TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Breinbrekers
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
dunnow hoe ver ie gaat tbh...
Ik ben ook begonnen, maar euhhh... hoe moet ik er in vredesnaam achterkomen hoe die viking heet?
| quote: |
| Originally posted by @win Ik ben ook begonnen, maar euhhh... hoe moet ik er in vredesnaam achterkomen hoe die viking heet? |
| Originally posted by HBtje nouh eerst even de vorige 4 bladzijden doornemen en als je beetje scheikunde hebt gehad op school komt t wel goed met die vraag |
| Originally posted by @win Ik krijg die vraag gelijk, zonder 4 pagina's tekst ervoor? |
| Originally posted by HBtje oh haha ik bedoelde eigenlijk ook de vorige 4 bladzijden van deze thread |

algemene tip voor bijna elke vraag:
beetje knutselen en je komt er 
Nou ik zat al op google 
| Originally posted by John wat is zijn maatje? en dan: waar staat dat internationaal gezien voor. bijvoorbeeld als het in een strip boven iemands hoofd getekend wordt? en dan het meervoud nemen ![]() edit: ik ben zelf bij 2.6 |
| Originally posted by eieregooie bij vraag 1.4 moet je de nummers uit "uitvindingen" halen |
Heeft iemand een hint voor 1.3?
Ik kom er niet uit! Ik heb altijd geleerd dat als je een negatief getal naar de andere kant haalt dat dan een positief getal wordt en andersom...
| Originally posted by @win Heeft iemand een hint voor 1.4? Ik kom er niet uit! Ik heb altijd geleerd dat als je een negatief getal naar de andere kant haalt dat dan een positief getal wordt en andersom... |
| Originally posted by Disney Bedoel je 7 + 1 = 5 - 1 (1.3) of die Willie Wortel vraag (1.4)? |
| Originally posted by @win Die eerste ja |
Nou dat wordt weer puzzelen met dat op z'n kop zetten. wiskunde was nooit mijn sterkste punt, zucht 
| Originally posted by @win Nou dat wordt weer puzzelen met dat op z'n kop zetten. wiskunde was nooit mijn sterkste punt, zucht |

| Originally posted by HBtje en het leuke is dat het vrijwel niets met rekenen/wiskunde te maken heeft ![]() maar uhh 1.8 ik wordt echt GEK van die uitdrukking ![]() D00E |
| Originally posted by @win Nou ik kom er nog steeds niet uit, noem mij maar dom! |
| Originally posted by Disney Hij is gewoon erg vergezocht... Klooi es wat op een stuk papier! Nog een hint dan: Schrijf de cijfers precies zo over zoals ze op t scherm staan. |
| Originally posted by Hitman Ga 's iets nuttigs doen man |

| Originally posted by Disney Maar ik ga maar es naar huis denk ik ![]() |
| Originally posted by Disney Puzzelen is verslavend ![]() Maar ik ga maar es naar huis denk ik ![]() Als iemand nog nieuwe hints heeft voor 1.5 dan hoor ik ze graag! Ik zit op de goeie weg denk ik, maar blijkbaar niet helemaal |
Im back!!
haha na een weekend afwezigheid weer terug
Als je tips wil... kopieer dan ff de hele vraag ik weet al niet meer wat wat is
Ik ben nog steeds bij 3.6 ga zo weer verder 
[edit]
3.7
[/edit]
| Originally posted by HBtje schrijf ze ns op een papiertje op |
| Originally posted by Disney ^^^ hier stond eerst iets anders of word ik nou helemaal gek? Hint voor de verkeerde vraag misschien? Anyway, opschrijven heb ik allang gedaan natuurlijk... |