TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V till Malmö i mars
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »

Posted by jofawe on Jan-31-2005 15:43:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Phat bass !

Haha nä men jag e glad att de inte är knattedisco iaf.

Men stefan då ...

Posted by November on Feb-02-2005 23:17:

Angry

Verkar inte som att jag hittar ngn som vill följa med
Antingen så åker jag ensam eller så får jag väl stanna hemma *suck*
Jädra kompisar man har I nästa liv ska jag ha kompisar med bättre musiksmak

Posted by Laszlo on Feb-02-2005 23:34:

quote:
Originally posted by November

Det är väl klart som korvspad att du ska åka! Vi får ha en TA-gathering innan, så får alla lära känna varandra, de som inte känner varandra sedan tidigare dvs - om det blir någon stor fest eller inte spelar väl ingen roll. Är det ingen som vill ha fest hemma (vilket kanske är förståligt om vi blir 10-20 pers igen) så går det väl lika bra att gå till någon restaurang eller dyl., boka upp ett stort fett bord, och ha en lite TA-middag innan alla beger sig mot var festen nu kommer hålla hus...svårare än så är det inte..

Posted by November on Feb-02-2005 23:39:

quote:
Originally posted by Laszlo
boka upp ett stort fett bord, och ha en lite TA-middag innan alla beger sig mot var festen nu kommer hålla hus...svårare än så är det inte..

Ohh jaa Stort Fett Bord Gillar Jag

Känner verkligen för att åka.. kul ändåså om man får träffa lite nya personer

Det blir nog fint ändåså

Posted by CJ InterCity on Feb-03-2005 00:43:

alltså min lägenhet (3 rummare) kommer vara tom hela veckan, så i värsta fall kan vi ha fest hos mig. men då får någon släpa med sig mixers & spelare för det har jag inga

Posted by keddo on Feb-03-2005 07:35:

quote:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Aja, men iår kan du ju likaväl åka med oss från Varberg då

De låter bra de swe_trance.

hehe.. har kännt sammasak November, brukar dock sticka själv tillslut eftersom alla polare e så jävla tråkiga. Vart bor du november, du kanske kan haka på oss om inget annat kommer upp

Posted by SteveTranz4ever on Feb-03-2005 08:38:

Åker inte november förbi Varberg... isf. kan ju november & keddo samåka därifrån

Posted by SWE_TRANCE on Feb-03-2005 10:13:

quote:
Åker inte november förbi Varberg... isf. kan ju november & keddo samåka därifrån

Klart, tar hon sig ner till götet så plockar vår bil upp henne där
Sen tar vi Keddo på vägen ner mot Malmoe

Posted by dbl on Feb-03-2005 11:01:

quote:

jag har bara gått på fester med sweta folk.. har inga kompisar som gillar trance... så skönt att alla finns här

tyvärr inte blivit så många fester för min del dock
har ju fan aldrig pengar till det... skulle ju hängt med på senaste kryssen... men sen försvann alla pengar helt plötsligt pga att jag skulle iväg över nyår och sen va det massa annat skit

Posted by keddo on Feb-03-2005 12:13:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Klart, tar hon sig ner till götet så plockar vår bil upp henne där
Sen tar vi Keddo på vägen ner mot Malmoe

funkar för mig någon som vet vart man kan förköpa ? eller de kanske inte går så tidigt ?

Posted by SteveTranz4ever on Feb-03-2005 12:41:

quote:
Originally posted by keddo
funkar för mig någon som vet vart man kan förköpa ? eller de kanske inte går så tidigt ?

Festen är inte klar till 100% så info om förköp finns inte än...

Posted by CJ InterCity on Feb-03-2005 15:04:

En fråga till er SWETA's!!

en polare från Ungern kommer hit just den veckan, han är också medlem på TA fast inte här på SWETA såklart, men han är en asgrym DJ så jag undrar vad ni säger om han får mixa en timme eller så, på förfesten?

Posted by SteveTranz4ever on Feb-03-2005 15:10:

quote:
Originally posted by CJ InterCity

en polare från Ungern kommer hit just den veckan, han är också medlem på TA fast inte här på SWETA såklart, men han är en asgrym DJ så jag undrar vad ni säger om han får mixa en timme eller så, på förfesten?

Ja för fan... antingen efter vårt B2B eller före

Posted by Laszlo on Feb-03-2005 16:02:

quote:

coolt.. låt vaxet flöda

Posted by Daniey on Feb-03-2005 19:29:

Jag ska f*n komma ner bara att få höra Steve köra ett B2Bset

Posted by SteveTranz4ever on Feb-04-2005 08:43:

Marco V till Malmö

Har uppdaterat partykalendern med detta !

GODSKITCHEN World Tour
Date: 2005-03-24
Time: 23:00 - 05:00
City: Malmö
Country: Sweden
Arranger: Ace Event
Price: TBA
Website: http://www.aceevent.se

Posted by CJ InterCity on Feb-04-2005 19:00:

quote:
Ja för fan... antingen efter vårt B2B eller före

finemang

Posted by CJ InterCity on Feb-08-2005 20:19:

Exclamation

okej, ännu en fråga till alla som läser!!

en polare från Svedala sket i byxan när han hörde att Marco V kommer hit, han är alltså värsting fan!! men han är bara 17 år, han kommer inte in "bara sådär". så jag undrar om det finns något man kan göra? går det att fixa nån backstage-grej eller nåt?

jag ringde numret på Ace Event's hemsida men dom visste inte själva vad jag skulle göra... om någon av er har ideer eller förslag, så är dom mycket välkomna! kanske vi skulle bjuda Marco V till förfesten? det vore ju nåt

Posted by ice_key on Feb-09-2005 01:18:

Såg att Paul Thomas är spikad oxå ^^ vem nu det är ? ngn som har sett / hört honom?

Posted by St_Andrew on Feb-09-2005 02:56:

quote:
okej, ännu en fråga till alla som läser!!

en polare från Svedala sket i byxan när han hörde att Marco V kommer hit, han är alltså värsting fan!! men han är bara 17 år, han kommer inte in "bara sådär". så jag undrar om det finns något man kan göra? går det att fixa nån backstage-grej eller nåt?

jag ringde numret på Ace Event's hemsida men dom visste inte själva vad jag skulle göra... om någon av er har ideer eller förslag, så är dom mycket välkomna! kanske vi skulle bjuda Marco V till förfesten? det vore ju nåt

den lagliga vägen tror jag inte det finns nått att göra... här är några tips dock:

- fake ID (ta nån kompis som bara ser ut lite som han, behöver inte alls vara mkt, jag använda nåns ID som inte alls såg ut som mig och det funka )
- Kom tidigt, typ när dom öppnar, dom kollar sällan ID då...

Posted by CJ InterCity on Feb-09-2005 03:34:

quote:
Originally posted by St_Andrew
den lagliga vägen tror jag inte det finns nått att göra... här är några tips dock:

- fake ID (ta nån kompis som bara ser ut lite som han, behöver inte alls vara mkt, jag använda nåns ID som inte alls såg ut som mig och det funka )
- Kom tidigt, typ när dom öppnar, dom kollar sällan ID då...

bra tips, tack! men om biljetterna kommer kosta 300.- så är det nog inte värt att riskera

Posted by Laszlo on Feb-09-2005 12:39:

quote:
bra tips, tack! men om biljetterna kommer kosta 300.- så är det nog inte värt att riskera

Pengar är en sak, men åker han dit på det så får både han och polaren som han lånat legget av ta smällen - och det är inte schysst...

Posted by Johan (DJ Irish) on Feb-09-2005 13:50:

quote:
Originally posted by ice_key
Såg att Paul Thomas är spikad oxå ^^ vem nu det är ? ngn som har sett / hört honom?

Vart såg du detta? Är osäker själv på vem han kan vara men kanske är det den här killen:

http://www.soundrevolt.com/artists.php?id=101&lang=en

Posted by ice_key on Feb-09-2005 20:52:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Vart såg du detta? Är osäker själv på vem han kan vara men kanske är det den här killen:

http://www.soundrevolt.com/artists.php?id=101&lang=en

Google är min bästa kompis ;-)

http://www.godskitchen.com/worldwide/

Enter och klicka sen på SWEDEN =)

Posted by St_Andrew on Feb-09-2005 22:33:

quote:
Originally posted by Laszlo
Pengar är en sak, men åker han dit på det så får både han och polaren som han lånat legget av ta smällen - och det är inte schysst...

tror man ska ha riktigt mycket otur ifall man ska åka fast och dom anmäler det. Har man otur så blir man ivägskickad, men har aldrig hört om nån som blivit polisanmäld?

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »