TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Donna on Dec-19-2004 18:37:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ik wil weer dat het zomer is










Owja en dat Paultje weer net als vroegah gaat draaien


Same here,dan alleen oakenfold ipv VD


Posted by jp on Dec-27-2004 21:57:

Oakenfold heeft op Dance Valley wel een heerlijke set afgeleverd. En met 'Beautiful Day' kwamen de bloemetjes uit de hemel vallen


Posted by MaGiK54 on Dec-28-2004 19:37:

Weet je wat ik onder andere wel zou willen dat we die duitser voorblijven....


Posted by jp on Dec-28-2004 19:52:

Ik zou willen dat de hond zichzelf uitliet, dat ie de troep ook zelf opschept en dan netjes in de bak gooit. En dat ie eten kan koken, het liefst Hollandse pot.


Posted by MaGiK54 on Dec-28-2004 19:56:

quote:
Originally posted by jp
Ik zou willen dat de hond zichzelf uitliet, dat ie de troep ook zelf opschept en dan netjes in de bak gooit. En dat ie eten kan koken, het liefst Hollandse pot.


Ik zal willen dattie beesten van jouw wat minder agressief zijn tijdens het benaderen van mij...


Posted by Djeebie on Dec-28-2004 20:00:



Sony NW-E99. Die zou ik wel willen. Maar dan moet ik eerst even sparen. �239 is 'ie.


Posted by MaGiK54 on Dec-28-2004 20:04:

quote:
Originally posted by Djeebie


Sony NW-E99. Die zou ik wel willen. Maar dan moet ik eerst even sparen. �239 is 'ie.


Die nieuwe zen is ook sweat, de zen touch, maat van me heeft hem van de week gekocht.


Posted by jp on Dec-28-2004 20:04:

Sony is troep, wanneer leren mensen dat nou eens?


Posted by MaGiK54 on Dec-28-2004 20:08:

Ik koop ook niks meer van Sony, bah (zonder ps2 meegerekend dan)


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.