TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Medische Thread
Pages (3): « 1 2 [3]
Wat me in deze thread toch echt wel opvalt is de wijsheidstanden. Mja das niet echt verwonderlijk, dokters zijn het er nu al over eens dat onze mond altijd maar kleiner en kleiner geworden is over de loop der jaren. Laatst nog ergens gelezen. Ze schatten zelfs dat binnen x aantal jaren we gewoon met minder tanden dan nu geboren worden (wijsheidstanden zullen bijvoorbeeld verdwijnen)
dat is bij men kameraad bijvoorbeeld nu al: die mist 8 tanden ofzoiets... Die had dus alle melktanden maar bij een stuk of 8 zat er gewoon geen 'gewone' tand onder

| quote: |
| Originally posted by Phortastic bij men kameraad bijvoorbeeld nu al: die mist 8 tanden ofzoiets... Die had dus alle melktanden maar bij een stuk of 8 zat er gewoon geen 'gewone' tand onder |
brrrr, had ik deze thread maar niet opgestart, wordt altijd slapjes als dit allemaal lees (wes!
)
| Originally posted by Kaidreas ow ja.. ik heb wel een keer iets meegemaakt. ![]() 2 jaar geleden met men verjaardag, stevig in de appeljenever gedoken met men vrienden. gevolg. eerst geeft da niks. tot dat ge u klop krijgt. ik was zo dronken als iets. ik ben uiteindelijk op de grond gaan liggen, en vanaf toen weet ik niet veel meer, buiten dat ze den ambulance hadden gebeld voor mij... |

| Originally posted by Lady_LizzY Enneuh, gister was t ook weer zo ver. Gevolg: vandaag ne goeie harde kater... maar ja, dat gaat wel over zeker? |
in mijn geval ist dan veel melk drinken en misschien een dafalgan of 2 en dan gewoon ja... v��l drinken (niet alcoholisch welteverstaan
) en als ik er dan klaar voor ben, wat eten en dan ist meestal in orde
good luck
Voor het slapengaan een liter water drinken helpt bij mij altijd tegen hoofdpijn de volgende dag, en ook m'n maag is dan merkelijk minder weerspannig...
| Originally posted by Lady_LizzY Meermaals meegemaakt, alleen het ambulance gedeelte niet (al een chance). Heb eens gewoon een hele nacht in de regen zitten overgeven omdat ik zo ziek was, ben daarna een hele week kunnen thuisblijven. M'n maag was echt wel slecht toen ![]() Enneuh, gister was t ook weer zo ver. Gevolg: vandaag ne goeie harde kater... maar ja, dat gaat wel over zeker? |

| Originally posted by Kaidreas hahahaha. kewl... een drinkzuster gevonden mja, aan mijn verhaal zat nog een genant stukje ook ![]() toen ik was gaan liggen was het zo erg geworden, dat er ineens wit schuim uit men mond kwam (zo begaaid was ik) en men vrienden maar lachen ![]() mja de kempen.. nooit enige manieren gehad hier |

^zou iemand anders da wel aankunnen?

rofl, schuim 
ooit al eens iemand op de keukentafel thuis gepist?
welja ik wel
zelfde avond was ik ook portefeuille en fiets kwijt en was ik met nen andere fiets thuisgekomen. Naar tschijnt ook serieus moeten kotsen en liggen rollen in men speeksel, ma da weet ik niemeer ze 
Nuja das al nen helen tijd geleden 
| Originally posted by djcresto ooit al eens iemand op de keukentafel thuis gepist? welja ik wel zelfde avond was ik ook portefeuille en fiets kwijt en was ik met nen andere fiets thuisgekomen. Naar tschijnt ook serieus moeten kotsen en liggen rollen in men speeksel, ma da weet ik niemeer ze ![]() Nuja das al nen helen tijd geleden |
| Originally posted by Xilver Note to self: Gert rijdt niet meer mee in mijnen auto... |
| Originally posted by djcresto kdrink nu niemeer eh, of toch maar is af en toe |
| Originally posted by djcresto kdrink nu niemeer eh, of toch maar is af en toe |
| Originally posted by Jasperovitsj Uw MSN-afbeelding maakt deze uitspraak nu net een tikkeltje minder geloofwaardig |
awel, de gert ging juist -hoffelijk als hij is- inschenken voor iemand =)
^ik vind het eerder overkomen als een:
"neje joenge dees is mijn fles pakt er zelf een."
^ Of iets in de trant van "Ziede die fles? Die slaag ik sebiet op uwe kop kapot als ge nu ni stopt met fotokes te trekken!" 
rofl
ey ey
als ge goe ziet is die fles nog vol
toen nog 
is trouwens de enige foto die er van mij gemaakt is die avond (oudjaar) Ik was zelf fotograaf :d
om het op zen Tigers te zeggen:
NEKKID pics or stfu
Hi there 
I'll reply in this thread for my first post in the belgium forum 
I've never had something broken
Never had any surgery intervention or anything else.
Hope it will keep up tho
(btw sorry but i'll have to spare you my horrible dutch)