TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Stom nieuws
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ah, nu heb je eindelijk die klasfoto gepost X-Tune? |
Er zijn hier van mij al genoeg pix gepost in het verleden 
| Hans Teeuwen zal de komende jaren geen nieuw cabaretprogramma maken, zo zegt hij in een interview met Volkskrant Magazine. Dat hij nooit meer op het podium zal staan, sluit hij niet uit, maar op dit moment is hij er "gewoon even klaar mee." "Ik heb tien jaar cabaret gedaan, vijf programma's gemaakt die eigenlijk allemaal wel succesvol waren, er is veel gelachen, ik heb veel applaus gekregen, maar als ik eraan terugdenk, is het eerste dat me te binnen schiet toch die ongelooflijke vermoeidheid. Een cabaretprogramma moet je, zeker als je het goed wilt krijgen, toch minstens honderd keer spelen. Daar ben je dus wel anderhalf jaar zoet mee", aldus Teeuwen. De 38-jarige Teeuwen maakte in 1994 zijn eerste soloprogramma, 'Hard & Zielig'. In de jaren daarna groeide hij met zijn grove humor in de voorstellingen 'Met Een Breierdeck', 'Trui' en 'Dat dan weer wel' uit tot ��n van de populairste, meestbesproken en succesvolste cabaretiers van Nederland. Veel mensen kunnen anekdotes van de in Budel (Noord-Brabant) geboren Teeuwen volledig naspelen. In april 2004 voerde Teeuwen voor de laatste keer zijn laatste voorstelling, 'Industry Of Love', op; een show die door veel mensen iets kritischer werd ontvangen. En nu is de koek blijkbaar op. Teeuwen gaat zich toeleggen op het maken van films; over twee weken debuteert hij met de film 'Masterclass' als filmregisseur op het Nederlands filmfestival. "Als je het me nu vraagt, dan vind ik filmen leuker en haal ik daar veel meer plezier en voldoening uit dan uit weer een nieuw cabaretprogramma. Cabaret is toch eentonig. In film zit meer variatie. Er gebeurt meer", zo zegt Teeuwen. |
Dit nieuws is oud en stom,maar ik stootte er toevallig op; ik wist er helemaal niets van 
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Ti�sto is binnenkort voor het eerst te zien in een speelfilm. De 36-jarige Tijs Verwest, die meerdere malen werd uitgeroepen tot beste club-dj van de wereld, maakt zijn opwachting in de tragikomedie It's all gone Pete Tong. Dat liet distributeur A-Film donderdag weten.
De film verhaalt over een wereldberoemde dj die op het hoogtepunt van zijn carri�re doof wordt. Ti�sto is ��n van zijn collega's die commentaar geeft op het hele proces dat deze Frankie Wilde vervolgens doormaakt.
Nederland is het eerste land buiten Canada en Amerika waar It's all gone Pete Tong in de bioscoop wordt uitgebracht. De film draait vanaf 16 juni.
Iemand deze film al gezien ?
Ja, en aan het begin hebben wel wel 2 seconden tiesto in beeld
Maar ik geloof ook Paul Van Dyk, Carl Cox en nog wat bekende gezichten. Film op zich is wel de moeite waard 
| Originally posted by eieregooie Film op zich is wel de moeite waard |

stom nieuws?
boonen is wereldkampioen, schijnt van horen zeggen
Sad news coming from www.dumonde.de:
DuMonde aka. JamX & De Leon Announcement
Just to let you know, we are separating a bit from the global dance scene and will release less music under our aliases �DuMonde� or �JamX & De Leon� and also less music on F8T Recordings and AccessTunes.
The basic reason is the shrinking market and the weak support from the people which has lead to the situation, where we are now more concentrating on other music productions for other people and also more �music on demand productions� for big industry companies. But still you can expect some selective DuMonde releases and DJ appearances from us during the next months, we just don�t do that much anymore, because of �see above�.
Anyway, trance music will always be our love and we hope it will grow again during the next years. And hopefully the whole music industry will �re-vitalize� soon and become what it was 5 years ago. But that�s not in our hands but in yours, because it�s you who will decide how to support the music you love.
Best regards
JamX & De Leon
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!
CRIES OUT MASSIVELY

net zoals uw vorige post in dit topic: oud nieuws 
had ik eigelijk eens niet gehoord da ze er volledig mee ginge stoppe ?
| Originally posted by MikeVee net zoals uw vorige post in dit topic: oud nieuws |
| Originally posted by MikeVee net zoals uw vorige post in dit topic: oud nieuws |
| Originally posted by Zehra so what? ik wist het nog nie... |
| Coldplay announce split at Brit Awards Thursday, February 16 2006, 11:51 GMT -- by Fiona Edwards Coldplay's announcement at last night's Brit Awards that they will be taking a break has signalled to many the end of the band completely. Singer Chris Martin announced as the band were accepting their second award of the night for Best Album that: "This means so much to us, especially now. It's going to be a few years before you see us again." He added: "People are fed up with us - and so are we." Friends and sources are now claiming that Martin is putting the band on hold to spend more time with his wife Gwyneth Paltrow and their baby Apple. The couple are expecting another child in April. The 28-year-old singer apparently later told Brits host Chris Evans: "You had a break, so are we." Coldplay landed a record deal in 1999, and have recorded three award-winning LPs: Parachutes, A Rush of Blood to the Head and 2005's X & Y. |
Er zijn al tegengestelde berichten, dus even afwachten of het wel waar is of niet. 
En het komt toch toevallig niet uit The Sun? 
Hij heeft het toch zelf gezegd toen ze die award kregen? Was zelfs op het nieuws dacht ik. (Of tijdens da programma met die vrouw en die 2 homo's - waarvan 1 jo de poorter is)
Dat ze een break nemen, maar toch niet dat ze voorgoed gaan stoppen?
Dat weet ik inderdaad niet 100% zeker. Ik heb maar met een half oor geluisterd maar ik dacht dat ze zeiden dat ze gingen splitten 
das nu eens goe nieuws!!!!
at coldplay
| Originally posted by Zehra das nu eens goe nieuws!!!! at coldplay |
| Originally posted by Zehra das nu eens goe nieuws!!!! at coldplay |
coldplay is overrated. Behalve de thin white duke remix 
Radiohead owns Coldplay imo 
Ik vind het ergens jammer... als ik dan toch naar de radio luister ben ik erg blij als er een coldplay liedje passeert. Die muziek doet me tenminste nog iets...
Coldplay & Placebo zijn de enigste 'rock'groepen die ik nu nog weet te appreci�ren.
Vergeleken met dj's zijn ze uiteraard nieks waard 
| Originally posted by CygnusX Martin is putting the band on hold to spend more time with his wife Gwyneth Paltrow and their baby Apple. |