TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by markfeldman on Nov-12-2004 21:44:

quote:
הוא התכוון מאיפה הוא השיג לא אם יש לו תקליט או סידי...


זה בטח הריקונסטרקשן.


Posted by Glenn-Holmes on Nov-12-2004 22:11:

quote:
Originally posted by markfeldman
זה בטח הריקונסטרקשן.



חחחחחחחחחחח...
כן אהה?
אבל נשמע נחמד די גיי ישראלי שמנגן דברים כאלה בארץ


Posted by markfeldman on Nov-12-2004 22:14:

quote:
חחחחחחחחחחח...
כן אהה?
אבל נשמע נחמד די גיי ישראלי שמנגן דברים כאלה בארץ


THE CLOSEST U CAN GET TO MARKUS SOUND...


Posted by Glenn-Holmes on Nov-12-2004 22:29:

quote:
Originally posted by markfeldman
THE CLOSEST U CAN GET TO MARKUS SOUND...


IT'S GOOD
BUT NOT CLOSE ENOUGH

I'M WILLING TO SEE THE REAL THING SOON


Posted by DjG on Nov-12-2004 23:47:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחחחחחחח...
כן אהה?
אבל נשמע נחמד די גיי ישראלי שמנגן דברים כאלה בארץ

זו היתה כל הטענה שלי מלכתחילה!!


Posted by Glenn-Holmes on Nov-13-2004 00:03:

quote:
Originally posted by DjG
זו היתה כל הטענה שלי מלכתחילה!!



אם תשים לב 90 % מהטרדים פה מגיעים בסוף בדיוק לנקודת ההתחלה...
משאומר שלא מחדשים פה הרבה חוץ מהרבה אוויר ודיבורים אז אולי אפשר בכלל לסגור את הפורום...
שששש אל תגלה אבל לאף אחד (ולמקרה שתה תוהה מה פשר הפוסט המוזר הזה אני רק יגיד שאני עוד 15 שניות הולך לישון
ככה נראים פוסטים 15 שניות לפני שהולכים לישון)

לילה טוב


Posted by DjG on Nov-13-2004 00:09:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אם תשים לב 90 % מהטרדים פה מגיעים בסוף בדיוק לנקודת ההתחלה...
משאומר שלא מחדשים פה הרבה חוץ מהרבה אוויר ודיבורים אז אולי אפשר בכלל לסגור את הפורום...
שששש אל תגלה אבל לאף אחד (ולמקרה שתה תוהה מה פשר הפוסט המוזר הזה אני רק יגיד שאני עוד 15 שניות הולך לישון
ככה נראים פוסטים 15 שניות לפני שהולכים לישון)

לילה טוב

לא הייתי אומר לסגור את כל הפורום אבל בהחלט מיצינו את הט'רד הזה...
והגענו למסקנה שהובאה מלכתחילה

בכל מקרה לילה טוב, לך ולכל אנשי הפורום בין אם בארץ ובין אם בחול

לילה טוב


Posted by Shahar on Nov-13-2004 03:23:

אל תזלזלו בבחור
לא משנה מאיפה הביא
העיקר שומעים מוזיקה כזאת פה
ראסמי זה סיכון להרים מסיבה כזאת
יש את כל המעפנים (כמו יגאל כאלה) שחייבים דיג'יי מהטופ10
ואם הם לא רואים נקסט הם לא באים
ויש את האלה שאם הם לא רואים "מסיבת אמטיוי ולהיטים" הם לא באים
בגלל כאלה אנשים הטראנס לא מתקדם פה מהר...
איזה שחור ולבן יש פה אבל
אנשים שרוצים טראנס מההכי טוב שיש
ואנשים שלא רוצים לשמוע תמילה טראנס

קיצור סחה על ההפקה נקווה שיהיו עוד ושיסתדר להגיע
אבל רדו מ-ימי רביעי....זה לא יביא הרבה קהל כי יום אחר כך רוב האנשים בארץ צריכים לקום מוקדם


Posted by Glenn-Holmes on Nov-13-2004 08:54:

quote:
Originally posted by Shahar

יש את כל המעפנים (כמו יגאל כאלה) שחייבים דיג'יי מהטופ10


הלו הלו הלו
שאול
מפתיע אותי לרעה לשמוע את זה ממך
אני לא מכיר תבחור ולא ידעתי מה הוא מנגן אז הגיוני לפקפק

אהה ועוד משהו
למיטב זכרוני
black dragon
dj sketch
xetro
eran r

לא נכנסו השנה ל100...
ובכל זאת הגעתי לאיי אל טי איי..
ולמיטב זכרוני לא ישבתי שם בצד
אז זה מעליב שמכפישים ככה סתם את שמי המכובד


Posted by markfeldman on Nov-13-2004 10:05:

quote:
IT'S GOOD
BUT NOT CLOSE ENOUGH

I'M WILLING TO SEE THE REAL THING SOON


ME TOO !

אבל תאמין לי שעד אז, זו בהחלט קפיצת מדרגה !


Posted by Glenn-Holmes on Nov-13-2004 11:11:

quote:
Originally posted by markfeldman
ME TOO !

אבל תאמין לי שעד אז, זו בהחלט קפיצת מדרגה !


כן אל אני מאמין שמרקוס יבוא לפה בקרוב
חייבים להאמין..
הכוכב שלנו כבר רמז שיש דיבורים
ונקווה שיזוזו דברים שם ומרקוס ינחת בארץ הקודש כדי לפגוש את המעריץ המטורף שלו אילן

למה מטורף?

חכו שמרקוס יבוא...


Posted by taltul on Nov-13-2004 12:18:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
כן אל אני מאמין שמרקוס יבוא לפה בקרוב
חייבים להאמין..
הכוכב שלנו כבר רמז שיש דיבורים
ונקווה שיזוזו דברים שם ומרקוס ינחת בארץ הקודש כדי לפגוש את המעריץ המטורף שלו אילן

למה מטורף?

חכו שמרקוס יבוא...

מה כבר אתה יכול לכתוב על החולצה


Posted by Shahar on Nov-13-2004 13:00:

quote:
Originally posted by taltul
מה כבר אתה יכול לכתוב על החולצה


"Markus is my GOD I would suck him"


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.