TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- någon som vill ha gmail ?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by fede on Mar-18-2005 05:53:

quote:
Originally posted by jofawe
min hotmail är en direkt direktion till min yahoomail
hatar hotmail över allt annat.. över ärtsoppa tillockmed!
2mb utrymme rymmer fan inte mer än 40 mail eller nått.


d går o fixa till 25 mb med ett litet trick..
kommer inte ihåg hur man gjorde, men jag har 25 mb hotmail iaf


Posted by Cloudburst on Mar-18-2005 09:56:

Jag har iaf typ 50 st invites..


Posted by dbl on Mar-18-2005 15:24:

jag har 49 nu efter att vizze fick en


Posted by jofawe on Mar-18-2005 15:36:

quote:
Originally posted by Cloudburst
Jag har iaf typ 50 st invites..


Hur ser man hur många invites man har?


Posted by Jeremy H on Mar-18-2005 17:57:

quote:
Originally posted by ShyTrance
d går o fixa till 25 mb med ett litet trick..
kommer inte ihåg hur man gjorde, men jag har 25 mb hotmail iaf

http://krudtting.dk/blog/archives/3...d-painless.html
Funkade kanon för min del Och nu är det uppgraderat till 250mb tom


Posted by jofawe on Mar-18-2005 18:14:

quote:
Originally posted by Jeremy H
http://krudtting.dk/blog/archives/3...d-painless.html
Funkade kanon för min del Och nu är det uppgraderat till 250mb tom



wow.. ibland måste man ju bara älska påskägg


Posted by Jeremy H on Mar-18-2005 18:25:

quote:
Originally posted by jofawe
wow.. ibland måste man ju bara älska påskägg

Påskägg o påskägg.. Amerikarna prioriteras som vanligt bara


Posted by Jeremy H on Mar-20-2005 20:33:

Jag har 49 invites kvar


Posted by dbl on Mar-20-2005 20:34:

quote:
Originally posted by jofawe
Hur ser man hur många invites man har?


det står vid stället där man skriver in invite adressen


Posted by dbl on Mar-25-2005 11:07:

hehe.. även fast jag har gett inbjudningar till en del så har jag 50st kvar.. ökar ju hela tiden typ.. haha


Posted by jofawe on Apr-02-2005 00:00:

You are currently using 0 MB (0%) of your 1673 MB.


1.6gb nu .. inte dåligt


Posted by Cloudburst on Apr-02-2005 01:14:

synd att man aldrig använder email längre förutom för att konfirmera registreringar på diverse ställen.


Posted by beaversweede on Apr-10-2005 11:04:

skicka gärna en invite till mig me!

[email protected]


Posted by jofawe on Apr-10-2005 11:34:

quote:
Originally posted by beaversweede
skicka gärna en invite till mig me!

[email protected]


vassegoood


Posted by beaversweede on Apr-10-2005 17:18:

vielen danke


Posted by beaversweede on Apr-16-2005 15:48:

Kan någon fixa en invite till följande adress??

[email protected]


Posted by SWE_TRANCE on Apr-16-2005 16:42:

quote:
Originally posted by beaversweede
Kan någon fixa en invite till följande adress??

[email protected]


done


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.