TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| wat zijn zo wat de dingen waar jullie je in ergeren, |
- Het door mongolo�den opstarten van nieuwe threads wanneer er oude voorhanden zijn.
hahaaaa, den dries toch, waar zijn de tijden, toch een pat�ke.
ontopic:
-mensen die gewoon luidop liggen babbelen/telefoneren in de cin�ma. dan begint m'n bloed echt te koken ��%"�-@&(��#
gisteren wast weer zo ver; eerst ne gsm "blablabla.. neje kben ne film aant zien!" en daarna 2 mensen die regelmatig gewoon luidop met elkaar praatten, en dan vooral tijdens stille momenten. GRRRRRRR. en niemand reageert dan nog, da's allemaal doodnormaal blijkbaar. [/rage]

Echt waar mijn grootste irritatie: mensen die het oersimpele concept "voorrang van rechts" niet snappen...
voorrang van rechts 
Op het werk een hele dag niets te doen hebben. Ik heb liever veel werk dan bijna geen.
| Originally posted by Gladius hahaaaa, den dries toch, waar zijn de tijden, toch een pat�ke. ontopic: -mensen die gewoon luidop liggen babbelen/telefoneren in de cin�ma. dan begint m'n bloed echt te koken ��%"�-@&(��# gisteren wast weer zo ver; eerst ne gsm "blablabla.. neje kben ne film aant zien!" en daarna 2 mensen die regelmatig gewoon luidop met elkaar praatten, en dan vooral tijdens stille momenten. GRRRRRRR. en niemand reageert dan nog, da's allemaal doodnormaal blijkbaar. [/rage] |
| Originally posted by DJ Zetski Op het werk een hele dag niets te doen hebben. Ik heb liever veel werk dan bijna geen. |
In de Kinepolis hier jammen ze het signaal van je gsm in de zalen. Bellen of SMSen is onmogelijk 
Een goede maatregel vind ik.
| Originally posted by Push2005 Een goede maatregel vind ik. |
tjah, vroeger was er helemaal geen gsm...WAT DAN??? ik ben trouwens van plan om mijn gsm snachts af te zetten en minder in mijn broekzak te steken, ge weet nooit me die straling. In de cinema zet ik hem op stil en als ik toch telefoon krijg duw ik hem af, als het echt dringend is moeten ze maar een bericht sturen.
De niet te stoppen vloed aan zestienjarigen die zich elke dag opnieuw weer lijken te willen bewijzen.
Vaak doet de zestienjarige dat door straffe verhalen te vertellen tegen een leeftijdsgenoot. Bij voorkeur vertelt het ongedierte zijn of haar verhaal op de bus, waar iedereen de stoere anekdotes kan aanhoren. Een eerste opmerkelijke vaststelling is dat het merendeel van deze aandachtszoekers bestaat uit tetterende trutjes die hun gebrek aan intelligentie maar wat graag compenseren met de dikte van hun make-up laag. Een tweede vaststelling is dat tijdens de examenperiode zo ongeveer �lle schoolgaande trutten hysterisch beginnen tateren over de te kennen leerstof. Van twaalf tot vierentwintig; de examenperiode doet elke kip in een taterende trut veranderen. Gelukkig is er zo hier en daar nog een bescheiden meisje dat zwijgt en zich samen met mij stoort aan haar kwetterende geslachtsgenoten.
Hun mannelijke wederhelft is op de bus doorgaans minder praatziek. De mannelijke puber spuwt er zijn gal pas wanneer hij dronken, en vergezeld van een hele bende is. Hij beperkt zich meestal tot stoer de bus opstappen, want zijn echte terrein van terreur vormt zich tijdens publieke bijeenkomsten zoals fuiven of voetbalwedstrijden. Dat het haantjesgedrag vooral opspeelt tijdens fuiven is al langer bekend. De jongere beweegt zich voort in groep en moet zich dus ten allen tijde kunnen bewijzen tegenover zijn groepsgenoten. Het is echter dat laatste evenement, de voetbalwedstrijd, dat een nieuwe broedplaats voor stoere zestienjarigen lijkt te zijn. Ik heb geen idee over de situatie bij andere Belgische clubs. Bij Antwerp is het me de laatste maanden in elk geval opgevallen.
Alsmaar meer veel-te-stoer-ogende kindersmoelen mengen zich tussen de harde kern van supporters. Aangespoord door vrienden komt de rotpuber met stoere pas al aardig dronken het stadion binnengewandeld. Ondanks het feit dat hij amper ervaring heeft, kruipt hij direct naar boven om zich te mengen tussen de vaste aanhang die sinds jaar en dag komt kijken. Gelukkig gaat de iets oudere generatie hier af en toe tegenin. Negentig minuten lang naast een zatte onzin-uitkramende 16-jarige staan, maakt een mens immers agressief.
Het is zo tekenend voor de drang naar bevestiging en aandacht van de hedendaagse puber. Ik kan me in elk geval niet inbeelden dat ik, als prille tiener, richting het beruchte vak zou trekken om daar mee een grote bek op te zetten. Nee, ik had respect voor die indrukwekkende bende en wachtte tot ik de juiste mensen leerde kennen om er zelf tussen te gaan staan. En daar wringt het schoentje; geduld en respect zijn nu net twee zaken waaraan het de jeugd van tegenwoorig ontbreekt.
Ik vraag me af waar dit gaat eindigen. Want bus, fuif of voetbalwedstrijd..., ze zitten overal en overal zijn ze even irritant. Nog een paar jaar en ze breken uw eigen huiskamer open, vooralsnog de enige plek waar ze zich nog niet hebben gemanifesteerd, om er 17 bakken jupiler te komen leegzuipen.
Waar zal het stoppen, en wie zal het stoppen?
Dat deed deugd.
Op de dag dat je je begint te ergeren aan de jongeren die vervelend veel lawaai maken op de bus of trein mag je stellen dat je oud aan het worden bent. Ikzelf heb het ook al gemerkt dat die kinderen heel vervelend kunnen doen, maar later kom je dan tot het besef dat je nog niet zo lang geleden ook veel lawaai zat te maken op de trein of bus. Zelfs al was ik nooit iemand die wou opvallen.
de progrez is een zeiklaars
| Originally posted by djcresto ...later kom je dan tot het besef dat je nog niet zo lang geleden ook veel lawaai zat te maken op de trein of bus. ... |
| Originally posted by Xilver de progrez is een zeiklaars |
Ik vul m'n posts gewoon niet graag aan met 90% pseudo-intellectueel gezever, en beperk me liever tot de kern van de zaak, zijnde, dat ik u nog steeds een zeiklaars vind. Het ging hier tenslotte toch over irritaties?
ik heb ook die indruk, dat de jeugd vandaag een veel groter bakkes heeft en amper nog respect. ik kan me er soms ook mateloos aan irriteren 
Het is ook wel zo natuurlijk. Volgens mij heeft het deels te maken met heel da gezever over "vrije opvoeding", en de belachelijke trend dat ge uw kinderen geen opvoedende tik meer zou mogen geven.
Als mijn klein mannen later iets serieus uitsteken, mogen ze van mij meer verwachten dan "nimeer doen he manneke". Ik heb vroeger een paar keer een goei mep achter op mijne kop gekregen van ons pa, en ik ben toch ook niet tot ne crimineel uitgegroeid...
mss is het de schuld van id&t ?
Geen ruzie maken vrienden.

| Originally posted by Push2005 mss is het de schuld van id&t ? |
Haha. 

| Originally posted by Push2005 mss is het de schuld van id&t ? |