TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carl Cox & Friends 09-04-2005
Pages (3): « 1 2 [3]
quote: |
Originally posted by Dj Lex Ik schijn toch opeens te gaan! Na vorig jaar wil ik het dit jaar niet missen! CU |
Ik luister net naar Dance Department en ik geloof dat ze nu dit feest uitzenden.
Fischerspooner - Just let it go nu en een mc (de bekende, ben zijn naam even kwijt) is het publiek aan het opzwepen.
Originally posted by MaGiKaL_MiKe en een mc (de bekende, ben zijn naam even kwijt) is het publiek aan het opzwepen. |
Woooei vette shit dit
Joris Voorn Live
En Ja Cox is zelf ook aan het MC-en maar eerder op de avond hoorde ik toch echt Stretch zijn stem.
Ik hoop dat alles hiervan opgenomen word!
Het klinkt allemaal best funky. Ben benieuwd naar de sfeer aldaar
vet vet vet vet, wat een nacht!
sets waren echt super!!! verder top sfeer, vrouwelijk schooon was: Geen aggresiviteit meegemaakt of vecht partijen gezien. al liepen er wel veel rotterdamse asos rond maar sfeers was goed! iedereen vrolijk iedereen happy!
nu pitten
Ik heb vannacht nog een stukje gehoord. Ik hoorde zowel mc Stretch als Coxie zelf mc'en.
Wat ook cool was was de afsluiter van michel de heij:galvanize! toen wilde ik toch wel weten hoe het daar was
Top feestje weer! Gistermiddag besloten te gaan en zkr geen spijt van gehad. Carl Cox was weer funky as hell en zweepte de zaal lekker op. Joris Voorn was ook geweldig. Nog nooit wat van die gast gehoord, maar hij kan er wat van
Originally posted by basvh vet vet vet vet, wat een nacht! sets waren echt super!!! verder top sfeer, vrouwelijk schooon was: ![]() nu pitten |
OMFG Dit feest was echt te bruut voor woorden! Heb niet stil gestaan! Zulk lekker geluid en zulke goede techno!
Na Johan Cyber en een uurtje Michel de Hey als opwarmers kwam Carl even openen. En hoe, volume vol omhoog, lekkere intro techno sounds en vol Blur - Song 2 (dikke techno remix uiteraard...) door de Ahoy. Op dat moment ging er weer een wereld voor me open.
Carl de hele avond met z'n mic ons entertainen! Na de live show van Joris, Carl door de mic: "Give it up for Joris Voorn! Iedereen juichen, Carl: "Don't go away!", en direct een plaat instarten: BAM BAM BAM! Werkelijk waar schitterend!
Tegen het einde van de avond stonden we helemaal vooraan te genieten van de battle tussen Carl en Michel de Hey. Zooo goed! Ik stond tussen allemaal negers daar, knallen die lui! Echt gezellig, supergoede sfeer. En stug 40 minuten uitlopen he! Hoe bedoel je toegift?! Tot 7.40 de Ahoy compleet op z'n kop! Amazing! Ruim 8 uur lang staan dansen en springen en juichen, heb er geen woorden voor.
Live performance van Joris Voorn
Umek & Valentino b2b
Harde remix van Need to feel loved
Chemical Brothers - Galvanise (met oerharde beat)
Tel bij dit alles een perfect gevulde Ahoy (niet té druk, maar gewoon lekker!), reteveel mooie vrouwen en de nodige hoeveelheid aan Bier op en ik kom tot de conclusie dat dit zeker niet m'n laatste techno feestje was, integendeel! Beste feestje in tijden (hoe vaak ik dat niet zeg tegenwoordig )
Ik ga genieten van m'n spierpijn, ben kapot! Lang geleden dat ik spierpijn had van 't dansen, maar dit is verdiend. Heerlijk!
Carl Cox, bedankt ouwe neger!
Ik vond het juist laatst een domper op het feest toen Galvanize werd gedraaid... Tempo daalde ineens enorm...
Originally posted by Tomaz Tegen het einde van de avond stonden we helemaal vooraan te genieten van de battle tussen Carl en Michel de Hey. Zooo goed! Ik stond tussen allemaal negers daar, knallen die lui! Echt gezellig, supergoede sfeer. En stug 40 minuten uitlopen he! Hoe bedoel je toegift?! Tot 7.40 de Ahoy compleet op z'n kop! Amazing! Ruim 8 uur lang staan dansen en springen en juichen, heb er geen woorden voor. |
wat ik nog vergeet te zeggen dat die cox toch een skills heeft man!
Constant het tempo hoog houde, en dan door op de cue knop van de cd-speler te rammen gewoon ritmes door andere tracks heen gooien. 3 draaitafels/cd-spelers tegelijk. Ziek ziek ziek
die remix van blur's song 2 was idd echt vet ja!
Originally posted by basvh wat ik nog vergeet te zeggen dat die cox toch een skills heeft man! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Constant het tempo hoog houde, en dan door op de cue knop van de cd-speler te rammen gewoon ritmes door andere tracks heen gooien. 3 draaitafels/cd-spelers tegelijk. Ziek ziek ziek |
qua tempo en beukgehalte lag het in de ahoy toch stukkie hoger. coxy zelf stond ook heen en weer te jumpen! Cool om te zien.
Setjes heb ik nog niet helaas!
Originally posted by basvh Setjes heb ik nog niet helaas! |
Originally posted by HiGH_NrG Ik vond het juist laatst een domper op het feest toen Galvanize werd gedraaid... Tempo daalde ineens enorm... |
Originally posted by Tomaz Wat had Michel dan moeten doen volgens jou? Een snoeiharde plaat draaien vlak voor Carl de grand opening ging doen? Heerlijk juist dit, iedereen stond echt te juichen en ff te chillen in afwachting van Carl. |
Originally posted by Tomaz Wat had Michel dan moeten doen volgens jou? Een snoeiharde plaat draaien vlak voor Carl de grand opening ging doen? Heerlijk juist dit, iedereen stond echt te juichen en ff te chillen in afwachting van Carl. |