TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Bureaublad
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
maakt da zwart wa aangenamer, ofzow
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas maakt da zwart wa aangenamer, ofzow |
ge kunt da zwart toch minder zwart maken. en daar bv een textuur opzetten, maar eentje dat niet zo hard opvalt ofzow
wa prog. gebruikt ge?
| Originally posted by Kaidreas ge kunt da zwart toch minder zwart maken. en daar bv een textuur opzetten, maar eentje dat niet zo hard opvalt ofzow wa prog. gebruikt ge? |
kvin hem wel cool ze.. alleen dat morbide spreekt me niet zo aan 
| Originally posted by Gladius kvin hem wel cool ze.. alleen dat morbide spreekt me niet zo aan |

^STFU
Kaidreas 7:379
Heb er nog iets aan toegevoegd, sebiet wordt dat nog een kunstwerk
wallpaper 2
| Originally posted by Phortastic ^lol rechts klik en properties doen op uw bureaublad. dan kunde bij desktop eender welke foto ge wilt instellen, ge kunt hem ook laten stretchen tot fullscreen of laten herhalen of gewoon de normale grootte laten behouden. |
| Originally posted by Tiger777 |
| Originally posted by Lady_LizzY Waar te vinden? k Vind 'm keisjiek |
Thxie!
| Originally posted by Freezel http://drew.corrupt.net/domo4.jpg |
Gister bij unzippen van film -> melding : te weinig vrije ruimte op schijf... Vol verwondering eens gaan kijken -> 10MB nog vrij.
Dus dan toch maar eens dringend wat opgeruimd: resultaat : bureaublad iconen terug nr 62 en 13.7 gig terug vrij. oef 

Thx Phaetus, maar ge hebt die toevallig nie in een net iets groter formaat ook? Zoda ik die kan fullscreen zetten, zonder te moeten stretchen 
here ya go...
beta_1_1280x960
groot genoeg? Is nu 1280x960.
Allez hup hup, maak eens allemaal eens BETA Wallpaper met een beetje van uzelve in, dan kunnen we een collectie maken en in een Gallery zetten 
| Originally posted by Pheatus here ya go... beta_1_1280x960 groot genoeg? Is nu 1280x960. |
dit maar dan met pictogrammen erop

^was dat niet
DANCEVALLEY!

| Originally posted by Pheatus here ya go... beta_1_1280x960 groot genoeg? Is nu 1280x960. |
| Originally posted by djcresto ei, die background van je is erg geil en classy. Hoe doe je dat (in simpele mensentaal)? |

| Originally posted by Nyah Gister bij unzippen van film -> melding : te weinig vrije ruimte op schijf... Vol verwondering eens gaan kijken -> 10MB nog vrij. Dus dan toch maar eens dringend wat opgeruimd: resultaat : bureaublad iconen terug nr 62 en 13.7 gig terug vrij. oef |
Tijd voor een nieuwe dus... Gelukkig kan ik een 200 kopen voor 75 Euri's 
| Originally posted by Dark Apostle Allez hup hup, maak eens allemaal eens BETA Wallpaper met een beetje van uzelve in, dan kunnen we een collectie maken en in een Gallery zetten |
Heeft iemand t logo voor mij?
hihi

Mijn schune zwette desktop