TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Angry?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Gladius on Dec-18-2004 17:42:

quote:
Originally posted by Phortastic
idd, en terwijl moet ge een "mars" eten ofzo

wa heeft da nu met de hele situatie te maken?????
hehe j/k

Posted by Phortastic on Dec-18-2004 17:43:

quote:
Originally posted by Gladius
wa heeft da nu met de hele situatie te maken?????
hehe j/k

lol

Posted by Nabistai on Dec-21-2004 19:49:

Lang leve small-fucking-band

Posted by Jasperovitsj on Dec-26-2004 20:59:

I'm rather pissed off at the moment

Posted by Jasperovitsj on Dec-27-2004 01:12:

Net op het nieuws gezien:

Een dronken politieman (off-duty op dat moment), waarvan nota bene bekend was dat hij een alcoholprobleem heeft, rijdt vlakbij Namen ladderzat een jongen van 14 - die zijn hond uit aan het laten was - gewoonweg overhoop, aan de beelden te zien zelfs OP het voetpad!! Daarna proberen hij en zijn vrouw nog vluchtmisdrijf te plegen ook, maar dat lukt ze niet omdat ze zich te pletter rijden tegen een reclamekiosk...

Resultaat: jongen van 14 is morsdood

Die chauffeur moet nu dus voor de rechter verschijnen, en hij riskeert een celstraf van godverdomme amper 2 jaar maximum!!??

Van zo'n dingen wordt ik dus ook serieus angry...

Posted by eieregooie on Dec-27-2004 01:24:

belachelijk ja

Posted by Xilver on Dec-27-2004 01:59:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Een dronken politieman (off-duty op dat moment), waarvan nota bene bekend was dat hij een alcoholprobleem heeft, rijdt vlakbij Namen ladderzat een jongen van 14 - die zijn hond uit aan het laten was - gewoonweg overhoop, aan de beelden te zien zelfs OP het voetpad!! Daarna proberen hij en zijn vrouw nog vluchtmisdrijf te plegen ook, maar dat lukt ze niet omdat ze zich te pletter rijden tegen een reclamekiosk...

Die chauffeur moet nu dus voor de rechter verschijnen, en hij riskeert een celstraf van godverdomme amper 2 jaar maximum!!??

Op zo'n momenten zou je het recht in eigen handen willen nemen. Zo'n klootzakken moeten voor de rest van hun leven de bak in en in hun gat genomen worden in de douches door een grote zwarte kerel die Bubba noemt... ofzo... random thoughts... kheb just een of andere prisonmovie gezien

Posted by Kaidreas on Dec-29-2004 21:56:

man man... iemand ooit al zo kwaad geweest en zoveel mentale pijn gehad dat ge er bijna echt van moet overgeven. tis best dat er nu nie teveel gebeurd, want ik bega gewoon een ongeluk..

Posted by Phortastic on Dec-30-2004 00:07:

quote:

idd...

Posted by Buoyant on Dec-31-2004 15:40:

als je ketting kapot gaat als je op fietstocht bent in de bergen van Monschau (Duitsland) en vervolgens een paar kilometer moet wandelen naar de fietsenmaker, twas een geleende fiets n.b. dus hij heeft een beetje vliegles gekregen ook nog

Posted by Jakhira on Dec-31-2004 16:28:

GODVERDOMME WAAROM IS ZE HIER NOG NI IK VERVEEL MIJ

EN IK ZIT OP SMALLBAND

Posted by TOR on Jan-01-2005 18:08:

gisteren eten, vandaag eten, morgen eten

ik eet graag, maar op zo'n momenten begin je je toch echt verzadigd en lusteloos te voelen.

Posted by Jasperovitsj on Jan-01-2005 19:49:

^ Absoluut, die periode kerst-nieuwjaar lijtk blijkbaar een excuus voor een week lang ongebreideld schranzen...

En vandaag is wat ge�nformeerd bij ETN.fm of ze geen Dj's zochten voor de prog channel. Dat deden ze ook, maar alleen bekende namen, blijkbaar geen plaats voor onbekende namen, en ik mocht me zelfs ni eens bewijzen...

Posted by Gladius on Jan-04-2005 11:46:

Unhappy aiiiiiiii no est bueno

owk�, im doomed (examensgewijs)

Posted by Zehra on Jan-05-2005 13:58:

Re: aiiiiiiii no est bueno

quote:
Originally posted by Gladius
owk�, im doomed (examensgewijs)

mah kinneke toch no stress! da zal u allemaal wel lukken... en alst nie lukt, denk zoals mij: "tis nie 't einde van de wereld..."

gewoon rustig blijven. in en uitademen. relax al die mensen die zo stressen tijdens de blok + examens: nergens voor nodig

Posted by Freezel on Jan-05-2005 14:05:

quote:
^ Absoluut, die periode kerst-nieuwjaar lijtk blijkbaar een excuus voor een week lang ongebreideld schranzen...

En vandaag is wat ge�nformeerd bij ETN.fm of ze geen Dj's zochten voor de prog channel. Dat deden ze ook, maar alleen bekende namen, blijkbaar geen plaats voor onbekende namen, en ik mocht me zelfs ni eens bewijzen...

Das wel klote, ik wist daar niets vanaf dat ze voor de Prog alleen maar bekende namen zoek(t)en. In februari ben je sowieso in Rising Stars te beluisteren Zal ff mijn best doen voor meer

Posted by Jasperovitsj on Jan-05-2005 14:08:

quote:
Originally posted by Freezel
Das wel klote, ik wist daar niets vanaf dat ze voor de Prog alleen maar bekende namen zoek(t)en. In februari ben je sowieso in Rising Stars te beluisteren Zal ff mijn best doen voor meer

Ow, bedankt Chris, dat appreci�er ik echt man!

Posted by Jakhira on Jan-05-2005 22:06:

Weet je waar ik echt pissig van word?
Van bussen die gewoon niet komen opdagen, waardoor je dan een uur in de kou staat te wachten

Posted by Nyah on Jan-06-2005 00:03:

Re: Re: aiiiiiiii no est bueno

quote:
Originally posted by Zehra
gewoon rustig blijven. in en uitademen. relax al die mensen die zo stressen tijdens de blok + examens: nergens voor nodig

breathe in... breathe out... ja twerkt

ff

Posted by Eagle` on Jan-06-2005 17:47:

kunde gelove da kik echt goeste hem in exame, valt ook ni dikkes voor

Posted by Kaidreas on Jan-06-2005 17:56:

fokking klote keuring en fokking klote ethias en fokking alles wat ook maar met den auto heeft te maken. gvd welke idioot heeft er ooit beslist dat alle openbare gebouwen alleen maar open zijn tijdens de werk uren.
ge moet al verlof gaan pakken om laat ons zeggen maar ne nieuwe pas te krijgen.... jeeeeeees idioten.

Posted by Buoyant on Jan-08-2005 17:58:

Ik haat het wanneer meisjes denken dat je ze probeert te versieren vanaf het moment dat je er gewoon iets vriendschappelijk tegen zegt en het helemaal niet de bedoeling is om ze te versieren, wat denken ze wel niet

STOMME SNOLLEN, der zijn ook nog altijd gewone jongens die gewoon een praatje willen maken

Posted by Tiger777 on Jan-08-2005 18:12:

Re: Re: aiiiiiiii no est bueno

quote:
Originally posted by Zehra

Da's inderdaad het beste. Leren onder stress zou v��l minder efficent zijn als het leren zonder stress (Bij de beesten is het toch zo, dus zal da voor u ook wel kloppen zeker e glad )

Posted by Tiger777 on Jan-08-2005 18:14:

quote:
Originally posted by Kaidreas
fokking klote keuring en fokking klote ethias en fokking alles wat ook maar met den auto heeft te maken. gvd welke idioot heeft er ooit beslist dat alle openbare gebouwen alleen maar open zijn tijdens de werk uren.
ge moet al verlof gaan pakken om laat ons zeggen maar ne nieuwe pas te krijgen.... jeeeeeees idioten.

Ambtenaren joeng

Posted by Kaidreas on Jan-08-2005 18:23:

ambtenaren aka: "idioten die hebben gestudeerd en daarom een te grote pree krijg dat ze eigenlijk echt verdienen want ze zijn uber lomp en ze kunnen niet logish nadenken."

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »