TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Ik wil weer dat het zomer is Owja en dat Paultje weer net als vroegah gaat draaien |
Oakenfold heeft op Dance Valley wel een heerlijke set afgeleverd. En met 'Beautiful Day' kwamen de bloemetjes uit de hemel vallen 
Weet je wat ik onder andere wel zou willen dat we die duitser voorblijven....
Ik zou willen dat de hond zichzelf uitliet, dat ie de troep ook zelf opschept en dan netjes in de bak gooit. En dat ie eten kan koken, het liefst Hollandse pot.
| quote: |
| Originally posted by jp Ik zou willen dat de hond zichzelf uitliet, dat ie de troep ook zelf opschept en dan netjes in de bak gooit. En dat ie eten kan koken, het liefst Hollandse pot. |
Sony NW-E99. Die zou ik wel willen. Maar dan moet ik eerst even sparen. �239 is 'ie.
| quote: |
Originally posted by Djeebie Sony NW-E99. Die zou ik wel willen. Maar dan moet ik eerst even sparen. �239 is 'ie. |
Sony is troep, wanneer leren mensen dat nou eens?
Ik koop ook niks meer van Sony, bah (zonder ps2 meegerekend dan)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.