TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA nerd verkiezing van 2004
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz ik lig echt helemaal in een deuk ![]() wat een lol je al niet kunt hebben terwijl je ziek bent, hihihi |
zucht, je moet wel alle threads lezen he? 
ik zal het onder mijn sig zetten, is dat een idee? hoef jeniet meer al die loze dingen hier te lezen ,whehehe 

hihihihhihihii, die is echt heel leuk :-)

ik ben alleen niet blij met zijn sig daar op. kun je niet Nexus niet even onzichtbaar maken? Komt nogal een smet op onze goeie naam zo natuurlijk 
Originally posted by jp ![]() |
Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? 
| Originally posted by jp Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? |
.
Bedankt he 
| Originally posted by jp Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? |
Op mijn leeftijd mag je al blij zijn dat je 'm 2 keer per week omhoog krijgt, een nacht 'springnichten' zit er al helemaal niet meer in 
opaaa.... niet zeiken over leeftijd, watje!

zo hey! snug al op 27! populair mannetje!!!
mag ik ook meestemmen? 
wAAr IS Mijn ENTRY!!
SNugugle op 31 alweer
Woopwopwpow
Hij gaat lekker!
Allemaal ook ff stemmen voor mij als meest goeie Belgische TA!!!
http://www.tranceaddict.com/forums/...425#post3571425
Stem op Glanis!!
Dat si G-L-A-N-I-S
Dank jullie wel!!
Ik voel me steeds meer belg!
uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden
anders krijgen we weer vandie huilende modjes!
peace 
| Originally posted by DJ Gerrit uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden anders krijgen we weer vandie huilende modjes!![]() peace |
| Originally posted by HiGH_NrG Stumper... |
| Originally posted by DJ Gerrit hmm wat stinkt het hier??? ja ik weet het, ik ruik een meeloper |
Doen alsof ik het leuk vind? Ach, het zal me wat!
Zolang ik weet dat er maar op deze mensen gestemd kan worden en niet op sommigen anderen win ik hem ja
I demand a recount!
En waarom: omdat ik een n3rd ben, en omdat ik vergeleken met anderen in de lijst nogal op de voorgrond ben ja. But i dont care, zolang ik maar op feesten kan komen, uit mijn dak kan gaan et cetera. Zouden meer mensen hier eens moeten doen 
En een kusje voor Gerrit!
Oh en de kenmerken:
- bijna niet naar feesten gaan
- zich rukken op mp3
- de forums echt onderspammen
- geen leven hebben
De laatste 2 , vooral de 1 na laatste, mogen andere mensen toch wel in aanmerking komen die er ook tussen staan

| Originally posted by DJ Gerrit uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden anders krijgen we weer vandie huilende modjes!![]() peace |
Ja jongens hap allemaal ff lekker
Zo'n ban is ook snel opgeheven!
| Originally posted by Jappio ik heb op jou gestemd bram, omdat je je altijd zo lekker op de kast laat jagen. Teveel opmerkingen hebt op het dichtgooien van threads, terwijl je al een tijdje geen mod bent. Mijn top 3 1) HB hoewel het eigenlijk een NSB-GTA is 2) snuggle 3) New Wave omdat ie eerst maar eens moet leren typen voordat ie onzin uitkraamt |
duidelijk wie de nerd van het jaar is
| Originally posted by eXos Zo'n ban is ook snel opgeheven! |