TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ב-י-ז-י-ו-ן
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by yaman on Jan-03-2005 19:59:

2005 תיהיה שנה טובה מאוד

ארמין אמור לשחרר אלבוס כפול בסביבות מרץ


Posted by Segev on Jan-03-2005 23:25:

quote:
Originally posted by Shahar
טוב יובל יגאל זה אולי יכול לתת פרופורציות לטרד
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=233083


שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!


Posted by Hydroid on Jan-04-2005 00:34:

Filterheadz - Yimanya (Original Mix)
Perry O'Neil - Wave Force (Original Mix)
Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix)


לדעתי אלו היחידים שבכלל מגיע להם להיות מועמדים.....גם אותם לא הייתי לוקח לטראק השנה חחחח בכלל אני לא חושב שאפשר לבחור טראק השנה אף אחד לא שמע אפילו חצי ובאסוט לא ניגנו שליש מהקטעים הטובים שהיו בטראנס ובטח לא בפרוג ובטח לא בצ'יל ובטח לא בברייק ביט וכו'.....אני זבל אם אני לא מביא קטעים פי 10 על כל הטופ הזה שאפילו לא ניגנו באסוט זה הכל חארטה אני לא מבין אתם בכלל לוקחים קשה תדברים האלה.....

דרך אגב

no one on earth
שווה לתחת.....תאכלס אין כלום בקטע הזה! וכן הוא מאוד סתמי! על טראק כמו סהרה אי אפשר להגיד סתמי כי יש בו משהו מיוחד בטראק הזה אין כלום....

דרך אגב אחד הטראקים שבאמת הייתי מכניס להיות מועמד זה

Vadim Zhukov - Exit

ועוד משהו...

Envio - Time To Say Goodbye

ואם אני יתחיל לדבר פה על פרוג אז בכלל יש קטעים פרוג שמזיינים לכל הקטעים שנונגנו אי פעם באסוט תתחת.....קיצר הכל פה חארטה אחת גדולה דרך אגב אבי אמרת עם מספרים לא מתווכחים.....המספרים האלה שווים לתחת הכל חארטה מסחרי הטראק הזה לא שווה שקל אם הוא היה של איזה יוצר מעיראק אף אחד לא היה מסתכל עליו אז תעשה לי טובה.....


Posted by Shahar on Jan-04-2005 02:06:

quote:
Originally posted by Segev
שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!


אם כבר אתה מתווכח עם עובדות....
בפורום פה רוב האנשים זה אנשים שיודעים לשפוט טראק
לא אנשים כמו בפורום של 99 שבגלל שפלינר התחיל לנגן איזה טראק החליטו שהוא מקום ראשון
ככה שלדעתי מה שהצביעו בסקר פה זה מה שצריך לקחת
ולך תדע אולי ארמין באמת תיכנן את זה ככה
לך תדע מה הוא קיבל בתמורה או למה זה השתלם לו
ו..זה שסייטלייט שוחרר בשנה שעברה באינטרנט לא אומר שהוא שוחרר במציאות...
קיצור מזה חשוב...היה אפשרות לבחור בו וזה מה שמשנה


Posted by Star on Jan-04-2005 06:09:

quote:
Originally posted by Segev
שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!

אוייייי זה כבר מתחיל להרגיז
שגב מה הקשר הכול מתוכנן מראש מה הקשר אני לא מבין אתם כבר מתחילים להשמע ילדותיים שלקחו להם את הכתר
שום דבר לא מתוכנן מראש הכול נבחר על ידי הקהל העולמי
סך כול ההצבעות:3588
quote:
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix) [Anjunabeats]592


quote:
Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix) [Liquid Asset] 568


quote:
Tiesto - Adagio For Strings [Black Hole] 362


quote:
Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix) [Baroque] 279


וזה הולך ויורד אחוז ההצבעה
כמו שאתה רואה 592 אנשים מהעולם שהצביעו חושבים שהמקום הראשון אכן שווה את זה והאמת שאין הבדל גדול בין המקום הראשון למקום השני
אבל להגיד שזה מבוים מראש לתוכנית של ארמין אחי זאת יציאה ילדודית


Posted by Segev on Jan-04-2005 12:18:

אתה לא מבין אותי אחי אני לא אומר שזה מבויים אבל אני לא פוסל את האפשרות הזאת חוץ מזה שלפי דעתי
nooe
כן צריך ומגיע לו המקום הראשון


Posted by Shahar on Jan-04-2005 15:03:

רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!


Posted by Glenn-Holmes on Jan-04-2005 16:37:

quote:
Originally posted by Shahar
רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!


תגיד לי אתה מטומטם?
או שאתה מנסה לביים שאתה מטומטם?

נדפקתם לגמרי אהה???
רק שתדעו שהשבוע יש סט מיוחד של 2004 שארמין מוותר על תוכנית רגילה ועושה אותו כי הוא התרכזב מקטעים רבם וטובים ב-2004 שלא הצליחו להבחר למצעד

אתם חבורה של אנשים קטנים ופרנואידים אם אתם מאמינים שמישהו כמו ארמין צריך לזייף מצעד בשביל חבורה של בני 18 שיושבים כל היום מול המחשב ומחכים לקטע הטוב הבא שירד אליהם בחינם אין כסף למחשב

איזה אינטרס יש לארמין שקטע מסוים שלא חתום אצלו ולא נוצר על ידו יהיה מקום ראשון?!?! וגם אם כן הרעיון הזה של זיוף המצעד הוא כל כך מטומטם שאין לי איפלו מושג איך להגיב אליו

ולאדון איתי שטיינברג
הכל טוב ויפה
להתנשא ולקטול את תוכנית הטראנס המואזנת ביותר כיום בעולם ביוצר צעיר בדרך לאנשהו זה בדיוק לא הכיוון הנכון
אני יגיד משהו שאמרתי לא מעט לפני
ותשאל את אבי אם אני אוהב מוזיקה אמיתי או לא
ואתה מוזמן גם לשאול אותו אם יש לי מעט הבנה במוזיקה או לא
קטע השנה כפי שנבחר בתוכנית של ארמין
ריגש רבים כולל אותי ועד היום אני שומע אותו וזה עושה לי טוב
מהקטעים שגרמו לי כמעט לדמעות בעיניים כששמעתי אותו
ובכלל...אני כאחד העם שעדיין לא יצר שום דבר לא מרשה לעצמי לקטול יצירות של אמנים כל כך מוכשרים כמו גבריאל ודרזדן..גם כי אני אוהב כמעט כל דבר שלהם וגם כי כאשר יהיה משהו שאני לא יאהב אני עדיין יעריך אותם על כל משהם עשו עד אז...
מילא היה מדובר בקטע ירוד שמופק בצורה זוועתית אם סינטים מוכרים גנובים ונטייה ברורה למסחריות
אבל אף אחד מהדברים האלה לא קורה פה...
אז לקחת תדיעה שלך ולהפוך אותה למשהו אבסולוטי שבשמו אתה קוטל את הקטע ואת התוכנית של ארמין זה אולי אפילו מעבר למתנשא...

מעניין אותי מה תחשוב על התוכנית שלו אם וכאשר הוא ינגן קטע שלך...ואני לא חס וחלילה מטיל ספק ביושר שלך

חוץ מזה שיש אנשים שאוהבים גם פרוג
וגם אפליפטנג
וגם טק טראנס
וזה הדברים שארמין מנגן בעיקר
ומבין כל הדי גיים שדוגלים בעיקר בסגנונות האלה לטעמי ארמין הוא מספר אחת
(לא הדי גיי מספר אחת בכללי אלא הדי גיי מספר אחת שמשלב את הסגנונות הספציפיים האלה)

בוא לא נשכח שמהדי גיי מספר אחת באמת לדעתי כיום - מרקוס שולץ
ארמין מנגן את הקטעים הטובים ביותר שמרקוס מנגן
רק באיחור של בין חודש לאפילו שלושה חודשים לפעמים...
אבל עדיין...לפני שהקטעים האלה בדרך כלל יוצאים על ויניל בכלל


Posted by Star on Jan-04-2005 16:39:

quote:
Originally posted by Shahar
רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!


רגע מה אתה רציני שאתה רושם את זה ?
id&t

? נראה לך רדיו פירטי
כי לפי מה שאתה רושם זה נראה ככה
תראה שחר לפעמים נדמה שאתה רושם סתם שטויות העיקר לרשום
אתה באמת מאמין שארמין יסדר איזהשהו מצעד של 2004
הרי אין פה פרסים או משהו כזה או איזה תואר נחשק או משהו כזה
זה בסך הכול תוכנית של ארמין ואן ביורן וזה שזה פופולרי כל כך מה לעשות זה לא רדיו ראמאלה והתוכנית של ארמין היא די מבוקשת
שום דבר פה לא מבוים הכול לפי הבחירה של המאזינים !!!

באמת אתם מזכירים לי מערכת בחירות של המדינה שלנו שמישהו מפסיד אז הוא אומר שזה היה מבויים מראש חח
חאלס מה לעשות אי אפשר לרצות את רצון כולם אולי אתה לא מסכים עם חלק מהמצעד או עם כולו , אני לעומת זאת לא מסכים עם המקום ה19 ועוד שני מקומות אבל זאת דעתי
אבל המון אנשים מכול העולם חושבים אחרת
אבל לא נדמה לי שמישהו בכלל חושב שארמין ישב חילק אחוזים חילק בוחרים חישב הכפיל כפול 2 ועשה שיעור בחשבון
זה לא רדיו פירטי אחי


Posted by Star on Jan-04-2005 16:42:

אוייי כמה שאני אוהב לראות את ההודעות של אילן
חחח רשמנו ביחד יא דביל
אגב עם אמרת מרקוס וארמין השבוע ארמין יתארח אצל מרקוס לשעתיםם סולו
אגב תחבר לאי סי יש דיבור איתך


Posted by ronsh on Jan-04-2005 16:51:

אני מאוכזב מהטופ 20....
שנה שעברה היתה תוכנית סיכום שנה פי מיליון יותר טובה
והמוזיקה של השנה לא נפלה מהמוזיקה של שנה שעברה


Posted by Glenn-Holmes on Jan-04-2005 16:58:

quote:
Originally posted by ronsh
אני מאוכזב מהטופ 20....
שנה שעברה היתה תוכנית סיכום שנה פי מיליון יותר טובה
והמוזיקה של השנה לא נפלה מהמוזיקה של שנה שעברה


זכותך...
מעניין אותי לדעת איזה קטעים שגרמו לשנה הזאת להיות טובה כמו הקודמת היו חסרים לך במצעד הזה שגרם לא להיות פי מיליון פחות טוב משנה שעברה...


Posted by Hydroid on Jan-04-2005 18:48:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תגיד לי אתה מטומטם?
או שאתה מנסה לביים שאתה מטומטם?

נדפקתם לגמרי אהה???
רק שתדעו שהשבוע יש סט מיוחד של 2004 שארמין מוותר על תוכנית רגילה ועושה אותו כי הוא התרכזב מקטעים רבם וטובים ב-2004 שלא הצליחו להבחר למצעד

אתם חבורה של אנשים קטנים ופרנואידים אם אתם מאמינים שמישהו כמו ארמין צריך לזייף מצעד בשביל חבורה של בני 18 שיושבים כל היום מול המחשב ומחכים לקטע הטוב הבא שירד אליהם בחינם אין כסף למחשב

איזה אינטרס יש לארמין שקטע מסוים שלא חתום אצלו ולא נוצר על ידו יהיה מקום ראשון?!?! וגם אם כן הרעיון הזה של זיוף המצעד הוא כל כך מטומטם שאין לי איפלו מושג איך להגיב אליו

ולאדון איתי שטיינברג
הכל טוב ויפה
להתנשא ולקטול את תוכנית הטראנס המואזנת ביותר כיום בעולם ביוצר צעיר בדרך לאנשהו זה בדיוק לא הכיוון הנכון
אני יגיד משהו שאמרתי לא מעט לפני
ותשאל את אבי אם אני אוהב מוזיקה אמיתי או לא
ואתה מוזמן גם לשאול אותו אם יש לי מעט הבנה במוזיקה או לא
קטע השנה כפי שנבחר בתוכנית של ארמין
ריגש רבים כולל אותי ועד היום אני שומע אותו וזה עושה לי טוב
מהקטעים שגרמו לי כמעט לדמעות בעיניים כששמעתי אותו
ובכלל...אני כאחד העם שעדיין לא יצר שום דבר לא מרשה לעצמי לקטול יצירות של אמנים כל כך מוכשרים כמו גבריאל ודרזדן..גם כי אני אוהב כמעט כל דבר שלהם וגם כי כאשר יהיה משהו שאני לא יאהב אני עדיין יעריך אותם על כל משהם עשו עד אז...
מילא היה מדובר בקטע ירוד שמופק בצורה זוועתית אם סינטים מוכרים גנובים ונטייה ברורה למסחריות
אבל אף אחד מהדברים האלה לא קורה פה...
אז לקחת תדיעה שלך ולהפוך אותה למשהו אבסולוטי שבשמו אתה קוטל את הקטע ואת התוכנית של ארמין זה אולי אפילו מעבר למתנשא...

מעניין אותי מה תחשוב על התוכנית שלו אם וכאשר הוא ינגן קטע שלך...ואני לא חס וחלילה מטיל ספק ביושר שלך

חוץ מזה שיש אנשים שאוהבים גם פרוג
וגם אפליפטנג
וגם טק טראנס
וזה הדברים שארמין מנגן בעיקר
ומבין כל הדי גיים שדוגלים בעיקר בסגנונות האלה לטעמי ארמין הוא מספר אחת
(לא הדי גיי מספר אחת בכללי אלא הדי גיי מספר אחת שמשלב את הסגנונות הספציפיים האלה)

בוא לא נשכח שמהדי גיי מספר אחת באמת לדעתי כיום - מרקוס שולץ
ארמין מנגן את הקטעים הטובים ביותר שמרקוס מנגן
רק באיחור של בין חודש לאפילו שלושה חודשים לפעמים...
אבל עדיין...לפני שהקטעים האלה בדרך כלל יוצאים על ויניל בכלל


אחי אני לא יודע למה אתה ישר תוקף לפני שאתה מבין בכלל מה כתבתי חחחחחח אתה כזה מצחיק אני קטלתי את אסוט???? זה התוכנית שאני הכי אוהב ואתה אומר שאני קוטל אותה??? אני קטלתי את ארמין??? אני אמרתי שהטופ הזה שווה לתחת! זה לא קשור לארמין או לאסוט זה קשר למאזינים......כל הרשימה הזאת כמעט מסחרית תחת סבבה??

עכשיו מתנשא חחחח אני מתנשא?? אני אמרתי משהו על גבריאל אנד דרסדן??? אתה מכליל אחושרמוטה!!!!!!!! אני אמרתי הקטע הזה חרא! הוא חרא! אתה לא מבין שאין שום דבר מיוחד בקטע הזה????? הפקה טובה זה כל מה שיש פה ואני אומר שאם זה היה יוצר מעיראק אף אחד לא מקשיב לזה אני גם שם על כסף.....
ובוא אני יגיד לך עוד משוה אתה אומר שאני לא יכול לקטול את גבריאל אנד דרסדן??? שאסור לי להעביר עליהם ביקורת??? למה מי הם בכלל??? אני יכול לקטול גם את טיאסטו! חבריקו פה זה מוזיקה אין אחד מעל השני! לא משנה אם גבריאל אנד דרסדן יוצרים מאתתים שנה ועשו את

atrc

שהיה להיט מטורף עדיין זה לא עושה אותם מעליי או מעליך....אני יכול לתת ביקורות על מי שאני רוצה גם אתה יכול כי מוזיקה נועדה לקהל הרחב אני יכול להביע דעה כמו שאתה יכול להביע דעה.....אז אל תגיד לי איך אני מרשה לעצמי לדבר עליהם.....

ובוא אני יציין עוד דבר אחד קטן! ארמין זה הדיג'יי האהוב עליי אז תפסיק להכניס לי מילים לפה כי זה הדבר שהכי מעצבן תעהל שנייה למעלה קרא מה שכתבתי ואז תגיד לי אם יש קשר בין היציאה הזאת שהבאת עליי למה שאני כתבתי אוקיי??


Posted by Glenn-Holmes on Jan-04-2005 18:59:

quote:
Originally posted by UltraWave
אחי אני לא יודע למה אתה ישר תוקף לפני שאתה מבין בכלל מה כתבתי חחחחחח אתה כזה מצחיק אני קטלתי את אסוט???? זה התוכנית שאני הכי אוהב ואתה אומר שאני קוטל אותה??? אני קטלתי את ארמין??? אני אמרתי שהטופ הזה שווה לתחת! זה לא קשור לארמין או לאסוט זה קשר למאזינים......כל הרשימה הזאת כמעט מסחרית תחת סבבה??

עכשיו מתנשא חחחח אני מתנשא?? אני אמרתי משהו על גבריאל אנד דרסדן??? אתה מכליל אחושרמוטה!!!!!!!! אני אמרתי הקטע הזה חרא! הוא חרא! אתה לא מבין שאין שום דבר מיוחד בקטע הזה????? הפקה טובה זה כל מה שיש פה ואני אומר שאם זה היה יוצר מעיראק אף אחד לא מקשיב לזה אני גם שם על כסף.....
ובוא אני יגיד לך עוד משוה אתה אומר שאני לא יכול לקטול את גבריאל אנד דרסדן??? שאסור לי להעביר עליהם ביקורת??? למה מי הם בכלל??? אני יכול לקטול גם את טיאסטו! חבריקו פה זה מוזיקה אין אחד מעל השני! לא משנה אם גבריאל אנד דרסדן יוצרים מאתתים שנה ועשו את

atrc

שהיה להיט מטורף עדיין זה לא עושה אותם מעליי או מעליך....אני יכול לתת ביקורות על מי שאני רוצה גם אתה יכול כי מוזיקה נועדה לקהל הרחב אני יכול להביע דעה כמו שאתה יכול להביע דעה.....אז אל תגיד לי איך אני מרשה לעצמי לדבר עליהם.....

ובוא אני יציין עוד דבר אחד קטן! ארמין זה הדיג'יי האהוב עליי אז תפסיק להכניס לי מילים לפה כי זה הדבר שהכי מעצבן תעהל שנייה למעלה קרא מה שכתבתי ואז תגיד לי אם יש קשר בין היציאה הזאת שהבאת עליי למה שאני כתבתי אוקיי??


לא יודע אחי
3 קטעים מתוך 20 בלבד שאתה מסכים איתם זה לא רק בעיה עם הבחירה זה מצביע על בעיה עם התוכנית גם כי ארמין התמיד לנגן את הקטעים האלה יחסית למרות שהוא בהחלט לא נותן לקטע להחרש בתוכנית שלו...



quote:
Originally posted by UltraWave
לדעתי אלו היחידים שבכלל מגיע להם להיות מועמדים.....גם אותם לא הייתי לוקח לטראק השנה חחחח בכלל אני לא חושב שאפשר לבחור טראק השנה אף אחד לא שמע אפילו חצי ובאסוט לא ניגנו שליש מהקטעים הטובים שהיו בטראנס ובטח לא בפרוג ובטח לא בצ'יל ובטח לא בברייק ביט וכו'.....אני זבל אם אני לא מביא קטעים פי 10 על כל הטופ הזה שאפילו לא ניגנו באסוט זה הכל חארטה אני לא מבין אתם בכלל לוקחים קשה תדברים האלה.....



quote:
Originally posted by UltraWave
ואם אני יתחיל לדבר פה על פרוג אז בכלל יש קטעים פרוג שמזיינים לכל הקטעים שנונגנו אי פעם באסוט תתחת.....


זה שתי ציטוטים שלך שהם לא קטילות של בחירת הצופים אלה קטילות ישירות על בחירת טראקים באסוט
אם זאת התוכנית שאתה הכי אוהב וזה משאתה חושב על משמנוגן בה אז אתה בבעיה....כי אתה פשוט לא מוצא תתוכנית שתהנה ממנה הכי הרבה...

ויש לך זכות לקטול את משאתה רוצה
אבל מה אם אני יגיד לך כשאני יתחיל ליצור ואני כבר יהיה ברמה מסוימת
אני יסייג את הקטילות המסוימות שלי
אחי תגיד משתגיד הקטע הזה בשמיעות הראשונות שלי היו לי דמעות בעיניים
אתה רוצה להגיד לי איזה טראק גרם לך תחושה כזאת?
אתה רוצה להגיד שעוצמת הרגש שהרגשתי בשעוברת דרך הרמקולים עמוק לתוך הנשמה שלי דרך הקטע הזה היא סתמית?!?! זאת השקפה מאוד מאוד מעוותת...


Posted by Hydroid on Jan-04-2005 19:39:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא יודע אחי
3 קטעים מתוך 20 בלבד שאתה מסכים איתם זה לא רק בעיה עם הבחירה זה מצביע על בעיה עם התוכנית גם כי ארמין התמיד לנגן את הקטעים האלה יחסית למרות שהוא בהחלט לא נותן לקטע להחרש בתוכנית שלו...








זה שתי ציטוטים שלך שהם לא קטילות של בחירת הצופים אלה קטילות ישירות על בחירת טראקים באסוט
אם זאת התוכנית שאתה הכי אוהב וזה משאתה חושב על משמנוגן בה אז אתה בבעיה....כי אתה פשוט לא מוצא תתוכנית שתהנה ממנה הכי הרבה...

ויש לך זכות לקטול את משאתה רוצה
אבל מה אם אני יגיד לך כשאני יתחיל ליצור ואני כבר יהיה ברמה מסוימת
אני יסייג את הקטילות המסוימות שלי
אחי תגיד משתגיד הקטע הזה בשמיעות הראשונות שלי היו לי דמעות בעיניים
אתה רוצה להגיד לי איזה טראק גרם לך תחושה כזאת?
אתה רוצה להגיד שעוצמת הרגש שהרגשתי בשעוברת דרך הרמקולים עמוק לתוך הנשמה שלי דרך הקטע הזה היא סתמית?!?! זאת השקפה מאוד מאוד מעוותת...


אתה בכלל לא קולט תעניין פה....לא אמרתי שיש לי בעייה עם הטראקים האלה כל הטראקים שהוא שם בטופ אהבתי! אבל אחי זה טופ של ה20 קטעים הטובים של השנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל קטע צריך להיות קטע באמת משהו ויש שם המון שיט תמבין???? 20 קטעים של השנה זה אמורים להיות קטעים כמו

system f - out of the blue

משהו כזה רק מודרני של היום.....משהו שלא תשכח בחיים!!!!! ושמו שם המון חארטה יעני סבבה קטעים לא רעים אפילו יפים חלקם אוקי??? אבל עדיין לא קטעי שנה מצטער......


ומה שאמרתי זה שבאסוט לא מנגנים את כל הסגנונות ולדעתי אתה לא יכול לעשות קטע השנה מתוך שניים שלושה סגנונות.....יעני זה חארטה תמבין??? אני נהנה מהתוכנית בטירוף פשוט מצטער קטעי השנה זה צריך להיות מהכל מכל סגנון.....וזה גם למה אמרתי שאי אפשר לבחור 20 אתה יודע מה?? גם אי אפשר לבחור 20 בטראנס זה פשוט לא עובד ככה לדעתי ובגלל זה כל העניין הזה של הטופ זה חרא עכשיו תמבין אותי??? כן אחי הטראק הזה לא הזיז לי כלום הוא פשוט לא מיוחד מספיק.....

F massif - Somebody (ferry corsten remix)
vadim zhukov - exit
envio - time to say goodbye
active sight - take the day as it comes
starkid - crayons (Leamma & Moor Remix)
fractal structure - lost sequence (original mix)
Double v - Moscow morning
Girl Nobody - Cages (Lemon8 remix)
Brian_Eno-An_Ending_(Ascent)__Leama_And_Moor_Remix
Estuera-Tales_From_The_South
Audioholics-External_Key
Mark Otten-Tranquility (Markus Schulz Remix)
Probspot-Foreplay
Rico Soarez - TV Dinner
Rio Addicts - CrossRoads (Original Mix)
Endre - I Kill For You (Original Mix)
Recluse_-_Isle_Dauphine (Probspot_Remix)
Recluse_-_Isle_Dauphine (Original Mix)
Marris - Egarnical
Marco v - Automanual
True Form - Forbidden Colours
Vadim Zhukov - Silver Star
Lightscape - Inner Warmth (Original Mix)
whirpool - under the sun (SolarStone Remix)
Filo & Peri - I95
Empire State - Niagara
Kobbe & Austin Leeds - Daze
Primer - Everlast
Space Manoeuvres - Stage One (Leama & Moor remix)
ronski_speed-e.o.s__club_mix
ronski_speed-e.o.s__(perry oneil remix)
Rusch & Murray - Promise (Ronski Speed Remix)
outback-state_of_emergency__draft_2_design_mix
Endre-Kallocain (Robert Nickson Remix)
BT - Force of Gravity (Ferry Corsten Remix)
Bobina - Russian Dream (Passiva Remix)
avanto-the_flute__mike_shiver_remix


אלו טראקים שלדעתי הם לפחות משתווים למה שהיה סטופ וזה כלום אחי זה מה שהיה עכשיו ככה על ידי! יש עוד מלא! כל הטראקים של תחיל 2004 איפה הם??? סתכל על הטופ כמעט כל הטראקים האחרונים של 2004!!!! איזה טופ זה????

גם כל אלו לדעתי לא מגיע להם....אני רק מראה לך כמה דברים טובים לא היה פה.....
כמו שאמרתי קוםד את השלושה שציינתי ואתה יודע מה אולי

tilt - the world does'nt know

יעני 4 טראקים שהייתי מכניס לאיזה טופ אבל גם לא טופ 20.....זה יותר מידי קשה אפילו בלתי אפשרי לעשו טופ 20 של השנה....

אם זה היה רק של טראנס אז וויטרום היה צריך להיות ראשון לדעתי....זה הדבר היחיד שאני יכול להגיד חחח


Posted by Shahar on Jan-05-2005 00:52:

quote:
Originally posted by Star
רגע מה אתה רציני שאתה רושם את זה ?
id&t

? נראה לך רדיו פירטי
כי לפי מה שאתה רושם זה נראה ככה
תראה שחר לפעמים נדמה שאתה רושם סתם שטויות העיקר לרשום
אתה באמת מאמין שארמין יסדר איזהשהו מצעד של 2004
הרי אין פה פרסים או משהו כזה או איזה תואר נחשק או משהו כזה
זה בסך הכול תוכנית של ארמין ואן ביורן וזה שזה פופולרי כל כך מה לעשות זה לא רדיו ראמאלה והתוכנית של ארמין היא די מבוקשת
שום דבר פה לא מבוים הכול לפי הבחירה של המאזינים !!!

באמת אתם מזכירים לי מערכת בחירות של המדינה שלנו שמישהו מפסיד אז הוא אומר שזה היה מבויים מראש חח
חאלס מה לעשות אי אפשר לרצות את רצון כולם אולי אתה לא מסכים עם חלק מהמצעד או עם כולו , אני לעומת זאת לא מסכים עם המקום ה19 ועוד שני מקומות אבל זאת דעתי
אבל המון אנשים מכול העולם חושבים אחרת
אבל לא נדמה לי שמישהו בכלל חושב שארמין ישב חילק אחוזים חילק בוחרים חישב הכפיל כפול 2 ועשה שיעור בחשבון
זה לא רדיו פירטי אחי


עם כל הכבוד ראינו אנשים יותר מכובדים מארמין מזייפים דברים יותר חשובים ממצעד 2004
אז תעשה טובה
אף פעם אל תשלול
ובקשר ל
ID&T
הם לא גוף שמפקח על המצעד בכלל
זה עניינו של ארמין
ואם הצצת בסקר פה ראית בדיוק כמה אנשים חושבים שהגיע לטראק לזכות וכמה לא


Posted by Airotika on Jan-05-2005 04:19:

אךךך איתי יש לך טעם יש לך
אני חושב שאין מה להתווכח יש אנשים ש
Nooe
עשה להם את זה,יש כאלה שחשבו שהוא על הפנים
אני לא אהבתי אותו..
ואני גם לא יכול לבחור את טראק השנה
אבל אם כן הייתי במצב של בחירה לדעתי
Yimania
היה נבחר ...בגלל הפקה ואווירה שלא נראתה כמוהה הרבה זמן
והמון המון טראקים חסרים בטופ ואין מה לעשות זאת הבחירה זה מה יש
חסר בטופ את אדון ריקו ואת ואדים ועוד ועוד

זהו לכל אחד יש חופשיות לבחור מה שהוא רוצה וזה מה שנעשה...

אז הטופ של ארמין לא טוב...תמיד אתם יכולים לעשות את הטופ שלכם חח


Posted by Star on Jan-05-2005 04:59:

quote:
Originally posted by Shahar
עם כל הכבוד ראינו אנשים יותר מכובדים מארמין מזייפים דברים יותר חשובים ממצעד 2004
אז תעשה טובה
אף פעם אל תשלול
ובקשר ל
ID&T
הם לא גוף שמפקח על המצעד בכלל
זה עניינו של ארמין
ואם הצצת בסקר פה ראית בדיוק כמה אנשים חושבים שהגיע לטראק לזכות וכמה לא

עזוב עזוב כל מה שיגידו לך אתה תגיד משהו אחר

ID&T

לא מפקח על המצעד אבל התוכנית שמשודרת שם לא משודרת ברדיו פירטי שיזייפו מצעד ויעשו לעצמם בושות
תבין גם שתוכנית כזאת לא צריכה לזייף מצעד
אבל כנראה שיהיה לך משהו אחר להגיד

ואולי תביא לי כמה דברים שזוייפו אולי אני ישתכנע
ואם כל הכבוד אני לא ממש מאמץ את הדעה של מה שנאמר פה כי שהקטע יצא לאור רובם נגנבו ממנו ואהבו אותו
זה שבמשך הזמן הם משנים דעה
לא בעייה שלי
אבל בכל מקרה צטט כמה דברים שזוייפו


Posted by Hydroid on Jan-05-2005 12:21:

quote:
Originally posted by Star
עזוב עזוב כל מה שיגידו לך אתה תגיד משהו אחר

ID&T

לא מפקח על המצעד אבל התוכנית שמשודרת שם לא משודרת ברדיו פירטי שיזייפו מצעד ויעשו לעצמם בושות
תבין גם שתוכנית כזאת לא צריכה לזייף מצעד
אבל כנראה שיהיה לך משהו אחר להגיד

ואולי תביא לי כמה דברים שזוייפו אולי אני ישתכנע
ואם כל הכבוד אני לא ממש מאמץ את הדעה של מה שנאמר פה כי שהקטע יצא לאור רובם נגנבו ממנו ואהבו אותו
זה שבמשך הזמן הם משנים דעה
לא בעייה שלי
אבל בכל מקרה צטט כמה דברים שזוייפו


אף אחד לא זייף פה כלום זה בחירת הקהל לא מתלונן על זה ואין מה להתלונן על התוכנית ובטח שלא על ארמין אבל תראו מה ארמין אמר שהוא שיש המון טראקים שלא נבחרו והם מתחילת שנה והוא יעשה תוכנית מיוחדת....זה בנאדם שמבין מוזיקה! תאכלס ארמין בעצמו חושב שהטופ הזה שווה לתחת.....

רוב הדברים שנבחרו פה זה דברים שהיו מסחריים נקודה!


Posted by Shahar on Jan-05-2005 12:32:

quote:
Originally posted by Star
עזוב עזוב כל מה שיגידו לך אתה תגיד משהו אחר

ID&T

לא מפקח על המצעד אבל התוכנית שמשודרת שם לא משודרת ברדיו פירטי שיזייפו מצעד ויעשו לעצמם בושות
תבין גם שתוכנית כזאת לא צריכה לזייף מצעד
אבל כנראה שיהיה לך משהו אחר להגיד

ואולי תביא לי כמה דברים שזוייפו אולי אני ישתכנע
ואם כל הכבוד אני לא ממש מאמץ את הדעה של מה שנאמר פה כי שהקטע יצא לאור רובם נגנבו ממנו ואהבו אותו
זה שבמשך הזמן הם משנים דעה
לא בעייה שלי
אבל בכל מקרה צטט כמה דברים שזוייפו



אולי נגנבו ממנו
(לא יודע מי נגנב בכלל)
אבל ששמעו את וויטרום פעם ראשונה תהיה בטוח שהתלהבו יותר
ואפילו כששמעו את
inruder
או את
reflekt - need to feel loved (thrillseekers mix)
ויש עוד מלא
אז מוזר שדווקא הטראק הזה נבחר
ובחייייייים אל תשלול אפשרויות
ראית גם בממשלה מה היה עם פרשת סיטי טאוור
אתה לא יכול לדעת מה ארמין יכל להרוויח אם הוא היה מטה את המצעד לפה או לפה
וזה שהוא אומר שהוא לא מרוצה מהמצעד זה תמיד יכול להיות כיסוי
אז בלי לשלול סתם..
בכל זאת כל עוד אין הוכחה שהוא עשה את זה אין מה לעשות
אבל פשוט אל תקבל את זה כאילו אם זה ארמין אז זה קדוש
כולם עושים דברים מתחת לשולחן בשביל אנטרסים


Posted by Glenn-Holmes on Jan-05-2005 21:42:

quote:
Originally posted by Shahar
אולי נגנבו ממנו
(לא יודע מי נגנב בכלל)
אבל ששמעו את וויטרום פעם ראשונה תהיה בטוח שהתלהבו יותר
ואפילו כששמעו את
inruder
או את
reflekt - need to feel loved (thrillseekers mix)
ויש עוד מלא
אז מוזר שדווקא הטראק הזה נבחר
ובחייייייים אל תשלול אפשרויות
ראית גם בממשלה מה היה עם פרשת סיטי טאוור
אתה לא יכול לדעת מה ארמין יכל להרוויח אם הוא היה מטה את המצעד לפה או לפה
וזה שהוא אומר שהוא לא מרוצה מהמצעד זה תמיד יכול להיות כיסוי
אז בלי לשלול סתם..
בכל זאת כל עוד אין הוכחה שהוא עשה את זה אין מה לעשות
אבל פשוט אל תקבל את זה כאילו אם זה ארמין אז זה קדוש
כולם עושים דברים מתחת לשולחן בשביל אנטרסים



אם הייתי פותח עסק אתה הבן אדם האחרון שהייתי סומך עליו
פראנויד חסר תקנה שחושב שכל העולם שהוא חי בו הוא שקר
אתה זקוק לייעוץ פסיכולוגי
ולא משנה מה תכתוב לי
אתה פשוט זקוק לזה. נקודה


איתי
תאמת אני רואה תרשימה שרשמת ומה אני יגיד לך...
נו טוב...
לא מעט קטעים בינוניים מינוס שאהבתי למשך שבוע וזהו יש ברשימה ההיא..
דרך אגב
מאיפה הבאת תרשימה..?
לא חושב שזכור לי שכל הקטעים הנ"ל נוגנו אצל ארמין
בסופו של דבר אם שכחת המצעד הזה אמור להיות מצעד של קטעי השנה כפי שנוגנו בא סטייט אוף טראנס במהלך 2004

לא יודע מאיפה הבאת תפלייפיסט התמוה הזה קשה לי להאמין שזאת רשימת קטעים שעלתה לך בראש בהקשר לטופ של 2004 כי יש שם לצד הרבה קטעים מעולים כמה קטעים שבאמת מתאימים למונח "רדודים" או "בינוניים" מקווה שזה לא פלייליסט מווינאמפ ושלפחות אתה מחזיק כמה מהיצירות הנאות הללו בצורה מטריאלית שלהם בביתך


Posted by Hydroid on Jan-06-2005 00:19:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם הייתי פותח עסק אתה הבן אדם האחרון שהייתי סומך עליו
פראנויד חסר תקנה שחושב שכל העולם שהוא חי בו הוא שקר
אתה זקוק לייעוץ פסיכולוגי
ולא משנה מה תכתוב לי
אתה פשוט זקוק לזה. נקודה


איתי
תאמת אני רואה תרשימה שרשמת ומה אני יגיד לך...
נו טוב...
לא מעט קטעים בינוניים מינוס שאהבתי למשך שבוע וזהו יש ברשימה ההיא..
דרך אגב
מאיפה הבאת תרשימה..?
לא חושב שזכור לי שכל הקטעים הנ"ל נוגנו אצל ארמין
בסופו של דבר אם שכחת המצעד הזה אמור להיות מצעד של קטעי השנה כפי שנוגנו בא סטייט אוף טראנס במהלך 2004

לא יודע מאיפה הבאת תפלייפיסט התמוה הזה קשה לי להאמין שזאת רשימת קטעים שעלתה לך בראש בהקשר לטופ של 2004 כי יש שם לצד הרבה קטעים מעולים כמה קטעים שבאמת מתאימים למונח "רדודים" או "בינוניים" מקווה שזה לא פלייליסט מווינאמפ ושלפחות אתה מחזיק כמה מהיצירות הנאות הללו בצורה מטריאלית שלהם בביתך


לא אחי זו סתם רשימה של דברים שהיו לי בראש שפשוט לא פחות טובים לא אמרתי טופ פשוט לא פחות טובים זה מה אני מנסה להראות פה שהטופ הזה הוא בינוני מינוס אני יכול לזרוק מיליון קטעים לא פחות טובים.....דרך יש כמה שדווקא כן מתאימים לטופ


Posted by Shahar on Jan-06-2005 01:01:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם הייתי פותח עסק אתה הבן אדם האחרון שהייתי סומך עליו
פראנויד חסר תקנה שחושב שכל העולם שהוא חי בו הוא שקר
אתה זקוק לייעוץ פסיכולוגי
ולא משנה מה תכתוב לי
אתה פשוט זקוק לזה. נקודה


אה בגלל שאנלא מוצץ לו ומקבל כל מה שהוא אומר קדוש אז אני טועה?
ראית את ההצבעה של האנשים מהפורום
זה מספיק כדי לשקף לך מה אנשים שבאמת אוהבים טראנס חושבים


Posted by Glenn-Holmes on Jan-06-2005 03:47:

quote:
Originally posted by Shahar
אה בגלל שאנלא מוצץ לו ומקבל כל מה שהוא אומר קדוש אז אני טועה?
ראית את ההצבעה של האנשים מהפורום
זה מספיק כדי לשקף לך מה אנשים שבאמת אוהבים טראנס חושבים



איזה אנשים?

איפה ?

אני רוצה לראות תהצבעה הזאת

quote:
Originally posted by Shahar
אנשים שבאמת אוהבים טראנס

כשתהיה אם עוד לא היתה או אין לך חברה שאתה באמת אוהב אתה תבוא לה כל שבוע ביציאה שתלכו לבית תמחוי כי יש שם אוכל סבבה לא פחות טוב ממסעדה יוקרתית וככה לא תצו פראיירים ותשלמו?
המתנות שתביא לה יהיו דברים ישנים שהיו לך זרוקים בבית ובכל לא תשים עליה בשו תחום שקל בודד אחד? שקוף שאם זה המצב לא ניתן לקרוא לזה אהבה לבחורה היא...
הבחורה ההיא היא המוזיקה
ואהבה אמיתית זה לא משהו שכנראה יש פה אליה


Posted by Flotser on Jan-06-2005 08:28:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כשתהיה אם עוד לא היתה או אין לך חברה שאתה באמת אוהב אתה תבוא לה כל שבוע ביציאה שתלכו לבית תמחוי כי יש שם אוכל סבבה לא פחות טוב ממסעדה יוקרתית וככה לא תצו פראיירים ותשלמו?
המתנות שתביא לה יהיו דברים ישנים שהיו לך זרוקים בבית ובכל לא תשים עליה בשו תחום שקל בודד אחד? שקוף שאם זה המצב לא ניתן לקרוא לזה אהבה לבחורה היא...
הבחורה ההיא היא המוזיקה
ואהבה אמיתית זה לא משהו שכנראה יש פה אליה


אילן בבקשה תפסיק כבר לזיין את השכל ולהתנשא

אז הספקת לקנות כמה תקליטים, תהיה מרוצה עם זה בפנים, ותפסיק להרוס לאנשים אחרים.
זה נשמע מצחיק כי אפילו 10 תקליטים עדיין אין לך וכל הודעה שנייה שלך נשמעת כאילו יש לך חנות תקליטים בבית ואתה צדיק.

אתה בעצם אומר שעד לפני חודש, בכלל לא אהבת טראנס? הרי אני זוכר הפגישות שלנו כמה אהבת טראנס - אפילו שהכל היה צרוב אצלך. זה הרי כל כך לא קשור אחד לשני.

ונ.ב. אתה יודע אני אוהב אותך


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.