TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2005
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=3843
S�h�r bekfr�ftad �r linan iaf 
wow, cool linup 

| quote: |
| Originally posted by dbl fan d�.. beh�ver ett jooooooooooooooobbbbbbbbb.. har ju fan inga pengar |
| Originally posted by St_Andrew jobbade inte du p� ikea? =) |

tung lina!
n�stan s� man f�r ta � dra dit.
Jag vill dit! Har ju inte kunnat �ka dit f�rut. Dessutom, me tanke p� hur mycket viz h�nade mig f�r att jag inte va me f�rra �ret s� �r bara det en anledning att �ka dit 
Hoppas bara att jag kan ha r�d med det 
vilken line-up! 
vad jag f�rst�tt �r ocks� ett lass p� en dubbeldeckare ungef�r bokat av tc f�r en bussresa ner. s� det g�ller � ligga i sen n�r det sl�pps f�r oss som vill med den! 
jag �ker dit i �r igen, armin hade vart sk�l nog f�r mig �ss� m�ste dom blaffa p� med 2 helt gjutna golv, MIKE blir ju ett m�ste p� andra golvet ocks� 
Fr�gan �r hur man ska l�gga upp sitt schema
Kommer bli ett j�vla spring mellan Main och In Charge stage 
| Originally posted by SWE_TRANCE Fr�gan �r hur man ska l�gga upp sitt schema Kommer bli ett j�vla spring mellan Main och In Charge stage |
Tyckte lite synd om dig faktiskt f�rra �ret Jeremy
Du fick aldrig som du ville d�rinne f�rra �ret...
Usch, latat mig i typ 2m�nader nu.. M�ste f� upp fl�set igen om jag ska palla �ka buss igen, b�rjar ikv�ll tycker jag! Har man n�got st�rre chans iaf 
Hur l�nge kommer det finnas biljetter kvar hos Basiqair ? :S Dom borde v�l s�tta in extra TE-helgen eller? kan t�nka mig det �r hyffsat tryck d�..
Iaf, kollade flygtider nu. Fredagsflygen gick bara tidigt p� morgonen d� medans torsdagens gick p� kv�llen.. kommer det komma fler tider tror ni? (Funkar inte med t�g fr�n nordland annars vettni..
)?
N�n som har n�n aning om hur l�ng tid det tar att �ka ut till Skavsta f�rresten?
| Originally posted by Dioxys Tyckte lite synd om dig faktiskt f�rra �ret Jeremy Du fick aldrig som du ville d�rinne f�rra �ret... (...) |
S�g ju bara max 20 min av Pavo o Max B Grant tyv�rr ;S .. Blev ju dessutom typ mordhotad av en holl�ndare d�r inne (p� hardstage) n�r han r�kade hamna i kanten p� ett kort jag tog 
| Originally posted by Hauken Hur l�nge kommer det finnas biljetter kvar hos Basiqair ? :S Dom borde v�l s�tta in extra TE-helgen eller? kan t�nka mig det �r hyffsat tryck d�.. |
Iaf, kollade flygtider nu. Fredagsflygen gick bara tidigt p� morgonen d� medans torsdagens gick p� kv�llen.. kommer det komma fler tider tror ni? (Funkar inte med t�g fr�n nordland annars vettni.. )? |
N�n som har n�n aning om hur l�ng tid det tar att �ka ut till Skavsta f�rresten? |
| Originally posted by ScuL har aldrig sett en sluts�ld flyg till eller fr�n sverige (...) |
| Originally posted by Hauken N�n som har n�n aning om hur l�ng tid det tar att �ka ut till Skavsta f�rresten? |

Vill till TE s� ska fr�s�ka f�tag p� TC-biljett f�r jag inte tag p� n�gon av deras biljetter vetefan om jag har r�d att �ka p� n�got annat s�tt, f�r se hur det blir.

Sen kanske jag m�ste leta n�n som kan �ka med mig, som inte springer ifr�n mig p� en g�ng 
Shit 90 min..! Trodde det gick p� 20 typ :S
Hur l�ng tid fr�n Norr/Nyk�ping C d�? (Menar den t�gstationen som ligger n�rmast skavsta.. kommer bara inte ih�g iaf det var norr eller nyk�ping.)
Ingen aning det �r inte med flygbussen. D� m�ste du kolla med lokaltraffiken i Nyk�ping
Hrrm, hoppas man har r�d att fara ner efter englandsresan till ny�r :/
Har aldrig varit p� TE och detta tillf�lle b�r ta varas p� med tanke p� linan 
som sagt innnan ocks�, linan kanske beror p� att det �r sista TE.. iaf p� ett tag
| Originally posted by Dioxys som sagt innnan ocks�, linan kanske beror p� att det �r sista TE.. iaf p� ett tag |
iofs inte officiellt 
Trance �r komersiellt sett rej�lt d�d i Holland.. har sagt det f�rut och s�ger det igen. Det g�r rykter att denna blir den sista TE
K�nns som om det vore �nnu lite mer lockande att dra ner om det �r det sista TE. Vore kul att varit d�r n�n g�ng.
meh, hade ju typ planerat att �ka med en kompis dit 2006