TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ben ik dan de enige die een witte broek heeft? |
Kvind da stoer, die spant lekker aan mijn kontje...
| Originally posted by Aur�lie Ik zelf heb wel redelijk wat witte kleren maar daar zijn jullie niks mee zeker . Dus 't is het proberen waard , hou me op de hoogte ! |
| Originally posted by pooley Ik wil de witte string ! |
.. witte jeans dan nog eens aandoen.. euhm . maar tis wel juist.. zeker na nachtje stappen ..meteen weer de was in.
Een investering voor een paar jaren dus, want ga nie altijd een nieuw kopen zene
| Originally posted by Meltoz Nope nope, ik heb der ook ��n, ma eigenlijk enkel voor sensation te gaan Een investering voor een paar jaren dus, want ga nie altijd een nieuw kopen zene |
| Originally posted by pooley ge hebt hem toch wel afgeschreven in de boekhouding zeker ! |
Wa hadde nu anders gedacht he
| Originally posted by Kaidreas Ik had er een, maar ik heb die een paar keer zo begaaid. dat men pappie ze niet meer kreeg uitgewassen.. zelfs niet met ossegalzeep... en das al straf ze |
Of was ze echt zo begaaid, zal me er maar niks speciaals bij voorstellen zeker
ja ze was echt wel begaaid.. en in het donker ziet ge da wel ze als stukken van u broek nog wit zijn en andere delen zwart van de vetzakkerij. 
| Originally posted by pooley Ik wil de witte string ! |
Euh, ik denk da we't nu wel door hebbe zene

| Originally posted by Meltoz Euh, ik denk da we't nu wel door hebbe zene |
| Originally posted by Aur�lie Sorry mijn fout |
Zo moet ie zene
| Originally posted by Aur�lie Is wel ni aangewezen samen met een witte broek |

| Originally posted by pooley Och jawel, wa zitte nu te zeveren ![]() of ze zwarte op een witte broek met een blacklight op rauw |
| Originally posted by Meltoz GO TIGER |
"Euhm, hebt ge het nu ni over Antwerp Is Burning? Daar gingen Armin en Mike zeker ni meer aanwezig zijn, maar geen idee of ze ook Sensation zouden afslaan..."
Waarom gingen ze der ni meer naar toe?
btw : Ik heb de flyers voor het eerst gezien op TIC...
Wa die dj's betreft, zoals vorig jaar ook, is ID-T niet aan het proberen voor iedere stijl van muziek zo'n event te organiseren... TE, Mysteryland, Sensation (wa meer naar de house gaat voor mij), Innercity... all�... u get the picture...
Waarom orgniseerd ID-T dan niets in de grensstreek, ten noorden van A'pen, iedereen dan content... alleen die walen, ma die kenne da ni volgens mij
wat ID-T BE betreft, ik heb nog openstaande vacatures gezien (is wel 3 maand geleden
), dus mss willen der sommigen wel eens solliciteren.
En wat die Illusion-dj's betreft... ik zal da maar ni gehoord hebben zekers? Tzijn ni de aller beste, ma toch beter als die van andere keten (Carr�, La Rocca, VErsuz...
). Moest AIB worden vervangen, da zou ik wel spijtig vinden, der is al zo weinig te beleven!
gReetz
Alleen de indoor wordt vervangen he, de outdoor blijft natuurlijk.
EN ja die vacatures, der hebben verschillende voor gesoliciteerd maar geen antwoord gekregen (all� ik toch ni
)
| Originally posted by diddi "Euhm, hebt ge het nu ni over Antwerp Is Burning? Daar gingen Armin en Mike zeker ni meer aanwezig zijn, maar geen idee of ze ook Sensation zouden afslaan..." Waarom gingen ze der ni meer naar toe? |
| Originally posted by pooley Alleen de indoor wordt vervangen he, de outdoor blijft natuurlijk. EN ja die vacatures, der hebben verschillende voor gesoliciteerd maar geen antwoord gekregen (all� ik toch ni ) |
| Originally posted by Jasperovitsj Plus, er waren ook wat hommeles tussen Mike en de organisatie, dus die gaat daar nu zeker ni meer draaien... |
Ik heb ook een witte broek, heb ze al aangehad, en ben nog nooit naar Sensation geweest...

| Originally posted by SilentEagle Ik heb ook een witte broek, heb ze al aangehad, en ben nog nooit naar Sensation geweest... |
Want dees is best wel een open doel