweest? ik heb iig wel hitman zien rond zwalken in stratum. met nadruk op ZWALKEN |
| Originally posted by Hitman Zo erg was het toch niet? We hebben even in de rij gestaan bij de Rechter, maar daar was het veel te druk. Toen zijn we even naar Insiders geweest, daar werd wat beuktrance gedraaid maar 0,0 sfeer. Toen maar naar huis gegaan en daar nog even gechilled... |
| Originally posted by basvh Nee zo erg was het niet hoor maar de rij voor rechter was best lang maar ging bij ons erg vlot. na 15 min wachten stonden we bij erick e die een super set neerzette! |