TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carl Cox & Friends 09-04-2005
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by tijs08 on Apr-09-2005 20:33:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik schijn toch opeens te gaan! Na vorig jaar wil ik het dit jaar niet missen! CU

Veel plezier iedereen die gaat! Hopen dat het weer zo'n goed feest word als vorig jaar, en niet een 'rotterdams' feest word zoals normaal in Ahoy!

Posted by MaGiKaL_MiKe on Apr-09-2005 23:10:

Ik luister net naar Dance Department en ik geloof dat ze nu dit feest uitzenden.
Fischerspooner - Just let it go nu en een mc (de bekende, ben zijn naam even kwijt) is het publiek aan het opzwepen.

Posted by MaGiK54 on Apr-09-2005 23:37:

quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
en een mc (de bekende, ben zijn naam even kwijt) is het publiek aan het opzwepen.

Cox is zelf aanet mc'en

Posted by MaGiK54 on Apr-09-2005 23:52:

Woooei vette shit dit

Posted by MaGiKaL_MiKe on Apr-10-2005 00:12:

Joris Voorn Live
En Ja Cox is zelf ook aan het MC-en maar eerder op de avond hoorde ik toch echt Stretch zijn stem.

Ik hoop dat alles hiervan opgenomen word!

Posted by jp on Apr-10-2005 02:40:

Het klinkt allemaal best funky. Ben benieuwd naar de sfeer aldaar

Posted by basvh on Apr-10-2005 07:29:

vet vet vet vet, wat een nacht!

sets waren echt super!!! verder top sfeer, vrouwelijk schooon was: Geen aggresiviteit meegemaakt of vecht partijen gezien. al liepen er wel veel rotterdamse asos rond maar sfeers was goed! iedereen vrolijk iedereen happy!

nu pitten

Posted by Muppy on Apr-10-2005 13:30:

Ik heb vannacht nog een stukje gehoord. Ik hoorde zowel mc Stretch als Coxie zelf mc'en.

Wat ook cool was was de afsluiter van michel de heij:galvanize! toen wilde ik toch wel weten hoe het daar was

Posted by Dj Lex on Apr-10-2005 17:10:

Top feestje weer! Gistermiddag besloten te gaan en zkr geen spijt van gehad. Carl Cox was weer funky as hell en zweepte de zaal lekker op. Joris Voorn was ook geweldig. Nog nooit wat van die gast gehoord, maar hij kan er wat van

Posted by snitz on Apr-10-2005 17:21:

quote:
Originally posted by basvh
vet vet vet vet, wat een nacht!

sets waren echt super!!! verder top sfeer, vrouwelijk schooon was: Geen aggresiviteit meegemaakt of vecht partijen gezien. al liepen er wel veel rotterdamse asos rond maar sfeers was goed! iedereen vrolijk iedereen happy!

nu pitten

jep was zeker mooi feesie. Vorig jaar naar mijn mening iets drukker maar het was wel iets anders als vorig jaar. Cyber bouwde lekker op en Joris Voorn was echt relax. En cox rocks the house:P

was weer leuk. Enkele fotos komen binnenkort

Posted by Tomaz on Apr-11-2005 01:19:

OMFG Dit feest was echt te bruut voor woorden! Heb niet stil gestaan! Zulk lekker geluid en zulke goede techno!

Na Johan Cyber en een uurtje Michel de Hey als opwarmers kwam Carl even openen. En hoe, volume vol omhoog, lekkere intro techno sounds en vol Blur - Song 2 (dikke techno remix uiteraard...) door de Ahoy. Op dat moment ging er weer een wereld voor me open.

Carl de hele avond met z'n mic ons entertainen! Na de live show van Joris, Carl door de mic: "Give it up for Joris Voorn! Iedereen juichen, Carl: "Don't go away!", en direct een plaat instarten: BAM BAM BAM! Werkelijk waar schitterend!

Tegen het einde van de avond stonden we helemaal vooraan te genieten van de battle tussen Carl en Michel de Hey. Zooo goed! Ik stond tussen allemaal negers daar, knallen die lui! Echt gezellig, supergoede sfeer. En stug 40 minuten uitlopen he! Hoe bedoel je toegift?! Tot 7.40 de Ahoy compleet op z'n kop! Amazing! Ruim 8 uur lang staan dansen en springen en juichen, heb er geen woorden voor.

Live performance van Joris Voorn
Umek & Valentino b2b
Harde remix van Need to feel loved
Chemical Brothers - Galvanise (met oerharde beat)

Tel bij dit alles een perfect gevulde Ahoy (niet té druk, maar gewoon lekker!), reteveel mooie vrouwen en de nodige hoeveelheid aan Bier op en ik kom tot de conclusie dat dit zeker niet m'n laatste techno feestje was, integendeel! Beste feestje in tijden (hoe vaak ik dat niet zeg tegenwoordig )

Ik ga genieten van m'n spierpijn, ben kapot! Lang geleden dat ik spierpijn had van 't dansen, maar dit is verdiend. Heerlijk!

Carl Cox, bedankt ouwe neger!

Posted by HiGH_NrG on Apr-11-2005 07:45:

Ik vond het juist laatst een domper op het feest toen Galvanize werd gedraaid... Tempo daalde ineens enorm...

Posted by basvh on Apr-11-2005 09:36:

quote:
Originally posted by Tomaz

Tegen het einde van de avond stonden we helemaal vooraan te genieten van de battle tussen Carl en Michel de Hey. Zooo goed! Ik stond tussen allemaal negers daar, knallen die lui! Echt gezellig, supergoede sfeer. En stug 40 minuten uitlopen he! Hoe bedoel je toegift?! Tot 7.40 de Ahoy compleet op z'n kop! Amazing! Ruim 8 uur lang staan dansen en springen en juichen, heb er geen woorden voor.

damn zijn ze tot 740 doorgegaan??

wij zijn rond 640 weggegaan om drukte voor te zijn. ach jah heb een top avond gehad!

Remix van need to feel loved was die van fuzzy hair, en die blur van tim deluxe.

Posted by basvh on Apr-11-2005 09:56:

wat ik nog vergeet te zeggen dat die cox toch een skills heeft man!

Constant het tempo hoog houde, en dan door op de cue knop van de cd-speler te rammen gewoon ritmes door andere tracks heen gooien. 3 draaitafels/cd-spelers tegelijk. Ziek ziek ziek

Posted by Muppy on Apr-11-2005 10:31:

die remix van blur's song 2 was idd echt vet ja!

Posted by snitz on Apr-11-2005 21:15:

quote:
wat ik nog vergeet te zeggen dat die cox toch een skills heeft man!

Constant het tempo hoog houde, en dan door op de cue knop van de cd-speler te rammen gewoon ritmes door andere tracks heen gooien. 3 draaitafels/cd-spelers tegelijk. Ziek ziek ziek

zeker te weten ziek jah. Cox @ Space Ibiza afgelopen zomer was dat zeer goed te zien toen we achter Cox stonden. Ik heb met open mond staan kijken

Posted by basvh on Apr-11-2005 21:23:

qua tempo en beukgehalte lag het in de ahoy toch stukkie hoger. coxy zelf stond ook heen en weer te jumpen! Cool om te zien.

Setjes heb ik nog niet helaas!

Posted by Gonzo on Apr-12-2005 01:42:

quote:

Setjes heb ik nog niet helaas!

Heb een linkje voor je

Posted by Tomaz on Apr-13-2005 12:18:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vond het juist laatst een domper op het feest toen Galvanize werd gedraaid... Tempo daalde ineens enorm...

Wat had Michel dan moeten doen volgens jou? Een snoeiharde plaat draaien vlak voor Carl de grand opening ging doen? Heerlijk juist dit, iedereen stond echt te juichen en ff te chillen in afwachting van Carl.

Posted by snitz on Apr-13-2005 17:28:

quote:
Wat had Michel dan moeten doen volgens jou? Een snoeiharde plaat draaien vlak voor Carl de grand opening ging doen? Heerlijk juist dit, iedereen stond echt te juichen en ff te chillen in afwachting van Carl.

Het was idd een onverwacht einde maar daarom is het ook wel weer een gaaf einde zeker wanneer Cox daarna opende met het volume vol open en een plaat waar je U tegen zegt.....

Posted by snitz on Apr-13-2005 17:28:

quote:

Het was idd een onverwacht einde maar daarom is het ook wel weer een gaaf einde zeker wanneer Cox daarna opende met het volume vol open en een plaat waar je U tegen zegt.....

Pages (3): « 1 2 [3]