TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Medische Thread
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Phortastic on Jan-15-2005 23:12:

Wat me in deze thread toch echt wel opvalt is de wijsheidstanden. Mja das niet echt verwonderlijk, dokters zijn het er nu al over eens dat onze mond altijd maar kleiner en kleiner geworden is over de loop der jaren. Laatst nog ergens gelezen. Ze schatten zelfs dat binnen x aantal jaren we gewoon met minder tanden dan nu geboren worden (wijsheidstanden zullen bijvoorbeeld verdwijnen)
dat is bij men kameraad bijvoorbeeld nu al: die mist 8 tanden ofzoiets... Die had dus alle melktanden maar bij een stuk of 8 zat er gewoon geen 'gewone' tand onder

Posted by Nyah on Jan-16-2005 00:11:

quote:
Originally posted by Phortastic
bij men kameraad bijvoorbeeld nu al: die mist 8 tanden ofzoiets... Die had dus alle melktanden maar bij een stuk of 8 zat er gewoon geen 'gewone' tand onder

dat had ik ook bij 1 tand, maar is eigenlijk wel goed geweest, omdat ik daardoor meer plaats had in mijn onderkaak -> gat van die missende tand is ook al enorm klein geworden, dankzij de wijsheidstanden. als ik dat aan de andere kant ook had gehad, had ik nu geen last van die eene knellende wijsheidstand

Posted by Gladius on Jan-16-2005 11:21:

brrrr, had ik deze thread maar niet opgestart, wordt altijd slapjes als dit allemaal lees (wes! )

Posted by Lady_LizzY on Jan-16-2005 15:57:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ow ja.. ik heb wel een keer iets meegemaakt.
2 jaar geleden met men verjaardag, stevig in de appeljenever gedoken met men vrienden. gevolg. eerst geeft da niks. tot dat ge u klop krijgt. ik was zo dronken als iets. ik ben uiteindelijk op de grond gaan liggen, en vanaf toen weet ik niet veel meer, buiten dat ze den ambulance hadden gebeld voor mij...

Meermaals meegemaakt, alleen het ambulance gedeelte niet (al een chance).
Heb eens gewoon een hele nacht in de regen zitten overgeven omdat ik zo ziek was, ben daarna een hele week kunnen thuisblijven. M'n maag was echt wel slecht toen
Enneuh, gister was t ook weer zo ver. Gevolg: vandaag ne goeie harde kater... maar ja, dat gaat wel over zeker?

Posted by Nyah on Jan-16-2005 16:02:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Enneuh, gister was t ook weer zo ver. Gevolg: vandaag ne goeie harde kater... maar ja, dat gaat wel over zeker?

tuurlijk gaat dat over in mijn geval ist dan veel melk drinken en misschien een dafalgan of 2 en dan gewoon ja... v��l drinken (niet alcoholisch welteverstaan ) en als ik er dan klaar voor ben, wat eten en dan ist meestal in orde good luck

Posted by Jasperovitsj on Jan-16-2005 18:50:

Voor het slapengaan een liter water drinken helpt bij mij altijd tegen hoofdpijn de volgende dag, en ook m'n maag is dan merkelijk minder weerspannig...

Posted by Kaidreas on Jan-16-2005 19:16:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Meermaals meegemaakt, alleen het ambulance gedeelte niet (al een chance).
Heb eens gewoon een hele nacht in de regen zitten overgeven omdat ik zo ziek was, ben daarna een hele week kunnen thuisblijven. M'n maag was echt wel slecht toen

hahahaha.
kewl... een drinkzuster gevonden
mja, aan mijn verhaal zat nog een genant stukje ook

toen ik was gaan liggen was het zo erg geworden, dat er ineens wit schuim uit men mond kwam (zo begaaid was ik) en men vrienden maar lachen
mja de kempen.. nooit enige manieren gehad hier

Posted by Xilver on Jan-16-2005 20:24:

quote:
Originally posted by Kaidreas
hahahaha.
kewl... een drinkzuster gevonden
mja, aan mijn verhaal zat nog een genant stukje ook

toen ik was gaan liggen was het zo erg geworden, dat er ineens wit schuim uit men mond kwam (zo begaaid was ik) en men vrienden maar lachen
mja de kempen.. nooit enige manieren gehad hier

joa da's woa

Allez jong, misschien moeten we Lizzy is uitnodigen voor een van onze beruchte "get drunk in anvers en voos doen in 't midden van 't stad"-nights

Posted by Kaidreas on Jan-16-2005 20:25:

^zou iemand anders da wel aankunnen?

Posted by Tiger777 on Jan-16-2005 21:33:

rofl, schuim

Posted by djcresto on Jan-16-2005 22:27:

ooit al eens iemand op de keukentafel thuis gepist?
welja ik wel
zelfde avond was ik ook portefeuille en fiets kwijt en was ik met nen andere fiets thuisgekomen. Naar tschijnt ook serieus moeten kotsen en liggen rollen in men speeksel, ma da weet ik niemeer ze
Nuja das al nen helen tijd geleden

Posted by Xilver on Jan-16-2005 23:19:

quote:
Originally posted by djcresto
ooit al eens iemand op de keukentafel thuis gepist?
welja ik wel
zelfde avond was ik ook portefeuille en fiets kwijt en was ik met nen andere fiets thuisgekomen. Naar tschijnt ook serieus moeten kotsen en liggen rollen in men speeksel, ma da weet ik niemeer ze
Nuja das al nen helen tijd geleden

Note to self: Gert rijdt niet meer mee in mijnen auto...

Posted by djcresto on Jan-16-2005 23:23:

quote:
Originally posted by Xilver
Note to self: Gert rijdt niet meer mee in mijnen auto...

kdrink nu niemeer eh, of toch maar is af en toe

Posted by Jasperovitsj on Jan-16-2005 23:30:

quote:

Uw MSN-afbeelding maakt deze uitspraak nu net een tikkeltje minder geloofwaardig

Posted by Kaidreas on Jan-17-2005 16:46:

quote:

de geloofd ge nu toch zelf nie...
ontkenning is de eerste fase gert

Posted by Zehra on Jan-17-2005 16:59:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Uw MSN-afbeelding maakt deze uitspraak nu net een tikkeltje minder geloofwaardig

voor de mensen die zich afvragen hoe zijn msn-afbeelding er uit ziet:

Posted by Gladius on Jan-17-2005 17:58:

awel, de gert ging juist -hoffelijk als hij is- inschenken voor iemand =)

Posted by Kaidreas on Jan-17-2005 19:26:

^ik vind het eerder overkomen als een:
"neje joenge dees is mijn fles pakt er zelf een."

Posted by Jasperovitsj on Jan-17-2005 20:27:

^ Of iets in de trant van "Ziede die fles? Die slaag ik sebiet op uwe kop kapot als ge nu ni stopt met fotokes te trekken!"

Posted by mellow_head on Jan-17-2005 20:39:

rofl

Posted by djcresto on Jan-17-2005 21:28:

ey ey

als ge goe ziet is die fles nog vol toen nog

is trouwens de enige foto die er van mij gemaakt is die avond (oudjaar) Ik was zelf fotograaf :d

Posted by Kaidreas on Jan-17-2005 21:41:

om het op zen Tigers te zeggen:
NEKKID pics or stfu

Posted by Gravgon on Jan-18-2005 22:58:

Hi there

I'll reply in this thread for my first post in the belgium forum

I've never had something broken
Never had any surgery intervention or anything else.

Hope it will keep up tho

(btw sorry but i'll have to spare you my horrible dutch)

Pages (3): « 1 2 [3]