TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Verkiezing van de grootste NL-TA
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Asperge 1.92 en 70 kilo, ja ik ben wat skinyy maar er komt gewoon niets bij |
tering, wat zijn jullie groot!!!
Ik sluit me bij de kleine mensen club aan: 1,72
en een kilotje of 73 ofzow, maar over een miuut of 5 een kilo minder want ik ga zometeen ff van deze bureaustoel af 
De laatste slechte resten van dit enorme zuipweekend wegdouwen.
Valt mee dat er nog niemand (Remy ofzow) de langste lul topic is begonnen...
Zou High_Nrg dan weer overdrijven? Vast wel 
| quote: |
| Originally posted by raoel Valt mee dat er nog niemand (Remy ofzow) de langste lul topic is begonnen... Zou High_Nrg dan weer overdrijven? Vast wel |
)
Geen zin om te kijken of ik ga winnen maar ik sta op 2:04 

1m85,
82KG

Mijn gewicht schommelt altijd zo ronde de 85-90. Het schommelt veel maar hoger dan de 90 heb ik het nog nooit gezien.
| quote: |
| Originally posted by Hitman Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij |
en een heel rigoreus dieet van 3500 tot 4000 kcal per dag
| quote: |
| Originally posted by magrec Hier nog ��n maar ik ben bezig met aankomen..gewoon spiermassa kweken in de sportschool en een heel rigoreus dieet van 3500 tot 4000 kcal per dag |
Bier vermindert toch ook spieropbouw?
| quote: |
| Originally posted by basvh Bier vermindert toch ook spieropbouw? |
| quote: |
| Originally posted by magrec gewoon spiermassa kweken in de sportschool |
| quote: |
| Originally posted by basvh Bier vermindert toch ook spieropbouw? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Jij moet veel eiwitten eten. Dat is goed voor de spieropbouw. Daarnaast moet je geen koffie drinken. Koffie verminderd de spieropbouw. |

. Ik blijf voorlopig nog wel ff af van de whey eiwitten. Als ik het groeien minder hard gaat dan ga ik daar ook wel wat van gebruiken, maar in mijn geval moet ik ook gewoon die kcal halen dus naast die eiwitten tussen de 8 a 10 boterhammen en 2 warme maaltijden (ligt eraan hoeveel mams heeft gemaakt
)
Om m'n ID staat 1.88. Maar nu ben ik er eigenlijk wel nieuwsgierig naar geworden, want het is volgens mij ook al weer 5 jaar geleden dat ik me voor het laatst heb laten meten 
Verder weeg ik 85 kilootjes.
mijn Schotse roots leggen me geen windeieren vandaag..... 186cm 
Tussen de 198 en de 200 cm...
| quote: |
| Originally posted by Hitman Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij |
1.93 en net zoals de meesten niet bijzonder zwaar
Maar ja liever wat minder zwaar dan te dik vind ik dan.
| quote: |
| Originally posted by Magicbas Tussen de 198 en de 200 cm... |
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Maar ja liever wat minder zwaar dan te dik vind ik dan. |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Mee eens! En het heeft ook z'n voordelen als je een kratje bier per week weg kan werken zonder dat het meteen tot een bierbuik leidt... |
| quote: |
| Originally posted by Hitman Dat denk je nu... die bierbuik komt er wel hoor |
| quote: |
| Originally posted by robin 199 dus |
Als het koud is ben ik ietsje groter hehe
Ik ben onmeetbaar groot,alleen das niet visueel waarneembaar.
Gelukkig zijn de meeste mensen openminded these days dus maakt dat nie uit
Je zou groot ook in volume op kunnen vatten. Wellicht dat dat een heel ander beeld geeft 
We have a winner!
http://images4.fotopic.net/?iid=y5qq4c&outx=800&oq=0
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.