TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Nicknames
Pages (3): « 1 2 [3]
Micky Hotlove
kaidreas: Nick naughty
Dries Artoos: major meatbone 
Male:
naam:Jake Jizzpump
nick: Daddy Lovebone
en wanneer ik mij e koppel tette zou late steke:
naam:Honey Horney
nick:Linda Hotlick
Eigeil: Docter hardlove
hahahahaha
Ben op 118 forums en dergelijke geregistreerd dus kga mij daar ni mee bezighouden; meest gebruikte nicknames 'in general': titske, tits, ey gij daar in de struike!
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Ben op 118 forums en dergelijke geregistreerd |
| Originally posted by mellow_head Ben op 118 forums en dergelijke geregistreerd dus kga mij daar ni mee bezighouden |
want dat neemt zeker een half uur in beslag
118 ! geen 117 of 119 !
and he said tit !!!
*gni*
wow the sarcasm still remains...
118 forums... ge moet wel 'n opwindend leven hebben, amai
Bwa tzijn vooral forums waar ge setjes kunt afhalen enzo
as ge veel met mensen zoals Terje Bakke, Nick Thompson en Wandii chat krijg ge ter wel los
grapsken jean-paulle
| Originally posted by mellow_head Bwa tzijn vooral forums waar ge setjes kunt afhalen enzo as ge veel met mensen zoals Terje Bakke, Nick Thompson en Wandii chat krijg ge ter wel los |
Wandii rox idd. So does the Scandinavian prog meister Terje
w00t!
Kan er iemand een recente tracklist van Terje geven? Geen idee wat die allemaal speelt 
^ Zijn laatste show op ETN was best goed hoor, maar soms durft hij nogal eens McProg te gaan...Hij is in ieder geval - in mijn ogen - v��l minder Scandinavian progmeister dan bijvoorbeeld Likwit of Elusive!
Terje's laatste tracklist:
01. Soul Tan Feat. Stephanie Vezina - How Long (Original Mix) [Screen Recordings]
02. Beyza & Michael Lanning - Distant Embrace [Sentient Audio Collective]
03. David Sense & JFM - Face of Reality [CDR]
04. Panopticon - Revealing The Door (Original Mix) [Audiotherapy]
05. Emrecan Cakir - Mesa [Pangea Recordings]
06. Introvert - Track For July [CDR]
07. 3 Colours - Picture This [CDR]
08. Junktion - Good Memories [CDR]
Hmm ik ken niet alles maar wat ik ken is goed 
Ik vraag het maar omdat ik een track van hem hoorde en die was echt wel typische mcprog 
| ^ Zijn laatste show op ETN was best goed hoor, maar soms durft hij nogal eens McProg te gaan...Hij is in ieder geval - in mijn ogen - v��l minder Scandinavian progmeister dan bijvoorbeeld Likwit of Elusive! |
| Originally posted by mellow_head Ben op 118 forums en dergelijke geregistreerd dus kga mij daar ni mee bezighouden; meest gebruikte nicknames 'in general': titske, tits, ey gij daar in de struike! |
Over Terje Bakke:
Z'n eerste productie, Bakke & Ljunqvist - Fanatic, gaat idd wel naar de mcprog toe maar z'n nieuwste tracks en remixes gaan toch al wel iets dieper. Bovendien vind ik zijn laatste sets ook al dieper gaan dan oudere ...