TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Posted by Xilver on Jan-20-2005 15:55:

Ik ken iemand bij een drukker, en die gast wou wat priv�-lessen Flash van mij, dus misschien kan ik zo wel iets fixen.

Posted by djcresto on Jan-20-2005 16:53:

feit is nog altijd dat we nu 123,9 euro in kas hebben. Daarmee betalen we wel de zaal. Je kan ook moeilijk vele uitgaven doen als je niet een goed idee hebt van de opbrengsten die je zult hebben. We zullen wel wat opbrengsten op de drank hebben maar stel u daar best nie teveel van voor. En omdat we geen vzw zijn komen alle eventuele schulden terecht op de personen zelf. Dus wil ik gewoon zeggen, enige voorzichtigheid is wel nodig.

Nuja een korte berekening levert ons hetvolgende op.

(100 man x 5 consumpties x 1,5) gedeeld door 3 = 250 euro op den drank in dit voorbeeld

Posted by djcresto on Jan-20-2005 16:55:

quote:
Originally posted by Xilver
Ik ken iemand bij een drukker, en die gast wou wat priv�-lessen Flash van mij, dus misschien kan ik zo wel iets fixen.

Posted by Jasperovitsj on Jan-20-2005 19:44:

Trouwens, is het niet beter om onze aandacht eerder op andere reclame-kanalen te vestigen dan ons blind te staren op affiches en flyers? Ik denk dat we met een website en e-flyer die op fora en in boekskes e.d. gezet wordt, eventuele radio-reclame en v��l mond-aan-mond reclame veel meer potenti�le bezoekers zullen kunnen bereiken dan met die affiches en flyers. Nu kunt ge de reclame rechtstreeks naar de doelgroep richten, terwijl ge met affiches in Gent volgens mij maar een paar extra nieuwsgierigen gaat kunnen lokken, niet?

Enfin, als we ergens iets kunnen fixen voor flyers of affiches zou dat super zijn, maar ik vind het toch niet zo'n fijn idee om geld in drukwerk te steken dat we er misschien niet uit gaan krijgen...

Enneuh, misschien zien er mensen het wel zitten om een soort van promo-team op te richten dat zoekt achter sponsoring en zorgt dat het nieuws zo veel mogelijk bekend wordt? Ik wil daar zeker aan meehelpen in ieder geval.

Posted by Kaidreas on Jan-20-2005 19:50:

joa... ik wil best me best wel voordoen als promobabe

Posted by Eagle` on Jan-20-2005 19:51:

zeg kwille kik oek wel komme tappe zenne, pinke voor mij pinke voor u, 2 pinkes voor mij, pinke voor u

Posted by Jasperovitsj on Jan-20-2005 19:52:

quote:
Originally posted by Kaidreas
joa... ik wil best me best wel voordoen als promobabe

Ok�, trekt uwen bikini maar al aan, scheer uw benen en uw borsthaar af en doe lipstick op, morgen flyeren op de Meir!

Posted by Kaidreas on Jan-20-2005 19:54:

/me steekt vingers in zijn mond, en probeert te zeggen.

"Mijn vader heeft haar op zijn borst"

Posted by Dark Apostle on Jan-20-2005 19:56:

quote:
Originally posted by Kaidreas
/me steekt vingers in zijn mond, en probeert te zeggen.

"Mijn vader heeft haar op zijn borst"

[gore geile stem mode]een knuffel je hem graag *hijg hijg*[/gore geile stem mode]

btw, draag een string, je moet u talenten benutten

Posted by Jasperovitsj on Jan-20-2005 19:56:

quote:
Originally posted by Dark Apostle

btw, draag een string, je moet u talenten benutten

Het gaat een overrompeling worden op de BETA-party!

Posted by Eagle` on Jan-20-2005 19:59:

flits hier zo ineens partyboy door mijne kop met zen bunnyoren in zijne string

Alsk er zo is over napeis artoos gebt nog wa weg van diee gast

Posted by Kaidreas on Jan-20-2005 19:59:

misschien kunnen we wel volk lokken als ik strip.
gert is er een paal aanwezig in die keet?

Posted by TOR on Jan-20-2005 20:00:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
radio-reclame

ik denk dat we voor dit onderdeel mss wel kunnen rekenen op Elof en Hans van Topradio.. maar daar zou ik mee wachten tot een paar weken v��r het feest plaatsvindt. het heeft geen zin om daar nu al mee te beginnen.

zoiets lukt misschien ook beter met een officieel anthem dat kan helpen bij de identificatie van het feest.. hint, hint

een radiospot is natuurlijk eveneens een zeer effectief medium, maar het prijskaartje daarvan loopt dan mss te hoog op..

Posted by Jasperovitsj on Jan-20-2005 20:07:

quote:
Originally posted by TOR
ik denk dat we voor dit onderdeel mss wel kunnen rekenen op Elof en Hans van Topradio.. maar daar zou ik mee wachten tot een paar weken v��r het feest plaatsvindt. het heeft geen zin om daar nu al mee te beginnen.

zoiets lukt misschien ook beter met een officieel anthem dat kan helpen bij de identificatie van het feest.. hint, hint

een radiospot is natuurlijk eveneens een zeer effectief medium, maar het prijskaartje daarvan loopt dan mss te hoog op..

Een spot lijkt me ook wat overdreven, maar een paar vernoemingen op Rotationz en Elof's show in de weken voor de party - en eventueel ook een vermelding op de websites - zou al h��l mooi zijn!

Gert heeft Hans al gecontacteerd, misschien kan jij of Jack Elof contacteren? Jullie hebben de beste relatie met hem...

Posted by TOR on Jan-20-2005 20:13:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gert heeft Hans al gecontacteerd, misschien kan jij of Jack Elof contacteren? Jullie hebben de beste relatie met hem...

zoals ik al zei, is het naar mijn mening nu nog net iets te vroeg..

Posted by Jasperovitsj on Jan-20-2005 20:16:

quote:
Originally posted by TOR
zoals ik al zei, is het naar mijn mening nu nog net iets te vroeg..

Om uit te zenden zeker, maar toch niet om al contact te zoeken? Wie weet kan er via hen nog andere reclame uit de bus komen ofzo

Posted by eieregooie on Jan-21-2005 04:50:

affiches zijn wel duur hey... Zijn zwart/wit niet goedkoper toevallig?

Posted by TOR on Jan-21-2005 09:05:

^ met zwart-wit trek je de aandacht niet genoeg, vrees ik..

nog een vraagje.. hoe pakken we herrieschoppers aan? er is geen ingangsgeld, dus we zouden wel eens met scallies kunnen te maken hebben.

Posted by Lady_LizzY on Jan-21-2005 09:07:

Ik wil me best ook wel nuttig maken, tijdens de avond of ervoor.
Ik probeer de dag/avond vrij te houden, maar dat kan bij mij heel snel veranderen.

Dus een toogske wil ik wel doen, ben wel niet goed in tappen.
Maar euh, sfeer maken kan ik ook wel

Posted by djcresto on Jan-21-2005 09:34:

quote:
Originally posted by TOR
^ met zwart-wit trek je de aandacht niet genoeg, vrees ik..

nog een vraagje.. hoe pakken we herrieschoppers aan? er is geen ingangsgeld, dus we zouden wel eens met scallies kunnen te maken hebben.

dat zijn nog dingen die we moeten bespreken met de uitbater.

kzal anders mijnen buik is intrekken

Posted by Zehra on Jan-21-2005 10:16:

quote:
Originally posted by TOR

kzal da wel oplossen

Posted by pooley on Jan-21-2005 12:26:

quote:
Originally posted by Nyah
Zoals eerder vermeld, wil ik wel een uurke of 2 helpen achter de toog En qua vrouwelijke tint, ik zie zehra toch vaak genoeg op school, we kunnen altijd dan eens idee�n met elkaar uitwisselen. (Toch ni opletten in de les zeker ) Die bandjes van vorig jaar bvb waren toch n leuk ideeke... Zullen wel zien

kheb het nog altijd aan :x :x
heel moeilijk nog t elezen ma who cares

Posted by pooley on Jan-21-2005 12:32:

en ik zou alleen flyeren, affiches zijn idd zeer duur voor wat het waard is.
Je kan natuurlijk nog altijd een goeie file op i-net zetten, mensen laten het afprinten in een copyservice en dan zelf vb. 5 a 10 affiches ophangen (school, caf�, jeugdhuis)

Want als je wilt gaan plakken, moet je de piketten kennen, borden, elke keer met de nieuwe lijm zeulen ( $$ ) en het zal op het zelfde volk terechtkomen (die van Gent dus)

imo, flyers, paar affiches afdrukken (met vermelding van de site) (teller op zetten dan heb je al een kleine prospectie) en ja via internet verspreiden is het gemakkelijkste (d4m, t.nu, partyguide etc)

Posted by Jasperovitsj on Jan-21-2005 12:34:

quote:
Originally posted by pooley

imo, flyers, paar affiches afdrukken (met vermelding van de site) (teller op zetten dan heb je al een kleine prospectie) en ja via internet verspreiden is het gemakkelijkste (d4m, t.nu, partyguide etc)

My thoughts as well

En zo verkleint ook de kans op eventuele "scallies" die problemen zouden komen willen zoeken. Als ze het ni weten zullen ze ook ni komen...

Posted by pooley on Jan-21-2005 12:38:

Onnodig om daarover te beginnen, geen paniek zaaien

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »