TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Talent van het jaar!
Pages (3): « 1 2 [3]
Bijna vergeten de knuffel Noren te noemen: DJ Elusive & Likwit
Likwit gaat een boel plaatjes uitbrengen (co-operaties)
Ik heb even gezocht naar mijn post uit 2003 met voorspellingen van 2004. Ik had verwacht dat 2004 het jaar zou worden van:
Elevation
Phynn
Envio
Filo & Peri
Mark Otten
en dat Montana eens uit de schaduw van Tiesto zou komen.
Allemaal vrij aardige producties gemaakt, maar toch geen van allen echt doorgebroken imo. Kan misschien ook zijn omdat ik zelf wat verschoven ben qua muzieksmaak.
Mijn talenten van het jaar vind ik Ozgur Can, Probspot en Blue Haze
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Niet echt nieuw talent maar toch wel een vrij dikke doorbraak tot nu toe in 2004 voor David West Iedereen vergeet hem een beetje te noemen, maar vna deze man gaan we nog veel meer te horen krijg in 2005 [edit2] Ik zal ff lijstje maken van David West zn dingetjes dit jaar btw omdat er zoveel aliasen zijn David West - Carrier (komt uit in 2005) David West - Envy (komt uit in 2005) Inkfish Vs David West - Aftermath Audioholics - External Key (= David West & Ozgur Can) Synergy - Hello Strings (komt uit in 2005) Synergy - Pacifier Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Mix) (komt uit in 2005) [/edit2] |
| Originally posted by BaRTeZ Ik heb even gezocht naar mijn post uit 2003 met voorspellingen van 2004. Ik had verwacht dat 2004 het jaar zou worden van: Elevation Phynn Envio Filo & Peri Mark Otten en dat Montana eens uit de schaduw van Tiesto zou komen. |

Filo & Peri vind ik ook 3x niks
David West, Matthew Dekay en Joris Voorn!
Perry O'Neil!!!
Beloofd ook heel wat te worden voor Bart van Wissen in 2005! Zijn remix van Knowledge & Hapiness is geweldig, zijn nieuwe Getting Closer EP op privat reality is geniaal!
* Matthew Dekay
* Dousk
* Orchid
* Perry O'Neil
* Kosmas Epsilon
* David West
* Mark Otten
* Benz & MD
Deze springen er wat mij betreft uit dit jaar. 
Sido
Ben het helemaal eens met je lijstje Sido!
Ik laat alleen Dousk weg, ze hebben zeker een aantal lekkere nummers maar zeker geen uitschieters, vaak "net niet" nummers die ook veels te laat pas op gang komen, intro van 4 minuten etc... 
| Originally posted by moogwai Idd, nu je het zegt. Die gast is best goed bezig! Hij is dus ook verantwoordelijk voor die wereldhit Antiloop - In My Mind van een paar jaar terug. |
Voor mij dus ook:
Matthew Dekay
Nikola Gala
Perry O'Neil
Nathan Fake
Kosmas Epsilon
(onder andere
)
Ja om er nou echt eentje uit te kiezen, soms is het gewoon appels met peren vergelijken. Maar deze gasten zijn naar mijn mening zeker goed bezig:
- Sander van Doorn
- Perry O'Neil
- Estuera
- Menno de Jong
- Aerodrome
- Octagen / Re:Locate
- Andy Moor (maar niet White Room, daar kots ik op
)
- Recluse
- Robert Nickson
- DJ Danjo & Rob Styles
- Outback