TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance/techno/house bar
Pages (3): « 1 2 [3]
Ok
| quote: |
| Originally posted by Gaby tjat tjat tjat jag vet... men alla nya p� TA anm�l er ! |
| Originally posted by King of Clubs ...Sorry, men jag f�rst�r inte vad det �r man ska anm�la sig till.. |
Gaby f�r det f�rsta s� l�ter allt s� bra.
Kan s�ga till dom som tvekar p� S�ndagar f�r att de e en viss kv�ll s� �r det v�l �nd� s� att trender �r till f�r att brytas.... 
| Originally posted by reveal eller inte... |
| Originally posted by mindshooter Jomen det finns nog inte tror jag...fett coolt med TA shirts.....vi skulle kunna best�lla alla p� en g�ng s� slipper vi frakten p� 100:- per person. Iaf alla i sthlm..... Men gaby fan det d�r l�ter asfett s� l�nge du kan fixa in mig ocks� ![]() ![]() |
| [i] Jag har sett ett par tryckerier h�r och d�r p� stan d� jag jobbar och snurrar runt mycke i sthlm. Det �r b�de bra och billigare att trycka h�r i sthlm om man vill ha just en trancEaddict t-shirt, jag har samtliga bilder som orginal p� datorn s� de e l�tt gjort. Blir ju ett billigare alternativ, en ide ist�llet f�r att v�nta p� leverans fr�n andra sidan Atlanten. Kan kolla upp st�llena p� M�ndag. PMa mig om ni vill n�t eller maila p� [email protected] c-ya... [/B] |