TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sfeer!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Ik kan Eagle wel goed begrijpen...
Ben nooit naar een Beta feest geweest maar ik zou ook zo zijn.
Ik ga daarom ook liever naar trance feesten met kameraden die ik al lang ken.
Want tis niet zo dat als ik naar een trance feest ga der veel tijd en mogelijkheden zijn om mekaar te leren kennen.... Dus ja.
Ik heb wel geluk dat ik kameraden heb die ook van trance houden natuurlijk.
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Want tis niet zo dat als ik naar een trance feest ga der veel tijd en mogelijkheden zijn om mekaar te leren kennen.... Dus ja. |
^^^^
yeeeee ***instemmend gemormel***
Hoi,
kben ook tamelijk nieuw hier, vroeger al veel gevolgd maar nog niet zolang geleden zelf ook geregistreerd.
Ik ben al lang gebeten door het trance-virus (ai, dat deed pijn, maarja
), maar had vroeger nooit echt mensen waarmee ik die 'liefde voor trance' kon delen. Sommige maten hoorden wel graag dance, maar vooral de hardere dingen, zoals jump, retro, enz... Op een bepaald moment vorige jaar, tijdens een lanparty, leerde ik Hydra kennen. Zat er trouwens al 2 jaar mee in zelfde richting, en kende hem nog niet. Bleek dat hij hetzelfde virus gekregen had
. Dankzij hem ben ik begin dit schooljaar hier terecht gekomen zelfs... Ik vond het zalig om zoveel nieuwe dingen te leren en te ontdekken over trance!! En de manier hoe relaxed en fun alles hier gebeurt... zot forum!
In de laatste maanden heb ik een 'trauma' overgehouden, en is de 'koorst' zelfs gestegen. Een groot trance-virus dus (nl: TA-virus).
Een overflood aan trance is zich aan het ophopen in mijn hoofd. Aah, I like it sooo much... THANKS FOR ALL THE POSTS...
Vorig jaar zat ik nog koortsachtig op zoek naar wat nieuwere dingen voor m'n trance collectie, want die was echt oud geworden. Dankzij jullie ben ik 'eindelijk' mee met wat er gebeurt in de trance-scene... voor mijn zijn jullie ALLEMAAL... mijn voorbeeld (and I mean it!).
Dit weekend trouwens een paar onder jullie tegengekomen (weer dankzij Hydra, thanks man) en 'kben nog meer overtuigd, jullie zie ik terug (als't past voor jullie natuurlijk
). Ok�, ik ben misschien niet zo terughoudend om naar iemand toe te stappen, en versta heel goed dat niet iedereen dit zo gemakkelijk kan. Maar ik wil maar zeggen, gelijk wie dat hier post 'has my full R.E.S.P.E.C.T', ook al zie ik je misschien nooit!
About the BEta feestjes, wanneer is er nog es zo eentje? Wil ik zeker bij zijn!! Als ge ontwerpers nodig hebt voor affiches :P of ander stuff, niet bang zijn, 'kbijt niet...
Ow, 'bout the 'Limburg alliance'... TOR, wieder goan dor ne ki veranderinge in brieng zekere?* j/k 
*nl: we gaan daar eens verandering in brengen h� 
Greetz
Pheatus
Ik leerde op al die feestjes waar we met beta's waren al heel veel nieuwe mensen kennen. Sommigen goed anderen minder goed, het hangt allemaal af van een aantal factoren. Als je samen in ��n auto met een paar mensen naar nl trekt bv dan leer je die wel goed kennen. Als je samen een trein neemt leer je ook mensen goed kennen. Met sommigen kom je soms alleen op de trein te zitten, dan is er ook al meer ruimte voor een gesprek. Als je nu feestjes zoals ferry corsten @ versuz en aib outdoor neemt dan zijn daar heel veel beta's. Dan kan je natuurlijk niet met iedereen een praatje slaan, dan ga je automatisch meer praten met de mensen die je al vrij goed kent. Ik ben van nature ook vrij verlegen zolang ik mij ergens niet echt op men gemak voel en heb hier toch al echt toffe mensen leren kennen. Bovendien heb ik geen andere vrienden die dergelijke feestjes opzoeken, dus ik kan er alleen maar blij om zijn.
What they said 
Op de trein zitten en in de auto naar Holland zijn de beste manieren om alles wat vlotter te laten gebeuren. Dat hbe ik ook gemerkt maar men contact met de meesten hier is wat verwaterd, spijtig genoeg.
En ja soms voelt ge ook wat negatieve dingen etc... Ik ben ni van de braafste, ik geef snel commentaar etc maar das nooit echt gemeend of kwetsend bedoeld(progheads
)
As I said, rijbewijs , lange treinreizen, andere verantwoordelijkheden en ja ook het timide he, das soms wreed ambetant... that's life
ik ben nog nooit met een beta-feest meegeweest:
1 ik zit tegenwoordig bijna niet meer op dit forom, gewoonweg omdat ik geen tijd heb.
2 ik heb niet echt vrienden die tranceminded zijn
3 ik ben op deze site gekomen op het moment dat er al een kliekje bestond dat al samen naar parties ging, en ik haat het om zo de "indringer" in kliekjes te zijn.
vandaar
trouwens: wanneer komt er nog eens een feestje in leuven? ik ben daar ooit eens helemaal alleen naartoe geweest en heb me daar nog goed geamuseerd ook!
ook kwam ik onlangs fusion/wildfire tegen met zijn vriendin. dat moet zowat mijn laatste contact met de betas geweest zijn
| Originally posted by Bertn 2 ik heb niet echt vrienden die tranceminded zijn 3 ik ben op deze site gekomen op het moment dat er al een kliekje bestond dat al samen naar parties ging, en ik haat het om zo de "indringer" in kliekjes te zijn. |
Lol, nu wil 'k jullie ook wel eens allemaal ontmoeten ! 
| Originally posted by Bertn 3 ik ben op deze site gekomen op het moment dat er al een kliekje bestond dat al samen naar parties ging, en ik haat het om zo de "indringer" in kliekjes te zijn. |

Ik ben hier ook pas nieuw, maar heb direct op 'Tiesto In Concert' in hasselt met CygnusX en Desperatos-x afgesproken. Anders moest ik alleen gaan, want ik ken ook helemaal geen vrienden die van trance houden. Spijtig kunt ge tijdens zo'n evenement niet veel praten met elkaar, dus wil ik zeker nog eens afspreken op een beta-meeting.
thats the spirit 
Ik ben er ook maar enkele maanden geleden bijgekomen, en ik voel me echt op m'n gemak bij die mensen, en ik werd vrijwel onmiddellijk geaccepteerd. 't Is niet dat we een eliteclubje zijn he.
De Beta Thug Crew, da's wa anders natuurlijk. Ge moet al serieus wa bommakes overvallen hebben voor ge daarbij gaat horen, en dan nog is het enkel op invitatie.
| Originally posted by Xilver Ik ben er ook maar enkele maanden geleden bijgekomen, en ik voel me echt op m'n gemak bij die mensen, en ik werd vrijwel onmiddellijk geaccepteerd. 't Is niet dat we een eliteclubje zijn he. |
De "meeting" in aalst voor second sun was ook de eerste keer dat ik jullie irl zag, maar er werd alles behalve afstandelijk gedaan ofzo, net alsof we mekaar al jaren kenden... Zo'n dingen zijn gewoon leuk.
Maar wees gerust, alles komt wel weer in orde hoor...
Ik weet niet of iemand hier iets aan gaat hebben, maar ik post het toch maar even in een poging om mezelf weer te begrijpen...
Niemand die begrijpt wat het is om steeds maar door te gaan
En niemand die begrijpt welk een verdriet�
Niet enkel om opnieuw alleen in de wereld te staan
Maar omdat je weet dat ze je niet verliet
De liefde brandt nog steeds
De kille koude tranen
En je bent niet alleen
Kijk maar naar al die vrienden om je heen
Maar toch sta je steeds weer voor die taak
Die ene taak waar niemand je kan helpen
Die geen enkel ander mens kan verstaan
Er is niemand die begrijpt hoe moeilijk het soms is
Om steeds maar door te gaan�
| Originally posted by Dj LPG Ik weet niet of iemand hier iets aan gaat hebben, maar ik post het toch maar even in een poging om mezelf weer te begrijpen... Niemand die begrijpt wat het is om steeds maar door te gaan En niemand die begrijpt welk een verdriet� Niet enkel om opnieuw alleen in de wereld te staan Maar omdat je weet dat ze je niet verliet De liefde brandt nog steeds De kille koude tranen En je bent niet alleen Kijk maar naar al die vrienden om je heen Maar toch sta je steeds weer voor die taak Die ene taak waar niemand je kan helpen Die geen enkel ander mens kan verstaan Er is niemand die begrijpt hoe moeilijk het soms is Om steeds maar door te gaan� |
| Originally posted by Dj LPG Ik weet niet of iemand hier iets aan gaat hebben, maar ik post het toch maar even in een poging om mezelf weer te begrijpen... Niemand die begrijpt wat het is om steeds maar door te gaan En niemand die begrijpt welk een verdriet� Niet enkel om opnieuw alleen in de wereld te staan Maar omdat je weet dat ze je niet verliet De liefde brandt nog steeds De kille koude tranen En je bent niet alleen Kijk maar naar al die vrienden om je heen Maar toch sta je steeds weer voor die taak Die ene taak waar niemand je kan helpen Die geen enkel ander mens kan verstaan Er is niemand die begrijpt hoe moeilijk het soms is Om steeds maar door te gaan� |
| Originally posted by Buoyant damn kerel, hang on there, kben der ook geweest maar ik kan eigelijk niet veel zeggen om het u gemakkelijker te maken, probeer u nergens weg te stoppen en ga gewoon door met feesten want straks denk ge zeker dat al dat getreur het helemaal niet waard was, dus heel veel sterkte .... |
mmmmmz kheb precies good times gemist wanneer ik weg was.
anyways. Ik denk dat er wel een hoop topics zijn met mijn standpunt hierover, twas zeker niet de eerste keer dat ik jullie dat zei.
maakt niet uit hoor. enige dat ik wel heb geleerd: ok als ge hier nog maar een topic over maakt over hoe slecht het allemaal wel nie ga, en hoe hard we elkaar wel nie missen er gebeurd daarna toch ook geen reet meer e. dus in the end zijn het allemaal beloftes die dat op den hond zen klote trekken.
(en nu komt de reply: doe er zelf iets aan)... kzou zeggen kijk maar eens naar die topic die ik ook ben begonnen na een nachtje stappen met tom. da zegt genoeg voor zen eigen
nu wat ik denk... ja tis altijd dikke fun om met meerdere mensen uitgaan naar iets dat alleen intereseerd. het is vettig en ambetant om te 'beginnen' praten met iedereen, ma ja da is gewoon zo, das bij elk begin van een vriendschap. en kverlang nie naar meer vrienden ze. why... om dan te kunnen zeggen: zie eens hoeveel volk ik ken. neen maakt me allemaal nie uit maar tis wel een plezant gevoel wanneer ge vrienden bij krijgt, die af en toe eens iets sturen, of gewoon iets laten weten. ej kerel hoe ist... das al lang geleden.
en die zever van die attitudes, wel leer er mee omgaan... anders gaat ge nog veel moeilijkheden hebben. pooley.. ja jack kan zo uber zijn maar dat is ie gewoon. deal with it.... en tis nie omdat ik een flame tegen jack grappig vond dat ik daarom jack als een voze mens bezie... zeker nie.. dus jack... deal with it.
en Berten... indringer??? was ik niet degene die alleen met jullie had afgesproken op aib indoor 2003.
vlak voor de mike meeting (zonder de mike alleen met stefan)
You da man, Dries, you da man
RESPECT! 
Stoort mij ni dat em zo doet ze, kweet het gewoon en ik blijf derop ingaan 
Ne mens moet zijnen dag vullen he :x
Ga ook nog is iet proberen te zeggen, want t'is al e h��l tijdje geleden da'k nog hier op't forum geweest ben, eigenlijk wel e beetje express, omda'k zelf vond da de sfeer an't verslechtere was, ma das m'n kijk hierop, maar ik voelde mij eigenlijk helemaal niet meer zo thuis op't forumpje als in den beginnen, was't omda't Belgisch forum toen nog wa kleiner was of ... Nu ik ben van vorig jaar ook een nieuwe member en je kon mij dan ook ff scheef bekijken van, hup weer ne nieuwe der bij, maar eigenlijk had ik da e paar maanden terug zelf da gevoel, er kwamen veel members bij op heel korte en da drukte de sfeer wa vond'k 
Ik kijk absoluut nog me h��l veel plezier terug aan de volgende feestjes:
1ste & 2de BeTa meeting in de Limburg, was echt super (wreed merciekes Buoyant, Cygnus X, TatanaGirl, Nyah, Johan (ondertussen al e eigen username ma kom der ff ni op), Silenteagle, Zehra, Giesber!)
Armada feestjes => KINGDOM (deze was echt MEGA: dank je wel aan Freezel voor de prachtige ontvangst en aan DjCresto, Pooley, SilentEagle, Eiergooie en Zehra voor de sfeer en't gezelschap: jullie hebben eigenlijk een beetje een speciaal plaatsje) & ASTA
Antwerp is Burning indoor
Tiesto @ Versuz (Was ook echt wel e superavond buiten al da volk natuurlijk. Weet ge nog van da iedereen BeTa op zijn linker of rechter polleke had geschreven
)
Ferry Corsten @ Versuz (Was e MEGA avondje, toen was Jasper er ook eindelijk bij
)
Hoop dat er in 2005 terug een BeTa BBQ georganiseerd wordt, want wil er dan absoluut graag bij zijn en da'k ni zoals dit jaar op vakantie was
Indien er hulp nodig voor de organisatie dit jaar, ik wil zeker helpen!! Had ook is ne keer gevraagd voor een wedstrijdje te voetballen (zaal uiteraard), rond februari iets proberen te regelen in de limburg of toch maar niet? Let me know... Voila heb ff m'n zegje kunnen doen

| Originally posted by Meltoz Had ook is ne keer gevraagd voor een wedstrijdje te voetballen (zaal uiteraard), rond februari iets proberen te regelen in de limburg of toch maar niet? |

| Originally posted by Zehra - tis ook precies dat er geen 'trance'addicts meer zijn opt forum... alleen de prog-threads worden wat levendig gehouden |