TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie En dan hebben we hier nog zo'n typisch gevalletje van net jammer met een duif in Barcelona... |
!
).

Tijdens hetzelfde moment in barcelona met ei...de kamikaze duiven..linke beesten zijn da!
Haha... idd linke soep daaro 
ik heb ook nog 500 barcelona foto's van een paar weken gelegen, waar willen jullie wat van zien 
NIKS! Ik hoef niet aan die veel te coole periode herinnert te worden
!
De plek op die foto is echt nog geen 200 meter van de plek waar ik onderuit ging trouwens
.
Op navolgeling van de duivenfoto
:

| Originally posted by New Wave Op navolgeling van de duivenfoto |
| Originally posted by Matthijs mag het ook 'in navolging op' zijn?? |

?:

| Smirnoff: Een bloem, vakantie in september rhodos. Een kat, zelfde vakantie. Een Limoen aan een boompje Lief poesje ![]() |
NOU, WAT EEN GEWELDIG COMMENTAAR, echt... het is maar goed dat het er bij staat, anders had ik niet geweten wat de kunstzinnige voorstelling op de foto's was geweest
| Originally posted by New Wave Hou je bek ![]() EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog ?:*foto* Zo vind je nog eens wat als je je kamer aan het uitmesten bent ![]() Glanis, jij staat hier ook nog op. |
| Originally posted by New Wave Hou je bek ![]() EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog ?:![]() |
| Originally posted by Ding Chavez lol wanneer was dat ook alweer? 2001 toch? |
@franzelare, nog wat nieuw-zeeland foto's??? Ga er in januari voor 6 maanden heen, backpacken...hopen dat alles zo mooi is gebleven!
| Originally posted by New Wave Hou je bek ![]() EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog ?:![]() Zo vind je nog eens wat als je je kamer aan het uitmesten bent ![]() Glanis, jij staat hier ook nog op. |

| Originally posted by New Wave Hou je bek ![]() EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog ?:![]() Zo vind je nog eens wat als je je kamer aan het uitmesten bent ![]() Glanis, jij staat hier ook nog op. |

| Originally posted by SnuggLe Whahahahaha LOL! Dit was mijn aller allereerste meeting volgensmij. Tim keek me echt zwaar pissig aan van "Gvd, stomme Kut-RMF-er!". Lol! ![]() Geweldige foto man. Goede ouwe tijd ![]() Kunnen hier ook wel Nexus foto's gaan posten, die zijn nog meer LOL! Alpha die cola over zichzelf mietert omdattie te hard ging ![]() Ei: het is geen Jukx volgensmij, die is kleiner. Dacht dat die rechtse Akira ofzo was.... |
| Originally posted by SnuggLe Whahahahaha LOL! Dit was mijn aller allereerste meeting volgensmij. Tim keek me echt zwaar pissig aan van "Gvd, stomme Kut-RMF-er!". Lol! ![]() Geweldige foto man. Goede ouwe tijd ![]() Kunnen hier ook wel Nexus foto's gaan posten, die zijn nog meer LOL! Alpha die cola over zichzelf mietert omdattie te hard ging ![]() Ei: het is geen Jukx volgensmij, die is kleiner. Dacht dat die rechtse Akira ofzo was.... |
was ook mijn 1e ta meeting. Theesaus heeft daar toen ook rondgelopen alleen heeft ie ons nooit gevonden 
Camera: Canon PowerShot A95
Borobudur, Yogakarta (Idonesia)

Vlucht Java-Bali

Uluwatu Tempel op rotspunt Bali

Tampak Siring Tempel Ceremony Bali

Bedugul -Bali

Nusa Lembongan - Bali

Heb ook nog foto's genomen met me Nikon D70. Is nog geen digitale helaas dus zal foto's nog wel eens een keertje scannen.
| Originally posted by magrec Nee hoe heet die ook alweer...post al heel lang niet meer. |
| Originally posted by TranceFool Was dat niet Nastra Azurro? |
| Originally posted by SnuggLe Jackpot, u gaat door voor de wasmachine. Hij zie in ieder geval geen ene drol |

))
| Originally posted by Eye-Riz MAUAHAHAHA NOU, WAT EEN GEWELDIG COMMENTAAR, echt... het is maar goed dat het er bij staat, anders had ik niet geweten wat de kunstzinnige voorstelling op de foto's was geweest |
Vandaag niet veel bijzonders gefotografeerd 
Georgina Verbaan heeft haar vervoermiddel geparkeerd
Dronkenlap
Ijsbeer of hond?
Mooi beest zeg...
| Originally posted by SnuggLe Whahahahaha LOL! Dit was mijn aller allereerste meeting volgensmij. Tim keek me echt zwaar pissig aan van "Gvd, stomme Kut-RMF-er!". Lol! ![]() Geweldige foto man. Goede ouwe tijd ![]() |
, Dat viel best mee
Gewoon niet kutten met Tranceaddict JA!!