TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| הוא התכוון מאיפה הוא השיג לא אם יש לו תקליט או סידי... |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman זה בטח הריקונסטרקשן. |
| quote: |
| חחחחחחחחחחח... כן אהה? אבל נשמע נחמד די גיי ישראלי שמנגן דברים כאלה בארץ |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman THE CLOSEST U CAN GET TO MARKUS SOUND... |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 חחחחחחחחחחח... כן אהה? אבל נשמע נחמד די גיי ישראלי שמנגן דברים כאלה בארץ |




| quote: |
| Originally posted by DjG זו היתה כל הטענה שלי מלכתחילה!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אם תשים לב 90 % מהטרדים פה מגיעים בסוף בדיוק לנקודת ההתחלה... משאומר שלא מחדשים פה הרבה חוץ מהרבה אוויר ודיבורים אז אולי אפשר בכלל לסגור את הפורום... שששש אל תגלה אבל לאף אחד (ולמקרה שתה תוהה מה פשר הפוסט המוזר הזה אני רק יגיד שאני עוד 15 שניות הולך לישון ככה נראים פוסטים 15 שניות לפני שהולכים לישון) לילה טוב |
אל תזלזלו בבחור
לא משנה מאיפה הביא
העיקר שומעים מוזיקה כזאת פה
ראסמי זה סיכון להרים מסיבה כזאת
יש את כל המעפנים (כמו יגאל כאלה) שחייבים דיג'יי מהטופ10
ואם הם לא רואים נקסט הם לא באים
ויש את האלה שאם הם לא רואים "מסיבת אמטיוי ולהיטים" הם לא באים
בגלל כאלה אנשים הטראנס לא מתקדם פה מהר...
איזה שחור ולבן יש פה אבל
אנשים שרוצים טראנס מההכי טוב שיש
ואנשים שלא רוצים לשמוע תמילה טראנס
קיצור סחה על ההפקה נקווה שיהיו עוד ושיסתדר להגיע
אבל רדו מ-ימי רביעי....זה לא יביא הרבה קהל כי יום אחר כך רוב האנשים בארץ צריכים לקום מוקדם
| quote: |
| Originally posted by Shahar יש את כל המעפנים (כמו יגאל כאלה) שחייבים דיג'יי מהטופ10 |
| quote: |
| IT'S GOOD BUT NOT CLOSE ENOUGH I'M WILLING TO SEE THE REAL THING SOON |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman ME TOO ! אבל תאמין לי שעד אז, זו בהחלט קפיצת מדרגה ! |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 כן אל אני מאמין שמרקוס יבוא לפה בקרוב חייבים להאמין.. הכוכב שלנו כבר רמז שיש דיבורים ונקווה שיזוזו דברים שם ומרקוס ינחת בארץ הקודש כדי לפגוש את המעריץ המטורף שלו אילן למה מטורף? חכו שמרקוס יבוא... |
| quote: |
| Originally posted by taltul מה כבר אתה יכול לכתוב על החולצה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.