TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
Dat ziet er goed uit zeg!
Hello !!!
We wanted to buy tickets, but there is an option VAK ??? What does this mean ??? Is it important if we took T or TR ???
Thx in advance !!!
Frank
| quote: |
Originally posted by MaGiKaL_MiKe en J00f daar ben ik zo benieuwd naar ik vind zijn producties en remixen echt te vet voor woorden, maar heb eigenlijk al sinds tijden geen recent setje meer van hem gehoord. Het zal wel niet zo zijn dat hij daar met echte psy gaat gooien toch? |
| Originally posted by Keldana Hello !!! We wanted to buy tickets, but there is an option VAK ??? What does this mean ??? Is it important if we took T or TR ??? Thx in advance !!! Frank |
Echt weer een line up voor TRANCE energy.
Heerlijk.... wij gaan zeker.
Alleen nu moeten we de keuze nog maken: Main of Marco V 
| Originally posted by New Wave T is for girls, TR is for boys. Their are seperated entrances for safety-reasons. |
| Originally posted by New Wave T is for girls, TR is for boys. Their are seperated entrances for safety-reasons. |
You will have to crossdress
| Originally posted by nz-fan Really??? And what is when a girl and a boy take two tickets??? lol |
Allemachtig zijn ze bij id-t ziek geworden?? Ze snappen eindelijk wat waar we op willen feesten
Ik neem met deze namen Gielen, Jean en die Japanse bosaap op de koop toe
Eindelijk snappen ze dat er geen behoefte is aan dat kutgebeuq!! Jammer dat er geen proggy-getinte namen bijzitten, maar daar kom ik dan ook wel weer overheen 
En hopelijk draait J00F een dikke Psy-set, want de de set die ik gisteren van hem beluisterd heb (zeer recente set) was echt werelds!
TE here I come!!
| Originally posted by Freezel MAIN STAGE Ronald van Gelderen Judge Jules & Eddie Halliwell Rank 1 LIVE Ferry Corsten Armin van Buuren Johan Gielen Yoji Biomehanika IN CHARGE STAGE BY MARCO V Marco V M.I.K.E. Filterheadz LIVE John 00 Flemming Igor S MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN DJ Jean Randy Katana Jochen Miller E-Craig G-Spott LIVE Jurgen |

nu ga ik zeker 
very nice line-up!!!!

Goh, Trance Energy schuift langzaam naar links op de coolwall 
but .... T and TR really means male and female ??? 
Na het debakel van vorig jaar heb ik beloofd nooit meer te gaan. Van deze line-up wordt ik niet echt warm of koud en vind hem wat kazig, maar er is alweer lobby-actie begonnen, dus misschien ga ik wel weer...
Nette lineup van ID&T voor een trancefeest! Beginnen ze het dan eindelijk te snappen? Denk dat alle 'echte' tranceliefhebbers hier wel bij moeten zijn, niet?
Niet dat ik ga, maar het ziet er wel goed uit!
Zeker wel een goede line-up voor Trance Energy! Echt veel beter dan die van de laatste paar jaren.
Van M.I.K.E. en J00f ben ik persoonlijk niet zo kapot van, maar goed Ferry en Armin draaien ook, dus mij hoor je niet klagen.
Zaaltje van Jean op hijzelf na vind ik ook niet slecht. Jochen Miller en Randy Katana kunnen zeker wel draaien! En de rest is jeugdnostalgie 
Wel cool dat Yoji er draait, toch wel een publiekstrekker. En hij draait nog redelijk veel (hard)trance ook, alleen dan wel errrrrg gepitched 
| Originally posted by jp Goh, Trance Energy schuift langzaam naar links op de coolwall |
Leuk! 
Ziet er netjes uit eens ff kijken of ik hier kaarten voor kan scoren 
YOJI BIOMEHANIKA!!!

| Originally posted by moogwai Van M.I.K.E. ...... ben ik persoonlijk niet zo kapot van, |
| Originally posted by eXos WTF!!! Meen je niet! M.I.K.E. is echt nogsteeds harde piemel werk ondanks dat ik niet meer zo extreem van trance hou. |
| Originally posted by moogwai M.I.K.E. als dj dan! Als producer vind ik hem wel erg goed! |