TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »

Posted by Jasperovitsj on Jan-23-2005 21:36:

Die Dateq zit in een flightcase ingebouwd, dus volgens mij is dat zo'n mobiel Dj-team dat pers� z'n eigen materiaal wilt gebruiken...

Neem anders je camera mee volgende week?

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2005 00:51:

Even updaten...

Kandidaten:

Xilver vs Jasper (trance-classics)
Pheatus
Freezel vs Ei
DeSpErAtOs-X vs Pooley (Warm-up met house en groove)
Tiger (Uplifting)
Teknasia
Frednova
Eagle
Lost_in_trance

Pheatus, Teknasia en Lost_in_trance, hebben jullie misschien de mogelijkheid om een demotje te laten horen of op te sturen ofzo? Van de andere DJ's weten we hoe ze klinken, maar van jullie zouden we toch voor alle zekerheid iets willen horen als dat kan?

Aan alle andere kandidaten die zich nog niet hebben aangemeld: Doe dit zo snel mogelijk AUB! Dan kan de line-up zo snel mogelijk opgesteld worden en kunnen we des te sneller reclame beginnen maken!

Posted by Tiger777 on Jan-24-2005 14:07:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Pheatus, Teknasia en Lost_in_trance, hebben jullie misschien de mogelijkheid om een demotje te laten horen of op te sturen ofzo? Van de andere DJ's weten we hoe ze klinken, maar van jullie zouden we toch voor alle zekerheid iets willen horen als dat kan?

Weet ge dan hoe ik klink

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2005 14:08:

quote:
Originally posted by Tiger777
Weet ge dan hoe ik klink

Hadde gij geen demo voor de vorige party ingezonden? Of was dat Eagle...

Nu ja, als ge iets kunt laten horen, des te beter h�

Posted by Tiger777 on Jan-24-2005 14:10:

ja znne, ma intussentijd ben ik lichtjes(kuch...rochel) verbeterd. Als ik nog'ns tijd heb hier 'ns iets achterlaten

Posted by DeSpErAtOs-X on Jan-24-2005 14:27:

quote:
Originally posted by Tiger777
ja znne, ma intussentijd ben ik lichtjes(kuch...rochel) verbeterd. Als ik nog'ns tijd heb hier 'ns iets achterlaten

als ge toen al goedgekeurd waart ... nu ook wss e

en wat teknasia betrefd ... dien is ook goe ... al verschillende malen op internet-radio gedoe gedraaid enzu , he's OK (more than OK )

Posted by Tiger777 on Jan-24-2005 14:56:

tutuut, ik zal iets achterlaten, beetje onzelfzeker he

Posted by sbastien4678 on Jan-24-2005 18:58:

quote:
Pheatus, Teknasia en Lost_in_trance, hebben jullie misschien de mogelijkheid om een demotje te laten horen of op te sturen ofzo

Ja, graag
maar
Ik stuur per mail niet op. Per post dat kan ik

Welke address AUB?

Posted by dj Elof on Jan-24-2005 19:41:

Ik heb van Kevin (Tor) de vraag gekregen of ik mijn medewerking kan verlenen aan dit evenement. Aangezien ik zelf van Gent ben wil ik er wel aan meewerken. Op ��n voorwaarde: mijn dj set moet zich schikken naar de uren van mijn andere boeking(en) die avond. Voorlopig staat er nog niets gepland, maar dat kan vlug veranderen uiteraard.

Laat maar iets weten... if not, no problem hoor.

Posted by Kaidreas on Jan-24-2005 19:57:

^misschien kunnen we anders eerst poll'en... ja we moeten een beetje zien dat je in het kader past e

Voor deze Reply is enkel Kaidreas/Dries verantwoordelijk

Posted by dj Elof on Jan-24-2005 20:01:

no problem!

Posted by Dark Apostle on Jan-24-2005 20:04:

quote:
Originally posted by dj Elof
Voorlopig staat er nog niets gepland, maar dat kan vlug veranderen uiteraard.

Nu dus wel, simpel

Je staat op het punt geschiedenis te schrijven, het begin van wat tegen 2007 de BETA Movement zal worden en Sensation en Innercity de loef afsteekt.

Posted by dj Elof on Jan-24-2005 20:09:

Ik wil er gerust wel moeite voor doen, TRANCE mag niet verdwijnen! Ik ben het retro geluid zo beu gehoord en gespeeld. Nieuwe trance moet aandacht krijgen en ik denk dat zo'n BETA party ideaal is. Aangezien ik toch veel nieuwe tracks in handen krijg voor ze gereleased worden kan dit een meerwaarde betekenen. [/einde commercial talk]

Posted by DeSpErAtOs-X on Jan-24-2005 20:13:

tegen dan es aan een trance projectje werken

kheb nog tijd genoeg om een bom te maken

ofwel homemade groove vo in den warm-up

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2005 21:57:

quote:
Ik wil er gerust wel moeite voor doen, TRANCE mag niet verdwijnen! Ik ben het retro geluid zo beu gehoord en gespeeld. Nieuwe trance moet aandacht krijgen en ik denk dat zo'n BETA party ideaal is. Aangezien ik toch veel nieuwe tracks in handen krijg voor ze gereleased worden kan dit een meerwaarde betekenen. [/einde commercial talk]

Qua exclusiviteit zullen we niet te klagen hebben hoor, er zijn nog Dj's die aan promo's en exclusiviteiten kunnen geraken. Maar een bekende Belgische DJ zou onze Beta party wel wat meer cachet geven, en dat opent perspectieven naar eventuele volgende edities.
Maar je zal ook wel snappen dat we niet tot de avond voordien kunnen wachten op een antwoord of je al dan niet kan komen draaien. We zitten met promotie en andere Dj's, en de hele line-up op de laatste moment omgooien getuigt ook niet echt van professionaliteit van onze kant uit. Zeker als een bekende naam aangekondigd wordt, maar uiteindelijk niet komt opdagen, leg het dan maar eens uit aan de mensen die voor u afkomen...

Dus ja, is er een bepaalde datum waarop je definitief kan zeggen of je beschikbaar bent of niet?

Posted by dj Elof on Jan-24-2005 22:11:

Beschikbaar is geen probleem, maar het kan zijn dat ik een andere (betaalde) boeking heb die avond, dan zou het kunnen dat ik ofwel tussen 22-24u of tussen 6u-7u pas kan komen opdagen. Dat is het enige dat ik niet kan op voorhand garanderen.

Posted by Pheatus on Jan-24-2005 22:13:

ow zou wel zot zijn moest ge kunnen komen Elof
kheb zo'n voorgevoel dat super fuifke ga worden
TOR heeft z'n werk al goed gedaan

trouwens, Jasper... ondertussen al eens vriendelijk aan uw goede vriend M.I.K.E z'n mouw getrokken?

btw: na examens kijk ik zo snel mogelijk voor een demoke, goed? Niet echt tijd ervoor nu sry...

Posted by Zehra on Jan-24-2005 22:18:

quote:
Beschikbaar is geen probleem, maar het kan zijn dat ik een andere (betaalde) boeking heb die avond, dan zou het kunnen dat ik ofwel tussen 22-24u of tussen 6u-7u pas kan komen opdagen. Dat is het enige dat ik niet kan op voorhand garanderen.

ja als al de dj's zo gaan beginnen doen sorry elk dj die op de beta-party gaat draaien, kan een andere boeking (betaalde <- zijn uw woorden) krijgen op dezelfde avond. vind het maar zwak da ge u daarop gaat baseren. ok gij leeft daarmee maar denk ook nie da ge failliet gaat gaan als je op da eventuele andere boeking: "sorry, heb die avond een andere boeking om da 'tijdstip' daar" gaat zeggen. mss kunnen zij zich aanpassen aan da uur. (tenzij ze u evenveel als tiesto gaan betalen, maar denk het niet, gij hebt nog gene traffic) moest ik draaien en moest ik op de beta-party mogen draaien, dan zou ik wel weten waar ik die avond zou zijn hoor, ondanks de eventuele, betalende boekingen... maar ja, kvoel me dan ook echt een beta...

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2005 22:26:

Tjah, het meeste wat we volgens mij kunnen doen is een datum afspreken waarop je ten laatste laat weten of er al een boeking is of niet. Kan dat dan nog niet vrees ik - tenzij de rest van de forumleden me hierin niet volgt - dat we u geen plaats kunnen geven, of alleen maar na 6 uur. We kunnen moeilijk op de avond zelf onze hele party afstemmen op uw al dan niet verschijnen. Het zou niet echt fair zijn om tegen de geprogrammeerde Beta-DJ te zeggen "sorry kerel, Elof is hier, dus ge kunt toch ni draaien".
Het klinkt misschien wat hard, maar als we binnen een paar weken niks definitief weten van uren zit het er niet in vrees ik, hoe jammer dat ook is. De enige oplossing die ik nog zie is om u na 6u te laten als ge nog afkomt. Dan programmaeren we gewoon Beta's tot 6u. Kan je toch niet komen, geen probleem, dan draaien er gewoon Beta's verder tot het einde. Kan je wel komen, dan kan jij nog afsluiten. Ik weet natuurlijk wel niet tot hoe laat de zaal open zal zijn...

@ Pheatus: Take your time, we hebben nog wel een paar weken
En ik heb is aan Mike's mouw getrokken, maar - zoals verwacht - kan hij niet komen. Hij zit die avond in het buitenland, en gratis feestjes draaien zou toch sowieso niet mogen van zijn booking agency...

Posted by Nyah on Jan-24-2005 22:32:

quote:
We kunnen moeilijk op de avond zelf onze hele party afstemmen op uw al dan niet verschijnen. Het zou niet echt fair zijn om tegen de geprogrammeerde Beta-DJ te zeggen "sorry kerel, Elof is hier, dus ge kunt toch ni draaien".

moet jasper hierin gelijk geven
idee achter beta party is toch t beta gevoel enz.
ok, qua naam zou elof wat meer volk trekken, maja daar draait t toch in de eerste plaats ni om of toch?
als er maar zoveel mogelijk beta's komen he

Posted by Zehra on Jan-24-2005 22:36:

quote:
Originally posted by Nyah
moet jasper hierin gelijk geven
idee achter beta party is toch t beta gevoel enz.
ok, qua naam zou elof wat meer volk trekken, maja daar draait t toch in de eerste plaats ni om of toch?
als er maar zoveel mogelijk beta's komen he

yep. 't draait toch niet om die zaal vol te krijgen? wat heb je aan een volle zaal, zonder sfeer?! (remembers 16 years illusion) OK, de eerste beta-party was er weinig volk... MAAR er was sfeer, echt waar, gewoon met enkele man genieten van de muziek... ze zullen weten wat ik bedoel. was echt mooi. awel 't moet weer zoiets onvergetelijks zijn, zodat ik tegen mn kleinkinderen later kan zeggen: 'oma heeft vroeger zoveel leuke feestjes gehad: ZEKER de beta-party's. der waren nie veel beta's maar die feesten waren zalig!' in plaats van 'de beta's hebben vroeger feestjes op grote schaal georganiseerd. Belangrijkste: ze hebben de zaal volgekregen.'

sorry, werd wa sentimenteel

Posted by Nyah on Jan-24-2005 22:41:

quote:
Originally posted by Zehra
zodat ik tegen mn kleinkinderen later kan zeggen: 'oma heeft vroeger zoveel leuke feestjes gehad: ZEKER de beta-party's. der waren nie veel beta's maar die feesten waren zalig!'

jaaa bomma zehra, lol

nee ma serieus, zehra, ik kan u hierin volgen vorige party was wat weinig volk, ma was toch leuk

Posted by Pheatus on Jan-24-2005 22:45:

is wel waar wat jullie zeggen. Kheb nog geen beta-party meegemaakt, maar als'k het zo hoor schijnt het echt super te zijn!
Ma 'kdenk wel dat Elof z'n best zal doen om zo snel mogelijk iets te laten weten hoor.
En past het niet, hij kan altijd es binnenspringen om mee te feesten h� (altijd achter den booth staan, 'tis ook iets ). MOET daarom niet zijn om te draaien, hij zit toch ook gewoon op het BETA-forum .
Nu, we zien wel h�... komt allemaal wel goed.

Posted by TOR on Jan-25-2005 10:21:

ben het niet helemaal eens met Zehra.. mocht dit concept enkel aan BeTA's voorbehouden zijn, kunnen we er evengoed een private party van maken. het idee om opnieuw de liefde voor trance bij de Belgen op te wekken speelt ook mee. vandaar een gratis feest.. dus in dat opzicht is het enigszins belangrijk dat er wat volk op afkomt. en een grote naam helpt daarbij.. dat is geen voorwaarde natuurlijk, maar het zou zeker mooi meegenomen zijn.

maar Jasper heeft wel gelijk. als er niks vast staat heeft het geen zin om iemand op de affiche te zetten.

Posted by djcresto on Jan-25-2005 10:47:

quote:
Originally posted by TOR
ben het niet helemaal eens met Zehra.. mocht dit concept enkel aan BeTA's voorbehouden zijn, kunnen we er evengoed een private party van maken. het idee om opnieuw de liefde voor trance bij de Belgen op te wekken speelt ook mee. vandaar een gratis feest.. dus in dat opzicht is het enigszins belangrijk dat er wat volk op afkomt. en een grote naam helpt daarbij.. dat is geen voorwaarde natuurlijk, maar het zou zeker mooi meegenomen zijn.

maar Jasper heeft wel gelijk. als er niks vast staat heeft het geen zin om iemand op de affiche te zetten.

i agree with tor

Pages (42): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »