TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ב-י-ז-י-ו-ן
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
2005 תיהיה שנה טובה מאוד
ארמין אמור לשחרר אלבוס כפול בסביבות מרץ
| quote: |
| Originally posted by Shahar טוב יובל יגאל זה אולי יכול לתת פרופורציות לטרד http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=233083 |
Filterheadz - Yimanya (Original Mix)
Perry O'Neil - Wave Force (Original Mix)
Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix)
לדעתי אלו היחידים שבכלל מגיע להם להיות מועמדים.....גם אותם לא הייתי לוקח לטראק השנה חחחח בכלל אני לא חושב שאפשר לבחור טראק השנה אף אחד לא שמע אפילו חצי ובאסוט לא ניגנו שליש מהקטעים הטובים שהיו בטראנס ובטח לא בפרוג ובטח לא בצ'יל ובטח לא בברייק ביט וכו'.....אני זבל אם אני לא מביא קטעים פי 10 על כל הטופ הזה שאפילו לא ניגנו באסוט זה הכל חארטה אני לא מבין אתם בכלל לוקחים קשה תדברים האלה.....
דרך אגב
no one on earth
שווה לתחת.....תאכלס אין כלום בקטע הזה! וכן הוא מאוד סתמי! על טראק כמו סהרה אי אפשר להגיד סתמי כי יש בו משהו מיוחד בטראק הזה אין כלום....
דרך אגב אחד הטראקים שבאמת הייתי מכניס להיות מועמד זה
Vadim Zhukov - Exit
ועוד משהו...
Envio - Time To Say Goodbye
ואם אני יתחיל לדבר פה על פרוג אז בכלל יש קטעים פרוג שמזיינים לכל הקטעים שנונגנו אי פעם באסוט תתחת.....קיצר הכל פה חארטה אחת גדולה דרך אגב אבי אמרת עם מספרים לא מתווכחים.....המספרים האלה שווים לתחת הכל חארטה מסחרי הטראק הזה לא שווה שקל אם הוא היה של איזה יוצר מעיראק אף אחד לא היה מסתכל עליו אז תעשה לי טובה.....
| quote: |
| Originally posted by Segev שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא nooe ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב! ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל. אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא! ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?! |
| quote: |
| Originally posted by Segev שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא nooe ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב! ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל. אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא! ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?! |
| quote: |
| Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix) [Anjunabeats]592 |
| quote: |
| Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix) [Liquid Asset] 568 |
| quote: |
| Tiesto - Adagio For Strings [Black Hole] 362 |
| quote: |
| Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix) [Baroque] 279 |
אתה לא מבין אותי אחי אני לא אומר שזה מבויים אבל אני לא פוסל את האפשרות הזאת חוץ מזה שלפי דעתי
nooe
כן צריך ומגיע לו המקום הראשון
רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!
| quote: |
| Originally posted by Shahar רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש? סידר 20 מקומות מראש לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה וסידר את האחוזים מה כל כך בעיה?! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש? סידר 20 מקומות מראש לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה וסידר את האחוזים מה כל כך בעיה?! |
אוייי כמה שאני אוהב לראות את ההודעות של אילן
חחח רשמנו ביחד יא דביל
אגב עם אמרת מרקוס וארמין השבוע ארמין יתארח אצל מרקוס לשעתיםם סולו
אגב תחבר לאי סי יש דיבור איתך
אני מאוכזב מהטופ 20....
שנה שעברה היתה תוכנית סיכום שנה פי מיליון יותר טובה
והמוזיקה של השנה לא נפלה מהמוזיקה של שנה שעברה
| quote: |
| Originally posted by ronsh אני מאוכזב מהטופ 20.... שנה שעברה היתה תוכנית סיכום שנה פי מיליון יותר טובה והמוזיקה של השנה לא נפלה מהמוזיקה של שנה שעברה |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes תגיד לי אתה מטומטם? או שאתה מנסה לביים שאתה מטומטם? נדפקתם לגמרי אהה??? רק שתדעו שהשבוע יש סט מיוחד של 2004 שארמין מוותר על תוכנית רגילה ועושה אותו כי הוא התרכזב מקטעים רבם וטובים ב-2004 שלא הצליחו להבחר למצעד אתם חבורה של אנשים קטנים ופרנואידים אם אתם מאמינים שמישהו כמו ארמין צריך לזייף מצעד בשביל חבורה של בני 18 שיושבים כל היום מול המחשב ומחכים לקטע הטוב הבא שירד אליהם בחינם אין כסף למחשב איזה אינטרס יש לארמין שקטע מסוים שלא חתום אצלו ולא נוצר על ידו יהיה מקום ראשון?!?! וגם אם כן הרעיון הזה של זיוף המצעד הוא כל כך מטומטם שאין לי איפלו מושג איך להגיב אליו ולאדון איתי שטיינברג הכל טוב ויפה להתנשא ולקטול את תוכנית הטראנס המואזנת ביותר כיום בעולם ביוצר צעיר בדרך לאנשהו זה בדיוק לא הכיוון הנכון אני יגיד משהו שאמרתי לא מעט לפני ותשאל את אבי אם אני אוהב מוזיקה אמיתי או לא ואתה מוזמן גם לשאול אותו אם יש לי מעט הבנה במוזיקה או לא קטע השנה כפי שנבחר בתוכנית של ארמין ריגש רבים כולל אותי ועד היום אני שומע אותו וזה עושה לי טוב מהקטעים שגרמו לי כמעט לדמעות בעיניים כששמעתי אותו ובכלל...אני כאחד העם שעדיין לא יצר שום דבר לא מרשה לעצמי לקטול יצירות של אמנים כל כך מוכשרים כמו גבריאל ודרזדן..גם כי אני אוהב כמעט כל דבר שלהם וגם כי כאשר יהיה משהו שאני לא יאהב אני עדיין יעריך אותם על כל משהם עשו עד אז... מילא היה מדובר בקטע ירוד שמופק בצורה זוועתית אם סינטים מוכרים גנובים ונטייה ברורה למסחריות אבל אף אחד מהדברים האלה לא קורה פה... אז לקחת תדיעה שלך ולהפוך אותה למשהו אבסולוטי שבשמו אתה קוטל את הקטע ואת התוכנית של ארמין זה אולי אפילו מעבר למתנשא... מעניין אותי מה תחשוב על התוכנית שלו אם וכאשר הוא ינגן קטע שלך...ואני לא חס וחלילה מטיל ספק ביושר שלך חוץ מזה שיש אנשים שאוהבים גם פרוג וגם אפליפטנג וגם טק טראנס וזה הדברים שארמין מנגן בעיקר ומבין כל הדי גיים שדוגלים בעיקר בסגנונות האלה לטעמי ארמין הוא מספר אחת (לא הדי גיי מספר אחת בכללי אלא הדי גיי מספר אחת שמשלב את הסגנונות הספציפיים האלה) בוא לא נשכח שמהדי גיי מספר אחת באמת לדעתי כיום - מרקוס שולץ ארמין מנגן את הקטעים הטובים ביותר שמרקוס מנגן רק באיחור של בין חודש לאפילו שלושה חודשים לפעמים... אבל עדיין...לפני שהקטעים האלה בדרך כלל יוצאים על ויניל בכלל |
| quote: |
| Originally posted by UltraWave אחי אני לא יודע למה אתה ישר תוקף לפני שאתה מבין בכלל מה כתבתי חחחחחח אתה כזה מצחיק אני קטלתי את אסוט???? זה התוכנית שאני הכי אוהב ואתה אומר שאני קוטל אותה??? אני קטלתי את ארמין??? אני אמרתי שהטופ הזה שווה לתחת! זה לא קשור לארמין או לאסוט זה קשר למאזינים......כל הרשימה הזאת כמעט מסחרית תחת סבבה?? עכשיו מתנשא חחחח אני מתנשא?? אני אמרתי משהו על גבריאל אנד דרסדן??? אתה מכליל אחושרמוטה!!!!!!!! אני אמרתי הקטע הזה חרא! הוא חרא! אתה לא מבין שאין שום דבר מיוחד בקטע הזה????? הפקה טובה זה כל מה שיש פה ואני אומר שאם זה היה יוצר מעיראק אף אחד לא מקשיב לזה אני גם שם על כסף..... ובוא אני יגיד לך עוד משוה אתה אומר שאני לא יכול לקטול את גבריאל אנד דרסדן??? שאסור לי להעביר עליהם ביקורת??? למה מי הם בכלל??? אני יכול לקטול גם את טיאסטו! חבריקו פה זה מוזיקה אין אחד מעל השני! לא משנה אם גבריאל אנד דרסדן יוצרים מאתתים שנה ועשו את atrc שהיה להיט מטורף עדיין זה לא עושה אותם מעליי או מעליך....אני יכול לתת ביקורות על מי שאני רוצה גם אתה יכול כי מוזיקה נועדה לקהל הרחב אני יכול להביע דעה כמו שאתה יכול להביע דעה.....אז אל תגיד לי איך אני מרשה לעצמי לדבר עליהם..... ובוא אני יציין עוד דבר אחד קטן! ארמין זה הדיג'יי האהוב עליי אז תפסיק להכניס לי מילים לפה כי זה הדבר שהכי מעצבן תעהל שנייה למעלה קרא מה שכתבתי ואז תגיד לי אם יש קשר בין היציאה הזאת שהבאת עליי למה שאני כתבתי אוקיי?? |
| quote: |
| Originally posted by UltraWave לדעתי אלו היחידים שבכלל מגיע להם להיות מועמדים.....גם אותם לא הייתי לוקח לטראק השנה חחחח בכלל אני לא חושב שאפשר לבחור טראק השנה אף אחד לא שמע אפילו חצי ובאסוט לא ניגנו שליש מהקטעים הטובים שהיו בטראנס ובטח לא בפרוג ובטח לא בצ'יל ובטח לא בברייק ביט וכו'.....אני זבל אם אני לא מביא קטעים פי 10 על כל הטופ הזה שאפילו לא ניגנו באסוט זה הכל חארטה אני לא מבין אתם בכלל לוקחים קשה תדברים האלה..... |
| quote: |
| Originally posted by UltraWave ואם אני יתחיל לדבר פה על פרוג אז בכלל יש קטעים פרוג שמזיינים לכל הקטעים שנונגנו אי פעם באסוט תתחת..... |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes לא יודע אחי 3 קטעים מתוך 20 בלבד שאתה מסכים איתם זה לא רק בעיה עם הבחירה זה מצביע על בעיה עם התוכנית גם כי ארמין התמיד לנגן את הקטעים האלה יחסית למרות שהוא בהחלט לא נותן לקטע להחרש בתוכנית שלו... זה שתי ציטוטים שלך שהם לא קטילות של בחירת הצופים אלה קטילות ישירות על בחירת טראקים באסוט אם זאת התוכנית שאתה הכי אוהב וזה משאתה חושב על משמנוגן בה אז אתה בבעיה....כי אתה פשוט לא מוצא תתוכנית שתהנה ממנה הכי הרבה... ויש לך זכות לקטול את משאתה רוצה אבל מה אם אני יגיד לך כשאני יתחיל ליצור ואני כבר יהיה ברמה מסוימת אני יסייג את הקטילות המסוימות שלי אחי תגיד משתגיד הקטע הזה בשמיעות הראשונות שלי היו לי דמעות בעיניים אתה רוצה להגיד לי איזה טראק גרם לך תחושה כזאת? אתה רוצה להגיד שעוצמת הרגש שהרגשתי בשעוברת דרך הרמקולים עמוק לתוך הנשמה שלי דרך הקטע הזה היא סתמית?!?! זאת השקפה מאוד מאוד מעוותת... |
| quote: |
| Originally posted by Star רגע מה אתה רציני שאתה רושם את זה ? id&t ? נראה לך רדיו פירטי כי לפי מה שאתה רושם זה נראה ככה תראה שחר לפעמים נדמה שאתה רושם סתם שטויות העיקר לרשום אתה באמת מאמין שארמין יסדר איזהשהו מצעד של 2004 הרי אין פה פרסים או משהו כזה או איזה תואר נחשק או משהו כזה זה בסך הכול תוכנית של ארמין ואן ביורן וזה שזה פופולרי כל כך מה לעשות זה לא רדיו ראמאלה והתוכנית של ארמין היא די מבוקשת שום דבר פה לא מבוים הכול לפי הבחירה של המאזינים !!! באמת אתם מזכירים לי מערכת בחירות של המדינה שלנו שמישהו מפסיד אז הוא אומר שזה היה מבויים מראש חח חאלס מה לעשות אי אפשר לרצות את רצון כולם אולי אתה לא מסכים עם חלק מהמצעד או עם כולו , אני לעומת זאת לא מסכים עם המקום ה19 ועוד שני מקומות אבל זאת דעתי אבל המון אנשים מכול העולם חושבים אחרת אבל לא נדמה לי שמישהו בכלל חושב שארמין ישב חילק אחוזים חילק בוחרים חישב הכפיל כפול 2 ועשה שיעור בחשבון זה לא רדיו פירטי אחי |
אךךך איתי יש לך טעם יש לך
אני חושב שאין מה להתווכח יש אנשים ש
Nooe
עשה להם את זה,יש כאלה שחשבו שהוא על הפנים
אני לא אהבתי אותו..
ואני גם לא יכול לבחור את טראק השנה
אבל אם כן הייתי במצב של בחירה לדעתי
Yimania
היה נבחר ...בגלל הפקה ואווירה שלא נראתה כמוהה הרבה זמן
והמון המון טראקים חסרים בטופ ואין מה לעשות זאת הבחירה זה מה יש
חסר בטופ את אדון ריקו ואת ואדים ועוד ועוד
זהו לכל אחד יש חופשיות לבחור מה שהוא רוצה וזה מה שנעשה...

אז הטופ של ארמין לא טוב...תמיד אתם יכולים לעשות את הטופ שלכם חח
| quote: |
| Originally posted by Shahar עם כל הכבוד ראינו אנשים יותר מכובדים מארמין מזייפים דברים יותר חשובים ממצעד 2004 אז תעשה טובה אף פעם אל תשלול ובקשר ל ID&T הם לא גוף שמפקח על המצעד בכלל זה עניינו של ארמין ואם הצצת בסקר פה ראית בדיוק כמה אנשים חושבים שהגיע לטראק לזכות וכמה לא |
| quote: |
| Originally posted by Star עזוב עזוב כל מה שיגידו לך אתה תגיד משהו אחר ID&T לא מפקח על המצעד אבל התוכנית שמשודרת שם לא משודרת ברדיו פירטי שיזייפו מצעד ויעשו לעצמם בושות תבין גם שתוכנית כזאת לא צריכה לזייף מצעד אבל כנראה שיהיה לך משהו אחר להגיד ואולי תביא לי כמה דברים שזוייפו אולי אני ישתכנע ואם כל הכבוד אני לא ממש מאמץ את הדעה של מה שנאמר פה כי שהקטע יצא לאור רובם נגנבו ממנו ואהבו אותו זה שבמשך הזמן הם משנים דעה לא בעייה שלי אבל בכל מקרה צטט כמה דברים שזוייפו |
| quote: |
| Originally posted by Star עזוב עזוב כל מה שיגידו לך אתה תגיד משהו אחר ID&T לא מפקח על המצעד אבל התוכנית שמשודרת שם לא משודרת ברדיו פירטי שיזייפו מצעד ויעשו לעצמם בושות תבין גם שתוכנית כזאת לא צריכה לזייף מצעד אבל כנראה שיהיה לך משהו אחר להגיד ואולי תביא לי כמה דברים שזוייפו אולי אני ישתכנע ואם כל הכבוד אני לא ממש מאמץ את הדעה של מה שנאמר פה כי שהקטע יצא לאור רובם נגנבו ממנו ואהבו אותו זה שבמשך הזמן הם משנים דעה לא בעייה שלי אבל בכל מקרה צטט כמה דברים שזוייפו |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אולי נגנבו ממנו (לא יודע מי נגנב בכלל) אבל ששמעו את וויטרום פעם ראשונה תהיה בטוח שהתלהבו יותר ואפילו כששמעו את inruder או את reflekt - need to feel loved (thrillseekers mix) ויש עוד מלא אז מוזר שדווקא הטראק הזה נבחר ובחייייייים אל תשלול אפשרויות ראית גם בממשלה מה היה עם פרשת סיטי טאוור אתה לא יכול לדעת מה ארמין יכל להרוויח אם הוא היה מטה את המצעד לפה או לפה וזה שהוא אומר שהוא לא מרוצה מהמצעד זה תמיד יכול להיות כיסוי אז בלי לשלול סתם.. בכל זאת כל עוד אין הוכחה שהוא עשה את זה אין מה לעשות אבל פשוט אל תקבל את זה כאילו אם זה ארמין אז זה קדוש כולם עושים דברים מתחת לשולחן בשביל אנטרסים |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אם הייתי פותח עסק אתה הבן אדם האחרון שהייתי סומך עליו פראנויד חסר תקנה שחושב שכל העולם שהוא חי בו הוא שקר אתה זקוק לייעוץ פסיכולוגי ולא משנה מה תכתוב לי אתה פשוט זקוק לזה. נקודה איתי תאמת אני רואה תרשימה שרשמת ומה אני יגיד לך... נו טוב... לא מעט קטעים בינוניים מינוס שאהבתי למשך שבוע וזהו יש ברשימה ההיא.. דרך אגב מאיפה הבאת תרשימה..? לא חושב שזכור לי שכל הקטעים הנ"ל נוגנו אצל ארמין בסופו של דבר אם שכחת המצעד הזה אמור להיות מצעד של קטעי השנה כפי שנוגנו בא סטייט אוף טראנס במהלך 2004 לא יודע מאיפה הבאת תפלייפיסט התמוה הזה קשה לי להאמין שזאת רשימת קטעים שעלתה לך בראש בהקשר לטופ של 2004 כי יש שם לצד הרבה קטעים מעולים כמה קטעים שבאמת מתאימים למונח "רדודים" או "בינוניים" מקווה שזה לא פלייליסט מווינאמפ ושלפחות אתה מחזיק כמה מהיצירות הנאות הללו בצורה מטריאלית שלהם בביתך |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אם הייתי פותח עסק אתה הבן אדם האחרון שהייתי סומך עליו פראנויד חסר תקנה שחושב שכל העולם שהוא חי בו הוא שקר אתה זקוק לייעוץ פסיכולוגי ולא משנה מה תכתוב לי אתה פשוט זקוק לזה. נקודה |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אה בגלל שאנלא מוצץ לו ומקבל כל מה שהוא אומר קדוש אז אני טועה? ראית את ההצבעה של האנשים מהפורום זה מספיק כדי לשקף לך מה אנשים שבאמת אוהבים טראנס חושבים |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אנשים שבאמת אוהבים טראנס |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes כשתהיה אם עוד לא היתה או אין לך חברה שאתה באמת אוהב אתה תבוא לה כל שבוע ביציאה שתלכו לבית תמחוי כי יש שם אוכל סבבה לא פחות טוב ממסעדה יוקרתית וככה לא תצו פראיירים ותשלמו? המתנות שתביא לה יהיו דברים ישנים שהיו לך זרוקים בבית ובכל לא תשים עליה בשו תחום שקל בודד אחד? שקוף שאם זה המצב לא ניתן לקרוא לזה אהבה לבחורה היא... הבחורה ההיא היא המוזיקה ואהבה אמיתית זה לא משהו שכנראה יש פה אליה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.