TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Angry?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic idd, en terwijl moet ge een "mars" eten ofzo |
| Originally posted by Gladius wa heeft da nu met de hele situatie te maken????? hehe j/k |
Lang leve small-fucking-band 
I'm rather pissed off at the moment

Net op het nieuws gezien:
Een dronken politieman (off-duty op dat moment), waarvan nota bene bekend was dat hij een alcoholprobleem heeft, rijdt vlakbij Namen ladderzat een jongen van 14 - die zijn hond uit aan het laten was - gewoonweg overhoop, aan de beelden te zien zelfs OP het voetpad!! Daarna proberen hij en zijn vrouw nog vluchtmisdrijf te plegen ook, maar dat lukt ze niet omdat ze zich te pletter rijden tegen een reclamekiosk...
Resultaat: jongen van 14 is morsdood
Die chauffeur moet nu dus voor de rechter verschijnen, en hij riskeert een celstraf van godverdomme amper 2 jaar maximum!!??
Van zo'n dingen wordt ik dus ook serieus angry...
belachelijk ja 
| Originally posted by Jasperovitsj Net op het nieuws gezien: Een dronken politieman (off-duty op dat moment), waarvan nota bene bekend was dat hij een alcoholprobleem heeft, rijdt vlakbij Namen ladderzat een jongen van 14 - die zijn hond uit aan het laten was - gewoonweg overhoop, aan de beelden te zien zelfs OP het voetpad!! Daarna proberen hij en zijn vrouw nog vluchtmisdrijf te plegen ook, maar dat lukt ze niet omdat ze zich te pletter rijden tegen een reclamekiosk... Resultaat: jongen van 14 is morsdood Die chauffeur moet nu dus voor de rechter verschijnen, en hij riskeert een celstraf van godverdomme amper 2 jaar maximum!!?? Van zo'n dingen wordt ik dus ook serieus angry... |
man man... iemand ooit al zo kwaad geweest en zoveel mentale pijn gehad dat ge er bijna echt van moet overgeven. tis best dat er nu nie teveel gebeurd, want ik bega gewoon een ongeluk..
| Originally posted by Jasperovitsj Net op het nieuws gezien: Een dronken politieman (off-duty op dat moment), waarvan nota bene bekend was dat hij een alcoholprobleem heeft, rijdt vlakbij Namen ladderzat een jongen van 14 - die zijn hond uit aan het laten was - gewoonweg overhoop, aan de beelden te zien zelfs OP het voetpad!! Daarna proberen hij en zijn vrouw nog vluchtmisdrijf te plegen ook, maar dat lukt ze niet omdat ze zich te pletter rijden tegen een reclamekiosk... Resultaat: jongen van 14 is morsdood Die chauffeur moet nu dus voor de rechter verschijnen, en hij riskeert een celstraf van godverdomme amper 2 jaar maximum!!?? Van zo'n dingen wordt ik dus ook serieus angry... |
als je ketting kapot gaat als je op fietstocht bent in de bergen van Monschau (Duitsland) en vervolgens een paar kilometer moet wandelen naar de fietsenmaker, twas een geleende fiets n.b. dus hij heeft een beetje vliegles gekregen ook nog 
GODVERDOMME WAAROM IS ZE HIER NOG NI IK VERVEEL MIJ
EN IK ZIT OP SMALLBAND

gisteren eten, vandaag eten, morgen eten
ik eet graag, maar op zo'n momenten begin je je toch echt verzadigd en lusteloos te voelen.
^ Absoluut, die periode kerst-nieuwjaar lijtk blijkbaar een excuus voor een week lang ongebreideld schranzen...
En vandaag is wat ge�nformeerd bij ETN.fm of ze geen Dj's zochten voor de prog channel. Dat deden ze ook, maar alleen bekende namen, blijkbaar geen plaats voor onbekende namen, en ik mocht me zelfs ni eens bewijzen...

aiiiiiiii no est bueno
owk�, im doomed (examensgewijs)
Re: aiiiiiiii no est bueno
| Originally posted by Gladius owk�, im doomed (examensgewijs) |
no stress! da zal u allemaal wel lukken... en alst nie lukt, denk zoals mij: "tis nie 't einde van de wereld..."
al die mensen die zo stressen tijdens de blok + examens: nergens voor nodig
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Absoluut, die periode kerst-nieuwjaar lijtk blijkbaar een excuus voor een week lang ongebreideld schranzen... En vandaag is wat ge�nformeerd bij ETN.fm of ze geen Dj's zochten voor de prog channel. Dat deden ze ook, maar alleen bekende namen, blijkbaar geen plaats voor onbekende namen, en ik mocht me zelfs ni eens bewijzen... |
Zal ff mijn best doen voor meer
| Originally posted by Freezel Das wel klote, ik wist daar niets vanaf dat ze voor de Prog alleen maar bekende namen zoek(t)en. In februari ben je sowieso in Rising Stars te beluisteren Zal ff mijn best doen voor meer |
Weet je waar ik echt pissig van word?
Van bussen die gewoon niet komen opdagen, waardoor je dan een uur in de kou staat te wachten 
Re: Re: aiiiiiiii no est bueno
| Originally posted by Zehra gewoon rustig blijven. in en uitademen. relax al die mensen die zo stressen tijdens de blok + examens: nergens voor nodig |
kunde gelove da kik echt goeste hem in exame, valt ook ni dikkes voor

fokking klote keuring en fokking klote ethias en fokking alles wat ook maar met den auto heeft te maken. gvd welke idioot heeft er ooit beslist dat alle openbare gebouwen alleen maar open zijn tijdens de werk uren.
ge moet al verlof gaan pakken om laat ons zeggen maar ne nieuwe pas te krijgen.... jeeeeeees idioten.
Ik haat het wanneer meisjes denken dat je ze probeert te versieren vanaf het moment dat je er gewoon iets vriendschappelijk tegen zegt en het helemaal niet de bedoeling is om ze te versieren, wat denken ze wel niet
STOMME SNOLLEN, der zijn ook nog altijd gewone jongens die gewoon een praatje willen maken

Re: Re: aiiiiiiii no est bueno
| Originally posted by Zehra gewoon rustig blijven. in en uitademen. relax al die mensen die zo stressen tijdens de blok + examens: nergens voor nodig |

)
| Originally posted by Kaidreas fokking klote keuring en fokking klote ethias en fokking alles wat ook maar met den auto heeft te maken. gvd welke idioot heeft er ooit beslist dat alle openbare gebouwen alleen maar open zijn tijdens de werk uren. ge moet al verlof gaan pakken om laat ons zeggen maar ne nieuwe pas te krijgen.... jeeeeeees idioten. |
ambtenaren aka: "idioten die hebben gestudeerd en daarom een te grote pree krijg dat ze eigenlijk echt verdienen want ze zijn uber lomp en ze kunnen niet logish nadenken."