TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Houseparty van je dromen.....
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Original on Jan-14-2005 19:40:

doe mij dan maar Urban Cookie Collective - The Key The Secret

Of Cj Bolland - The Prophet


Posted by Bailey on Jan-14-2005 20:33:

Mijn ideaal feestje wordt gehouden in de Westfalen Halle te Dortmund (Mayday), puur vanwege het geluid daar.

Line up:

- Deep Dish: Lekkere warm-up gegarandeerd.
- Bad Boy Bill: Dansbaar als wat.
- Montana: Als ie maar zijn Funky shit draait. Zwaar ondergewaardeerd die gozert.
- Marco V: Altijd goed.
- Tiesto: Maar dan alleen als ie een Energy 2000 achtig setje draait.
- Chris Liebing: Aub net als Mayday 2004.
- Charly Lownoise. Laatste energie eruit beuqen en dan afsluiten met Wonderfull Days.

Dus voor de TA-megamix: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days...


Posted by moogwai on Jan-14-2005 21:20:

Waar? In de vetste club ter wereld (geen idee welke, want ik ben nog niet overal geweest In ieder geval ergens waar het geluid perfect is! Vooralsnog Pacha La Pineda, Salou dus.

Wanneer? In je dromen

Wie? Armin van Buuren, Ferry Corsten en Tiesto b3b

Wat? ja wat wordt er gedraait! Alle grote trance hits van de afgelopen jaren dus

Hoe? Je muziekgeheugen wordt eerst gewist, dus alles klinkt als gloedjenieuw


Posted by @win on Jan-14-2005 22:56:

quote:
Originally posted by moogwai
Waar? In de vetste club ter wereld (geen idee welke, want ik ben nog niet overal geweest In ieder geval ergens waar het geluid perfect is! Vooralsnog Pacha La Pineda, Salou dus.

Wanneer? In je dromen

Wie? Armin van Buuren, Ferry Corsten en Tiesto b3b

Wat? ja wat wordt er gedraait! Alle grote trance hits van de afgelopen jaren dus

Hoe? Je muziekgeheugen wordt eerst gewist, dus alles klinkt als gloedjenieuw


Ik denk nou precies hetzelfde! Een classics b3b set van 'De Grote Drie' Ik doe het gewoon van 20.00 tot 08.00 in een gezellige kleine club voor een paar honderd echte liefhebbers die verplicht bij elke plaat staan te springnichten! Met hele dikke vette lasers er dan wel weer bij


Posted by SnuggLe on Jan-15-2005 00:51:

quote:
Originally posted by Bailey
Mijn ideaal feestje wordt gehouden in de Westfalen Halle te Dortmund (Mayday), puur vanwege het geluid daar.

Line up:

- Deep Dish: Lekkere warm-up gegarandeerd.
- Bad Boy Bill: Dansbaar als wat.
- Montana: Als ie maar zijn Funky shit draait. Zwaar ondergewaardeerd die gozert.
- Marco V: Altijd goed.
- Tiesto: Maar dan alleen als ie een Energy 2000 achtig setje draait.
- Chris Liebing: Aub net als Mayday 2004.
- Charly Lownoise. Laatste energie eruit beuqen en dan afsluiten met Wonderfull Days.

Dus voor de TA-megamix: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days...


Aparte combinatie en volgorde van DJ's

Wetfalenhallen zijn cool, vooral die tribunes.
Maar het geluid kan je overal inpompen hoor.......


Posted by Bailey on Jan-15-2005 02:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Aparte combinatie en volgorde van DJ's

Wetfalenhallen zijn cool, vooral die tribunes.
Maar het geluid kan je overal inpompen hoor.......


Tja de hele avond alleen maar trance/techno/hardstyle wordt al snel saai. Enne ik heb zojuist besloten dat dit feest maar 2x per jaar moet plaatsvinden. De zomer editie op het Nature One terrein.


Posted by Muppy on Jan-15-2005 11:45:

Locatie: Mysteryland Heuvel (waar normaal Q-dance staat)

Tijd: 9:00-9:00

Line-up:

9:00-10:00 Benjamin Bates
10:00-11:00 Erick E
11:00-11:30 Rank 1 Live
11:30-12:30 Misja Helsloot
12:30-13:00 Cygnus X Live
13:00-14:00 Paul van Dyk
14:00-14:45 Chicane Live
14:45-16:00 Junkie XL (live show met verschillende artiesten)
16:00-18:00 Ferry Corsten
18:00-19:00 Armin van Buuren
19:00-20:00 M.I.K.E./Push Live
20:00-21:00 Tiesto
21:00-22:00 Mark Norman
22:00-00:00 Cosmic Gate
00:00-1:00 Filterheadz
1:00-3:00 Marcel Woods
3:00-6:00 Marco V
6:00-9:00 Alle DJ's en Live acts op het podium en er word een vette b2b sessie gehouden met live-invloeden...en alleen maar klassiekers

Drank 1 euro

People: alleen door mij geselecteerde mensen (jullie mogen ook wel komen)

(blijven dromen...)


Posted by Siesta on Jan-15-2005 11:55:

waarom veeel djs maar 1 uur?? , doe gewoon 2 areas of skip een paar.


Posted by New Wave on Jan-15-2005 11:59:

quote:
Originally posted by Muppy

00:00-1:00 Filterheadz


Neem dan een echte techno-dj


Posted by Muppy on Jan-15-2005 12:05:

quote:
Originally posted by New Wave
Neem dan een echte techno-dj


niks techno...

het is alles trance wat de klok slaat


Posted by Partyhardy! on Jan-15-2005 12:54:

Mijn ideale party zou 2 nachten achter elkaar plaats vinden in het Paard, lekker dichtbij en super geluid
Beide avonden gaan tot 9 uur s'ochtends door!

Avond 1 zou geopend worden door Christopher Lobsinger waarna Max Graham gaat draaien en hierna komt Anthony Pappa zijn kunsten vertonen
Dan komt Sasha en tot slot gaat hij samen met Sander Kleinenberg b2b breaks draaien!
In zaal 2 staan Jonathan Lisle en Steve Gerrard de gehele nacht!

Avond 2 wordt geopend door Chris Fortier waarna Matthew Dekay het overneemt Hierna Nick Warren en James Holden
Dan komt Hernan Cattaneo die weer wordt opgevolgd door afsluiter John Digweed.
Zaal 2 wordt geopend door Dave Seaman en de Stanton Warriors sluiten af met een lekkere stevige breaks set

Na deze 2 nachten loop ik met een big smile naar buiten


Posted by New Wave on Jan-15-2005 13:00:

quote:
Originally posted by Muppy
niks techno...

het is alles trance wat de klok slaat


Filterheadz en trance?!?!?!?


Posted by HiGH_NrG on Jan-15-2005 13:49:

quote:
Originally posted by New Wave
Filterheadz en trance?!?!?!?


Het is eerder tech-house o.i.d....


Posted by New Wave on Jan-15-2005 14:01:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Het is eerder tech-house o.i.d....


Ze maken redelijk wat diverse dingen. Overgrote gedeelte is toch wat harder.
Enige rustige dingen zijn Yimanya en The Music.
De rest valt toch echt onder het kopje 'techno' misschien ook wel onder 'tribal-techno'.


Posted by HiGH_NrG on Jan-15-2005 14:09:

quote:
Originally posted by New Wave
Ze maken redelijk wat diverse dingen. Overgrote gedeelte is toch wat harder.
Enige rustige dingen zijn Yimanya en The Music.
De rest valt toch echt onder het kopje 'techno' misschien ook wel onder 'tribal-techno'.


Ik heb ze een tijdje terug gezien in de Melkweg en toen was het tech-house en wat rustige techno...


Posted by basd on Jan-15-2005 14:24:

Een zaaltje, want je kan toch maar op 1 plek tegelijk zijn.. Scheelt in het geld en honderdtachtig headliners is onzin.

Liefst een ondergronds gangenstelsel of een kerker ofzo, met fakkels en een enkele strobe ofzo.. Niks geen duur gedoe.

Op de line-up staan Anoesjka, K-Milla, James Ruskin, Grovskopa
live, Oscar Mulero en afsluiten met Rumenige & Loktibrada B2B. Die eerste twee heb ik gekozen omdat er altijd plek moet zijn voor talent op een feestje.


Posted by SnuggLe on Jan-15-2005 14:39:

quote:
Originally posted by basd
Liefst een ondergronds gangenstelsel of een kerker ofzo, met fakkels en een enkele strobe ofzo.. Niks geen duur gedoe.


Dat is ook vet! Lijkt me wel cool, zo'n heel oud 'iets'.


Posted by AlFerox on Jan-15-2005 15:06:

quote:
Originally posted by basd
Een zaaltje, want je kan toch maar op 1 plek tegelijk zijn.. Scheelt in het geld en honderdtachtig headliners is onzin.

Liefst een ondergronds gangenstelsel of een kerker ofzo, met fakkels en een enkele strobe ofzo.. Niks geen duur gedoe.

Op de line-up staan Anoesjka, K-Milla, James Ruskin, Grovskopa
live, Oscar Mulero en afsluiten met Rumenige & Loktibrada B2B. Die eerste twee heb ik gekozen omdat er altijd plek moet zijn voor talent op een feestje.


in een kerker nog wel!


maarre.. zeker present hoor!


Posted by AlFerox on Jan-15-2005 15:26:

pff.. wel moeilijk dit hoor! er zijn zoveel namen die ik graag weer/nog zou willen zien
maar zoiets lijkt me wel leuk:

20.00 - 22.00 Andrea Parker
22.00 - 00.00 I-F
00.00 - 01.00 Rude 66 (live)
01.00 - 03.00 Dave Tarrida
03.00 - 05.00 Robert Armani
05.00 - 07.00 Inigo Kennedy
07.00 - 08.00 Adam X (live)
08.00 - end Joost G

locatie: een of andere oude loods ofzo, donker en loeihard geluid!


Posted by SnuggLe on Jan-15-2005 17:36:

quote:
Originally posted by AlFerox
pff.. wel moeilijk dit hoor! er zijn zoveel namen die ik graag weer/nog zou willen zien
maar zoiets lijkt me wel leuk:

20.00 - 22.00 Andrea Parker
22.00 - 00.00 I-F
00.00 - 01.00 Rude 66 (live)
01.00 - 03.00 Dave Tarrida
03.00 - 05.00 Robert Armani
05.00 - 07.00 Inigo Kennedy
07.00 - 08.00 Adam X (live)
08.00 - end Joost G

locatie: een of andere oude loods ofzo, donker en loeihard geluid!


Geweldig, ken alleen die Tarrida en Armani


Posted by Hitman on Jan-15-2005 18:00:

21.00-23.00 Benny Rodrigues
23.00-00.00 Nathan Fake live
00.00-02.00 Sasha b2b Sander Kleinenberg
02.00-04.00 James Holden
04.00-06.00 Marco V
06.00-08.00 Dave Clarke (Montana zou ook kunnen)

Dat zou GVD een mooi feestje zijn!!!


Posted by Hitman on Jan-15-2005 18:22:

jp doe maar Cygnus X - The Orange Theme voor de mega mix

Wel het origineel, niet 1 van die nieuwe zaad remixen


Posted by jp on Jan-15-2005 18:27:

Ik heb effe getest of er daadwerkelijk een TA Megamix te maken valt. Op zich geen probleem, behalve Walk on Water en Heaven. Die zijn haast niet in te mixen

Download TA Megamix (Beta Version)


Posted by kolkiewolkie on Jan-15-2005 18:33:

Ik heb eens even zitten denken en dit lijkt mij nou wel vet:

'Around the clock in Barcelona'

Locatie: heuvel met kasteel erop in Barcelona . In mijn ietwat vage herinneringen heeft dat apparaat een ondergronds deel en in elk geval flink wat ruimte er omheen. Plus dat het ding uitzicht biedt op de industriele haven en de zee !
Periode: ergens in Juni zodat het weer overdag warm genoeg is om er relaxed bij te lopen maar zonder dat je jezelf verhuurt als douche en de nacht niet al te asociaal lang duurt zonder dat je doodvriest.
Tijdstip: van 12.00 a.m. tot 12.00 a.m. 24 uur dus.
Entree: 15 euro inclusief 2 bijzonder sterke drankjes
Crowdsize: 3.000 diehard feestbeesten (mensen zoals ik dus ).
man/vrouwverhouding: 50/50, invulling van de feestbeesten aub zo divers mogelijk, van hippie tot sjon, van kneus tot hippe vogel! Zolang er maar een beetje partyspirit inzit.
Fouillering: niet aanwezig

In het begin als de crowd binnenkomt word de hele kudde opgevangen in de voortuin van het kasteel alwaar wat relaxte klanken klinken in de vorm van warme progressive (gelieve deze uitspraak niet tegen mij te gebruiken met het oog op mijn onderschrift). De DJ-booth is dan natuurlijk in een nog te bouwen uitkijktoren of iets dergelijks. Iets met stijl in elk geval. Dit progressive geneuzel moet natuurlijk niet te lang duren dus zodra de laatste bezoeker binnen is word het tempo opgevoerd d.m.v. dj's al laidback luke, marnix en Marco V. Hierna (het is een uur of 20.00) word er overgegaan op een uur of tribal techno die vloeiend overgaat in fatsoenlijke techno d.m.v. achtereenvolgens Scan X, Jeff Mills en Carl Cox. Naarmate de nacht invalt wordt er natuurlijk een vette vuurwerk en lasershow ingezet waarna het eerste deel van het buitenfeest is afgelopen (de muziek gaat over in chillmuziek en het volume gaat omlaag, maar er is nog genoeg ruimte om te relaxen in de tuin, ). De tijd: 2.00 a.m.

Ondertussen is er natuurlijk binnen in het koele deel ook wat te beleven. Overdag word daaaar de chillmuziek gedraaid om even te cooling downen van die immer schijnende zon. Tegen 10-en begint hier echter de muziek te veranderen via progressive en rustige techno tot GOA/PSYtrance met natuurlijk daarbij de benodigde aankleding: stroboscoop, freaky blacklight deco's en een flinke zooi harnassen en en gevechtsspul (hey, we zitten in een kasteel ja!). Omdat alles begint te vervelen zal om een uur of 3 de muziek meer richting Acid gaan om te eindigen met keiharde TEKNO, voor de diehard drugsaddicts onder ons!

Aangezien de meesten dan al lang en breed lam buiten liggen word de muziek weer iets intensiever zodat er her en der mensen weer beginnen te swingen, mede door het opkomen van de zon ! Als die gouden bol helemaal uit de zee is gekomen is het tijd om de afterparty aan te vangen (uur of 6). Overal in de tuin, maar ook in de tuinen richting het kasteel staan er van die mini-stages met mensen die allemaal supervage muziek draaien en waarbij soms niet meer dan 10 mensen staan te springen . Dit zal OFFICIEEL tot 12.00 duren maar de spaanse spirit kennende is dat eerder 12 uur 's avonds .

Ja, dat lijkt mij wel wat .


Posted by New Wave on Jan-15-2005 18:36:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb eens even zitten denken en dit lijkt mij nou wel vet:

'Around the clock in Barcelona'

Locatie: heuvel met kasteel erop in Barcelona . In mijn ietwat vage herinneringen heeft dat apparaat een ondergronds deel en in elk geval flink wat ruimte er omheen. Plus dat het ding uitzicht biedt op de industriele haven en de zee !
Periode: ergens in Juni zodat het weer overdag warm genoeg is om er relaxed bij te lopen maar zonder dat je jezelf verhuurt als douche en de nacht niet al te asociaal lang duurt zonder dat je doodvriest.
Tijdstip: van 12.00 a.m. tot 12.00 a.m. 24 uur dus.
Entree: 15 euro inclusief 2 bijzonder sterke drankjes
Crowdsize: 3.000 diehard feestbeesten (mensen zoals ik dus ).
man/vrouwverhouding: 50/50, invulling van de feestbeesten aub zo divers mogelijk, van hippie tot sjon, van kneus tot hippe vogel! Zolang er maar een beetje partyspirit inzit.
Fouillering: niet aanwezig

In het begin als de crowd binnenkomt word de hele kudde opgevangen in de voortuin van het kasteel alwaar wat relaxte klanken klinken in de vorm van warme progressive (gelieve deze uitspraak niet tegen mij te gebruiken met het oog op mijn onderschrift). De DJ-booth is dan natuurlijk in een nog te bouwen uitkijktoren of iets dergelijks. Iets met stijl in elk geval. Dit progressive geneuzel moet natuurlijk niet te lang duren dus zodra de laatste bezoeker binnen is word het tempo opgevoerd d.m.v. dj's al laidback luke, marnix en Marco V. Hierna (het is een uur of 20.00) word er overgegaan op een uur of tribal techno die vloeiend overgaat in fatsoenlijke techno d.m.v. achtereenvolgens Scan X, Jeff Mills en Carl Cox. Naarmate de nacht invalt wordt er natuurlijk een vette vuurwerk en lasershow ingezet waarna het eerste deel van het buitenfeest is afgelopen (de muziek gaat over in chillmuziek en het volume gaat omlaag, maar er is nog genoeg ruimte om te relaxen in de tuin, ). De tijd: 2.00 a.m.

Ondertussen is er natuurlijk binnen in het koele deel ook wat te beleven. Overdag word daaaar de chillmuziek gedraaid om even te cooling downen van die immer schijnende zon. Tegen 10-en begint hier echter de muziek te veranderen via progressive en rustige techno tot GOA/PSYtrance met natuurlijk daarbij de benodigde aankleding: stroboscoop, freaky blacklight deco's en een flinke zooi harnassen en en gevechtsspul (hey, we zitten in een kasteel ja!). Omdat alles begint te vervelen zal om een uur of 3 de muziek meer richting Acid gaan om te eindigen met keiharde TEKNO, voor de diehard drugsaddicts onder ons!

Aangezien de meesten dan al lang en breed lam buiten liggen word de muziek weer iets intensiever zodat er her en der mensen weer beginnen te swingen, mede door het opkomen van de zon ! Als die gouden bol helemaal uit de zee is gekomen is het tijd om de afterparty aan te vangen (uur of 6). Overal in de tuin, maar ook in de tuinen richting het kasteel staan er van die mini-stages met mensen die allemaal supervage muziek draaien en waarbij soms niet meer dan 10 mensen staan te springen . Dit zal OFFICIEEL tot 12.00 duren maar de spaanse spirit kennende is dat eerder 12 uur 's avonds .

Ja, dat lijkt mij wel wat .


Vergeet niet de fotograf die van jouw een gigantische fotoreportage gaat maken he


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.