TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by MaGiK54 on Jan-22-2005 16:26:

quote:
Originally posted by Tom Lont

Ik heb er zin in

Zoals ik al zei, woensdag isset kaartje gekocht, dusssss ff doorzeiken bij de domme verkoper van de Frs.....

Posted by AirPole on Jan-22-2005 16:29:

Meestal hebben die lui echt geen reet verstand van de kaartjes die zij verkopen en de daarbijbehorende evenementen... Zucht..

Er zit nix anders op dan alle gegevens op te noemen, totdat het blondje achter de kassa zegt: 'Owja ik heb het al' (en dan ben je minstens 5 minuten verder )

Posted by Matthijs on Jan-22-2005 16:43:

Ik ging vanmiddag ook voor kaartjes kijken bij Ticketbox, maar die vent zei ook dat ze ze nog niet hadden....

Posted by Tom Lont on Jan-22-2005 17:23:

Ik heb slechte ervaringen met FRS, maar deze keer vond die gozer het in een keer, ze verkopen ze dus wel degelijk.

Posted by MaGiK54 on Jan-22-2005 17:37:

quote:
Originally posted by TranceZoner

Er zit nix anders op dan alle gegevens op te noemen, totdat het blondje achter de kassa zegt: 'Owja ik heb het al' (en dan ben je minstens 5 minuten verder )

Dit komt me zo bekend voor.....huh Ocean Diva is dat de artiest ???

Posted by moogwai on Jan-22-2005 18:50:

quote:
Originally posted by MaGiK54

"En wat is de locatie???"

Geen idee, ergens op water...

Posted by Tomaz on Jan-22-2005 21:13:

quote:
Originally posted by MaGiK54

hahaha, ja, die kerel dacht dat wij 't over de Ocean Diva's hadden :P

Posted by franzelare on Jan-23-2005 16:04:

hmm, kaartje, kan je dat eten?

Posted by kolkiewolkie on Jan-23-2005 16:07:

Als ik het even kan redden wil ik hier wel bijzijn eigenlijk!

Posted by franzelare on Jan-23-2005 16:09:

als de boot gaat varen moet ik lang blijven kolk

Posted by kolkiewolkie on Jan-23-2005 16:36:

quote:
Originally posted by franzelare
als de boot gaat varen moet ik lang blijven kolk

Da's vervelend als je oud word he ?

Posted by LegAcyofTrAnce on Jan-23-2005 16:54:

Als de cd pas in mei uitkomt.. ben ik erg benieuwd wat hij gaat draaien.. Iemand een idee?

Posted by HiGH_NrG on Jan-23-2005 16:59:

quote:
Originally posted by LegAcyofTrAnce
Als de cd pas in mei uitkomt.. ben ik erg benieuwd wat hij gaat draaien.. Iemand een idee?

Nou wat denk je zelf?

Posted by franzelare on Jan-23-2005 18:11:

quote:
Originally posted by LegAcyofTrAnce

ik denk speedcore en terror

Posted by LegAcyofTrAnce on Jan-23-2005 18:39:

ROLF!

Zo bedoel ik het toch niet^^

Posted by MaGiK54 on Jan-23-2005 20:02:

quote:
Originally posted by emma
March 14th shall see the release of Armin�s new double CD compilation �A State of Trance 2005�. We will be celebrating the release on March the 12th with the first ARMIN ONLY of this year onboard the largest event ship of Europe, the Ocean Diva in Amsterdam.

God kunnen mensen niet lezen ofzo....cd komt dus 14 maart uit ipv mei.....en het feest is twee dagen voor de release op 12 maart.....

Posted by Remy D on Jan-23-2005 20:04:

Ik hoop dat er veel natte vrouwen zijn net als vorig jaar april.

Posted by nz-fan on Jan-23-2005 21:00:

quote:
Originally posted by moogwai Originally posted by MaGiK54

"En wat is de locatie???"

Geen idee, ergens op water...

I had the same problem..... the next Freerecordshop I tried the stuff knew what I want, fast...... what a difference!!

Posted by Esrem on Jan-25-2005 16:56:

Moet je voor dat kaartje echt heel t land afreizen of kan iemand me zo vertellen in welke free recordshop er geen domme mensen werken, want in Amstelveen en Utrecht had ik dus geen succes. Ik ga die mensen echt aanklagen als die kaartjes straks uit zijn verkocht...

Posted by SnuggLe on Jan-25-2005 17:17:

quote:
Originally posted by Esrem
Moet je voor dat kaartje echt heel t land afreizen of kan iemand me zo vertellen in welke free recordshop er geen domme mensen werken, want in Amstelveen en Utrecht had ik dus geen succes. Ik ga die mensen echt aanklagen als die kaartjes straks uit zijn verkocht...

"Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden" is mij ooit eens geleerd. Gewoon blijven vragen denk ik, het duurt even, maar dan hebben ze het pas door (na 10x zoeken).

Posted by MaGiK54 on Jan-25-2005 17:36:

quote:

Uitvergroten en uitprinten en dan meenemen naar de Frs, wellicht dat ze het dan begrijpen :

Posted by nz-fan on Jan-25-2005 20:16:

Thumbs up

quote:

Try Den Bosch!

In Eindhoven at the shopping street they also didn�t know anything.... but maybe at the Heuvel Galerie they know it? ( I saw next day there�s another Freerecordsdhop )

Good luck!

cu

Posted by moogwai on Jan-25-2005 20:41:

quote:

Ze hebben bij de FRS zo'n agendaboekje liggen van de ticketbox, dus Armin Only moet in de lijst staan. Waarschijnlijk zijn die verkopers dus niet alleen dom maar ook blind

Posted by dj_spare on Jan-25-2005 21:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe
"Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden" is mij ooit eens geleerd. Gewoon blijven vragen denk ik, het duurt even, maar dan hebben ze het pas door (na 10x zoeken).

wat ze mij geleerd hebben...

"Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen"

Posted by jp on Jan-25-2005 21:36:

Nee, domme vragen zijn:

-Houden ze in een theefabriek koffiepauze?.
-Waarom geeft een antwoordapparaat nooit antwoord als ik iets vraag?.
-Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer gedraaid hebt?.
-Waarom worden er sigaretten verkocht in benzinestations terwijl het daar verboden is te roken?.
-Als je niet in je auto mag rijden als je gedronken hebt, waarom hebben bars, caf�s e.d. dan parkeerplaatsen?.
-Hoe gaat de bestuurder van een strooiwagen `s morgens naar zijn werk?.
-Waarom worden appartementen appartementen genoemd terwijl ze allemaal aan elkaar zitten?.-Als piepschuim wordt vervoerd, waarmee wordt dat dan verpakt?.
-Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?
-Als de zwarte doos van een vliegtuig niet kapot kan, waarom is het hele vliegtuig daar dan niet van gemaakt?
-Als een schizofreen met zelfmoord dreigt, spreken we dan van een gijzelingsactie?
-Is een volle harddisk zwaarder dan een lege?
-Wat doen weekdieren in het weekend?.
-Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
-Als zwemmen goed is voor de ontwikkeling van armen en benen, waarom hebben vissen dan geen armen en benen?
-Als maisolie van mais komt en olijfolie van olijven, hoe zit het dan met baby-olie?
-Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?
-Wat als je je twee keer half dood schrikt?
-Wat tellen schapen als ze willen slapen?
-Waarom loopt je neus, terwijl je voeten ruiken?
-Is er een ander woord voor synoniem?
-Wat doen militairen in een burgeroorlog?
-Als er niets blijft plakken aan Teflon, hoe wordt Teflon dan aan de pan vastgemaakt?
-Waarom worden voor ter dood veroordeelden in de VS steriele naalden gebruikt?
-Waarom zitten er in vliegtuigen zwemvesten en geen parachutes ?

Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »