TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [21-01-2005] XFM Freezes Over - Maaspoort, Den Bosch
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by nz-fan on Jan-22-2005 23:21:

Hi!

Back from my trip

Wow..... not only the Ticket was expensive , no, the Box for jackets was really expensive 5 Euros and 5 Deposite Hell and outside!! If you wait to long outside than you�re ill next day.........

yes..... drinks was a little expensive.......

music was o.k. more harder stuff
so I was lucky to get some nice tunes laterly at Menno�s Set

greetings

Posted by eieregooie on Jan-23-2005 05:39:

quote:
Originally posted by websley
Het was wel grappig dat men Ron van den Beuken niet eens herkende terwijl hij al een half uur onaangekondigd stond te draaien!

Ik zou m ook niet herkennen Heeft ie uberhaupt wel gedraaid dan? Ik dacht dat ik de MC hoorde vertellen dat vd Beuken er niet was, en dat Marco V langer door ging... Die heeft staan draaien van 00:15 tot 3:45 ofzo volgens mij...

Ik heb zelf alleen wat meegekregen van Benno, Menno en Marco dus... verder niks gezien. T gezelligst was het in de kleine zaal bij Menno De Jong... in die grote zaal had ik t idee dat er vooral gezopen en geslikt werd ipv gefeest... Overigens waren de "Kiss Me"-meisjes wel aardig Maar ik heb nog steeds geen idee wat ze nou verkochten

Posted by websley on Jan-24-2005 17:58:

quote:
Originally posted by eieregooie
Overigens waren de "Kiss Me"-meisjes wel aardig Maar ik heb nog steeds geen idee wat ze nou verkochten

Ik heb het idee dat ze een of ander zogenaamd "liefdesdrankje" verkochten ofzo Toch wel jammer dat ik (vooral in het begin) niet wat vaker area 2 checkte. Ik bedoel, Ron van den Beuken draaide wel relaxte muziek, maar ik had het idee dat area 2 op dat moment wel intressanter was omdat het bij ons nogal leeg was

(sorry Ron )

Pages (3): « 1 2 [3]