TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID-T kills ASOT
Pages (3): « 1 2 [3]
jammer dat je niet zovaak in het vliegtuig zit 
Nog meer over ID&T/SlamFM:
| quote: |
| Slam!FM draait teveel hitmuziek en er wordt teveel gesproken op de zender. Dat vindt het Agentschap Telecom, onderdeel van het ministerie van Economische Zaken. Eigenaar ID&T van het radiostation kan dan ook een boete van 100.000 euro tegemoet zien. ID&T kreeg een etherfrequentie omdat het aangaf slechts 7,5 procent hitlijstmuziek te draaien en in totaal 95 procent van de zendtijd te gebruiken voor muziek. Volgens een woordvoerder van het agentschap overtreedt de radiozender deze percentages. Door een formatwijziging op 1 februari wordt deze zelfs met meer dan 100 procent overtreden. ID&T heeft vier weken gekregen om te reageren, maar heeft dat in de pers inmiddels al gedaan. Volgens de zender is er geen overtreding omdat het station slechts eigen edits van de muziek draait. "In de ministeri�le regeling bij de veiling in 2003 is door de minister opgeschreven dat andere versies van muziekwerken die in de hitlijsten hebben gestaan en die vaak in grote mate lijken op het origineel, zoals radio-edit versies, niet meetellen als hitmuziek. Slam!FM draait uitsluitend radio-edits. Het ministerie stelt echter dat een radio-edit toch meetelt als een hit. Dit staat volgens ID&T lijnrecht tegenover datgene wat de minister voorafgaand aan de veiling heeft opgeschreven", zo schrijft het radiostation in een persbericht. Directielid Bas Meijer van ID&T vindt dus ook dat zijn bedrijf niks fout heeft gedaan. "Als je miljoenen euros betaalt voor een frequentievergunning is het achteraf wijzigen van de spelregels onacceptabel. Slam!FM voldoet volledig aan de aan haar gestelde programmavoorschriften. Het huidige oordeel van het Agentschap Telecom is gebaseerd op onjuiste uitgangspunten en dus op drijfzand. Wij zijn dan ook genoodzaakt dit dossier aan de rechter voor te leggen." |

Idd
ID&T draait dus alleen radio-edits. En wat draait 538? Full 12" versies?
Tsja, maar ID&T feesten (waar ik overigens toch niet naartoe ga
)worden zo wel weer 5 euro duurder 
JAAAAAAA Tis wat die ID-T
SLAM FM = SPAM FM
Maar gelukkig voor de mensen die ADSL hebben. Is er altijd nog hoop op Di.fm
Ik weet niet of het al gepost is maar ASOT is nog te horen op DI.FM elke donderdag 8 uur nederlandse tijd.
| Originally posted by Endless_Trance Ik weet niet of het al gepost is maar ASOT is nog te horen op DI.FM elke donderdag 8 uur nederlandse tijd. |
en ik maar denken dat asot verleden tijd was
| Originally posted by Roger serieus joh?? en ik maar denken dat asot verleden tijd was |
| Originally posted by Roger serieus joh?? en ik maar denken dat asot verleden tijd was |
di.fm, ja gelukkig kan je dat ook wel in de auto of op je telefoon ontvangen!
en dan nog, tis een zaadzender
Klopt Tis een zaad zender
maar liever zaad dan "droog" staan of niet
| Originally posted by New Wave Doe eens normaal. We zijn geen pubers meer. |